Nee, jammer.quote:
Dat heb ik bij alle programma's van claudia: leuk, maar NET niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het wel een leuke aflevering tot nu toe.![]()
DWDD is zeker wel leuker met Matthijs, hij maakt een soort sfeertje wat Claudia maar nooit lijkt te lukken.![]()
![]()
Ik denk dat we deze discussie nog wel honderd keer kunnen voeren, maar draait altijd op hetzelfde uit!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef jmac het volgende:
Nog weinig te beleven met viggo
[..]
Dat heb ik bij alle programma's van claudia: leuk, maar NET niet.
Hij heeft DWDD dus ook gehaald.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef 7eVeNL het volgende:
lol dat oversight stukje...
Erg tof om dit te lezen. Ik wil serieus echt een keer naar een uitzending maar het is zo ver weg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Geweldig leuk was het, hele gezellige studio wordt ook meteen verteld doe maar net als dat je normaal gezellig in de kroeg zit die sfeer willen we graag hebben![]()
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn en vooral gezellig en we vinden het top dat jullie ons publiek willen zijn.
De sfeer zat er dus ook meteen in.
Verder Jules Deelder is![]()
Viga Maas als invaller voor Hugo Borst was ook erg geslaagd.
Lekker foute grapjes had hij tussen de onderwerpen door..
Die standup gast was ook wel lachen.
Ohh en met die actie van Matthijs dat hij de clou verklapte van dat stuk.. iedereen lag blauw van het lachen
Ik kan het aanraden een uitzending bij te wonen Matthijs is echt een kei leuke kerelen je wordt er super leuk ontvangen
En na de uitzending bleven ze lekker mee kletsen etc.. en vonden het trouwens een giller wat OverSight gedaan heeft![]()
Het stond alleen maar op Fok.nl en Nu.nl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk, MissHobje!
Ik geloof alleen dat ik heb gemist wat OverSight nou precies heeft gedaan
Ik ben nog niks wijzerquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef arneaux het volgende:
Het stond alleen maar op Fok.nl en Nu.nl.
Hij heeft zichzelf gesminkt als de Joker uit Batman, is toen naar het gemeentekantoor gegaan om een ID kaart op te halen. Hij gaf aan dat zijn schmink en muts een deel van zn religie was en toen mocht het van die baliemevrouw. En toen was de kamer daar niet zo blij mee, en nu moettie zn ID weer inleveren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nog niks wijzerWat is er gebeurd dan?
Oh, diequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:35 schreef arneaux het volgende:
Hij heeft zichzelf gesminkt als de Joker uit Batman, is toen naar het gemeentekantoor gegaan om een ID kaart op te halen. Hij gaf aan dat zijn schmink en muts een deel van zn religie was en toen mocht het van die baliemevrouw. En toen was de kamer daar niet zo blij mee, en nu moettie zn ID weer inleveren.
Trouwen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dieWist niet dat het een FOK!ker is. Heb nu ook het betreffende topic gevonden.
Dank je
Sinds PREM kan Claudia NOOIT meer stuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het wel een leuke aflevering tot nu toe.
DWDD is zeker wel leuker met Matthijs, hij maakt een soort sfeertje wat Claudia maar nooit lijkt te lukken.
Het schuift, mij!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat schuift het
Houd eens op met die SC![]()
Claudia moet gewoon lekker weggaan. Of op 3FM lekker haar radioprogrammas blijven prestenteren, dat luister ik toch nooit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef evert het volgende:
[..]
Sinds PREM kan Claudia NOOIT meer stuk!
quote:
leuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Geweldig leuk was het, hele gezellige studio wordt ook meteen verteld doe maar net als dat je normaal gezellig in de kroeg zit die sfeer willen we graag hebben![]()
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn en vooral gezellig en we vinden het top dat jullie ons publiek willen zijn.
De sfeer zat er dus ook meteen in.
Verder Jules Deelder is![]()
Viga Maas als invaller voor Hugo Borst was ook erg geslaagd.
Lekker foute grapjes had hij tussen de onderwerpen door..
Die standup gast was ook wel lachen.
Ohh en met die actie van Matthijs dat hij de clou verklapte van dat stuk.. iedereen lag blauw van het lachen
Ik kan het aanraden een uitzending bij te wonen Matthijs is echt een kei leuke kerelen je wordt er super leuk ontvangen
En na de uitzending bleven ze lekker mee kletsen etc.. en vonden het trouwens een giller wat OverSight gedaan heeft![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef Wickedangel het volgende:![]()
![]()
OT: Mijn video zei van de week: doe het zelf maarDus ik heb nog steeds niet gezien hoe Claudia Prem water in z'n gezicht gooide.
Bij uitzendinggemist kreeg je de aflevering van een dag ervoor te zien. Vanwege een 'storing'. Jaja![]()
Geweldig, dank je wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Arcee het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?
Nee met hun contact opnemen en dan krijg je een uitnodiging als er gewoon plek is etc. en dan kun je erheen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef roburt het volgende:
[..]
leuk!
heb je dat gewonnen of kan je gewoon aanmelden?
edit.
ik ziea het nu op http://omroep.vara.nl/De_Wereld_Draait_Door.1356.0.html
Als ik het goed begrijp kan je gewoon langskomen?
Volgens mij gaat het net zoals bij Holland Sport (wordt in hetzelfde pand in de studio ernaast opgenomen) waar je moet bellen met iemand en dan zegt die gast wanneer je kunt langskomen! Na Holland Sport ging iedereen nog een drankje doen in het café daar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?
Misschien gaan Bluezz en ik ook een keertje en verlengen het dan met een arrangementje dat ze aanbieden om ook naar Pauw & Witteman te gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef MissHobje het volgende:
Nee met hun contact opnemen en dan krijg je een uitnodiging als er gewoon plek is etc. en dan kun je erheen..
Kost trouwens niets en je krijgt gewoon drinken etc.
Erg leuk om mee te maken
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
Kijken of Matthijs mij nog kent uit zijn Parool-tijd.
Ja, dat wil ik ook. Het is alleen vervelend dat niet veel mensen die ik ken, het ook kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien gaan Bluezz en ik ook een keertje en verlengen het dan met een arrangementje dat ze aanbieden om ook naar Pauw & Witteman te gaan.
Kijken of Matthijs mij nog kent uit zijn Parool-tijd.
Och ga je toch meteen op de foto.. vind hij hartstikke leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragen![]()
Dan slinger ik de stream ff aan. Thx.quote:
Niet als je een oud-collega bent... dan wordt het gênant.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef MissHobje het volgende:
Och ga je toch meteen op de foto.. vind hij hartstikke leuk om te doen
Bij Jensen vroegen ze juist of iedereen wilde klappen, ook als je het niet leuk vindtquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragen![]()
Youp van 't Hek?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef arneaux het volgende:
Mooi gedicht. Ik ben alleen de schrijver vergeten?
quote:
Dat was Hans Lodeizen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef arneaux het volgende:. Niet die. De dichter die het gedicht heeft gemaakt wat Vigo Waas voorlas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |