SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef DooD het volgende:
Ja seizoen drie is bijna afgelopen. Ik zet het toch maar even in spoiler tekst, want ik weet eigenlijk niet of dit met eht verhaal te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef angel008 het volgende:
[..]Van Scifi forums, maar ik begrijp niet waarom hebben ze zo hard gevochten dan om haar in seizoen twee erbij te houden? Misschien een noob vraag maar ik ben nu pas bij nadat ik door de drie seizoenen ben heen gevlogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
eh rustig he de wiki was niet aangepastquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Mirel het volgende:
Vernieuw het OP slet, da's nog van seizoen 2.
he die zijn toch all zo goed als uitgevaagd nu ze dat ene wapen hebben ? (neem aan dat ze van die blast van atlantis moeilijk die code hebben kunnen doorvoeren naar hun vriendjes op replica atlantis..)quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:41 schreef Mattievandezolder het volgende:
ik zag op gateworld dat ze weir's rol verkleinen naar recurring, dus gewoon wat minder vaak, maar goed, wat heeft ze eigenlijk nog toe te voegen?? niet dat ik haar niet mag ofzo, maar de laatste tijd zie ik haar eigenlijk alleen maar in de controlroom gesprekjes voeren met Sheppard over de radio...
Enne laat Carter maar komen
Als ze in seizoen 4 maar niet al te veel gaan focussen op de human form replicators, dat heb ik wel gezien inmiddels...
Nee, nog 2 seizoenen pas. Net als bij SG-1quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Prowl het volgende:
En dan cancelen ze de show zeker na seizoen 4 omdat niemand meer kijkt
Zoals ik al gezegd heb van de scifi channel stargate atlantis forumsquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef angel008 het volgende:
DooD mag ik weten waar je die info vandaan hebt ben namelijk zeer benieuwd![]()
die teyla moet idd eens een keer in haar kontje geneukt worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Super7fighter het volgende:
Die Teyla mogen ze van mij wegknikkeren en inruilen voor Carter. Teyla zou het misschien goed doen in Gilmore Girls ofzo, maar met die lieve stem en dat "schattige" voorkomen past ze totaal niet in haar rol in de serie. Zoals Teal'c insight-info kon geven over de Goa'uld, zo was de bedoeling dat Teyla info kon geven over de Wraith. Haar rol is wat dat betreft door haar achtergrond beperkt gebleven dus mag ze best opkrassen. Met Carter en Ronin kan er misschien wel gelachen worden. Hoewel ik denk dar Ronin ook het best kan vervangen worden door een human die voor de Wraith gewerkt heeft, of nog stoutmoediger, een ex-Wraith-luitenant die in het Atlantis team komt. Vergelijkbaar met wat Teal'c is overkomen.
Sheppard is okay en grappig, en ik dat McKay niet vervangen kan worden door zijn injecties in de interacties met de andere spelers. Van Weir heb ik ook genoeg gezien, die diplomatieke praatjes kennen we nu wel weer.
Verder is het misschien een goed idee om een nieuwe vijand te creeren in seizoen 4, die replicators is teveel van het "goede". Misschien zouden ze ook wat meer variatie en diversiteit qua werelden moeten laten zien, datgene wat SG-1 in de eerste 4 seizoenen vooral had. Meer volkeren, andere rassen en de Wraith als de dominante soort in dit stelsel, maar met plenty andere primitieve danwel geavanceerde volkeren die niet veel doen hebben met de Wraith of deze kunnen weerstaan.
ja dat vraag ik mij ook af het leek mij nu toch ook weer niet zo`n druk bezette acteur net als rdaquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:59 schreef Frautie het volgende:
waarom is dr. Beckett dood?
Had ie geen zin meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Stinger__ het volgende:
Waarschijnlijk was er gewoon geen (fatsoenlijk) verhaallijn meer rondom beckett te verzinnen..
Die blonde (toch wel schattige) ex-Firefly actrice gaat hem vervangen.
@ DooD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zien het wel maar dat er iets gaat veranderen is duidelijk. Waarom wordt er anders een liefde voor Weir geintroduceerd en waarom krijg ik dan het idee dat Teyla het in Sunday over Sheppard had. Misschien dat ze dan toch chars met elkaar uphooken. Dit brengt een hoop soap met zich mee kijk maar Battlestar Galactica seizoen drie, maar als ze het luchtig houden en niet zoals in Battlestar doen dan kan het misschien nog wel leuke verhaallijnen opleveren. Het sterkste van deze aflevering is toch wel de humor, met de coole irritantheid van McKay en de redelijk goede verhaallijnen.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Mattievandezolder het volgende:
ff een vraagje want ik begin nu een beetje de weg kwijt te raken, de laatste aflevering die ik gezien heb was The Ark, die stond als 3x17 op internet, maar was pas de 16e die uitgezonden is, maar een nieuwe kan ik nog niet vinden, wtf?
Want die aflevering Sunday is nog steeds niet geweest of wel?? aargh...
Nee idd, ik heb thuis maar zitten hernoemen, dus ik heb The Ark 3x16 genoemd, dus na Sunday (3x17) moet het weer kloppen, eindelijk... dat krijg je nou als je downloadt....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef DooD het volgende:
[..]
3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ga je gang zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Mirel het volgende:
Vernieuw het OP slet, da's nog van seizoen 2.
Die is inderdaad ook zeker niet verkeerd.quote:
In de vorige topic had ik hem al veranderd. Alleen de wiki was ik vergeten bij te werken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zo zeggen.
OP staat op de wiki en iedereen kan hem bijwerken.
jammer dat carson weg is trouwens.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef DarthNick het volgende:
Dit gaan ze zeker later nog gebruiken. Beide dingen die op de ocean bodem liggen !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x20 'First Strike' op 6 februari. Staat op mijn computer, weet niet waar ik de informatie vandaag heb gehaald maar tot nu toe klopte alles.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef Plotinus het volgende:
weet iemand trouwens wanneer de season finale is?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Mirel het volgende:
Weir en Carter moeten geile lesboseks doen. K3 ook.
Met Arnold?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:10 schreef metallicattim het volgende:
vanavond vanaf 21:00 tot 0:00 Atlantis op Veronica!
ik heb de eztvquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef Roellio het volgende:
Mijne doet het prima.
Probeer eens een anere player...
bedankt nu doet hij het welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb Stargate.Atlantis.S03E019.HR.HDTV.AC3.2.0.XviD-NBS
Hij pakt iig m'n ffdshow, want die verschijnt in de taskbar. Ik speel 'm af met media-player classic.
vind michael meer een halve wraithquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef Janteh het volgende:
wel spannende aflevering, 1 wraith is nog altijd beter dan geen wraith..
rukkerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een paar interessante shots toen teyla vastzat
na dat niet interessantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef s0k het volgende:
[..]
vind michael meer een halve wraith
[..]
rukker
Indeed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die bek zit in het foute topicquote:
nogalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja die Sheppard moet gewoon met Teyla van de bil gaan in de volgende aflevering. Ze roept telkens om hem alleen hij begrijpt het niet de sukkelquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef metallicattim het volgende:
jah de volgende ... en de laatste alweer....
en dan ook nog weir erbijquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:20 schreef DooD het volgende:
[..]
ja die Sheppard moet gewoon met Teyla van de bil gaan in de volgende aflevering. Ze roept telkens om hem alleen hij begrijpt het niet de sukkel![]()
mwa klinkt wel cool. Iets wat echt gaaf kan zijn maar ook grondig kan worden verneukt, is nu maar wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:48 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)d_crew_seek_is.shtml *o*
Och, ik vind per internet uitzenden bij voorbaat een goed ideequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Mirel het volgende:
Nvm mijn laatste post, het lijkt me een kutserie. Ik dacht dat het gewoon iets met stargate te maken had
Het downloaden van beschermt materiaal is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. en die twee gaan niet zonder elkaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Zaktuig het volgende:
misschien een achterlijke vraag, maar is het eigenlijk legaal om zon serie als stargate te downloaden? aangezien het wat anders is dan iets als een film, waar je voor moet betalen. stargate komt gewoon op de tv voor iedereen om te kijken zegmaar, of begrijp ik de regels dan niet helemaal goed?
Beschermd materiaal downloaden is legaal. Nog wel, er zijn EU plannen om ook dit strafbaar te makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Zaktuig het volgende:
misschien een achterlijke vraag, maar is het eigenlijk legaal om zon serie als stargate te downloaden? aangezien het wat anders is dan iets als een film, waar je voor moet betalen. stargate komt gewoon op de tv voor iedereen om te kijken zegmaar, of begrijp ik de regels dan niet helemaal goed?
Wachttijden moeten ze echt afschaffen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe aflevering is gaaf. Goeie cliffhanger ook.
Nu weer een half jaar wachten
Half jaar wachten, hoezo?? Ze zijn net weer begonnen met uitzenden, je gaat niet vertellen dat ze nu wéér halverwege het seizoen stoppen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe aflevering is gaaf. Goeie cliffhanger ook.
Nu weer een half jaar wachten
Ik vind het ook jammer idd dat de Asgard niet gebruikt worden in de verhaallijn (zo ook in SG1), het zou alles een stuk interessanter maken. En ja, dadelijk weer een lege ZPM. Ook zonder die dingen vind ik het een stuk minder interessant.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Radeon_NL het volgende:
Was idd een hele goeie aflevering. En weer een ZPM leeg als ze Atlantis hebben gelandt. Die dingen gaan me toch snel leeg zeg.
Maar ik snap niet waarom de Asgard niet helpen met een sateliet te bouwen. Want ik denk dat hun ook wel het universum vrij van replicators willen.
Je hebt productienummers en episodenummers. Sunday had als productienummer 314 maar werd uiteindelijk de 18e episode uit seizoen 3. Afhankelijk van de planning en budget etc kan het dus gebeuren dat een episode eerder wordt gemaakt maar later wordt uitgezondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef DooD het volgende:
3.15 is dus 3.14 tot en met 3.18 dat was dus 3.14 maar is nu 3.17. Volgen jullie het nogMah de uitzendschema was dus niet goed zo simpel was het.
wiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Stinger__ het volgende:
Holy crap!
Ze is nog even lekker, al dan niet nog lekkerder dan in Firefly (ook iets minder mollig, maar dat terzijde)
Onze mooi nieuwe dokter. Zou me verzekering het goed vinden als ik me voortaan op Atlantis laat behandelenquote:
Ik zat ook te denken dat het Jewel Staite was (inderdaad ook van Firefly), maar is dat wel zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwe dokter? ik heb de nieuwe nog niet gezien, maar is die ook uit firefly dan?
iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgend seizoen is Weir geen vast castlid meer
Ik las ergens in de Gateworld forum dat er 4 grote veranderingen komen in de cast in season 4quote:
vraag me af of ze dat wel gaan doen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
het zag er wel enorm goed uit, deze aflevering. Flink budget.
zou dat komen doordat SG-1 eindigt en ze dus meer geld hieraan kunnen uitgeven.
4quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik las ergens in de Gateworld forum dat er 4 grote veranderingen komen in de cast in season 4![]()
![]()
![]()
ze moeten nog heel wat verhaal afronden ja, maar daarna hoeft er aan sg-1 geen geld meer worden uitgegeven, behalve dan die films.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
vraag me af of ze dat wel gaan doen..
bedoel ze zijn nog lang niet zover dat ze de ori (oid) hebben verslagen ze komen nu juist met 5/6 schepen de mega gate binnen dus.. beetje vreemd..
Dat van Ronon weg gok je of is daar al echt iets over bekend?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
4![]()
ok weir gaat weg
ronin weg die andere gozer komt er voor in de plaats (die rainbow iets) (hoop ik)
carson weg
maar die 4de kan ik niet echt verzinnen
ik zeg verzinnen dus ik denk het.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ze moeten nog heel wat verhaal afronden ja, maar daarna hoeft er aan sg-1 geen geld meer worden uitgegeven, behalve dan die films.
[..]
Dat van Ronon weg gok je of is daar al echt iets over bekend?
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef DooD het volgende:
Deze aflevering was zieker dan ziek. En dat weir een aantal afleveringen is uitgeschakeld is duidelijk. Ik ben benieuwd hoe ze zich hier uit redden en wat is gebeurt met die mensen die buiten atlantis leefde op het vaste land? De humor deze aflevering was wel minder, behalve op het fantastic four moment na. Ik kijk zeker uit naar seizoen vier. Laat maar komen.
Och, die kunnen zichzelf wel een tijdje reddenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.
die zitten nu echt vast. ze kunnen nergens heen, geen stargate
dat is algemeen bekend..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, ik wist niet dat de Daedelus/Apollo ed. ook F302's aan boord hadden. Ook tof![]()
Yep, viel me ook al op.... denk dat de Apollo pakjes nog bij de naaister liggen om het embleem te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef Janteh het volgende:
iemand trouwens opgevallen dat de piloten van die vliegtuigjes daedalus overalls aanhadden terwijl ze uit de apollo kwamen
Die Athosians zijn door die Ancients die toen ff in Atlantis waren verhuist hequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.
die zitten nu echt vast. ze kunnen nergens heen, geen stargate
Je hebt in ieder geval 1 aflevering gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Zomg, ik heb net epi 19 gekeken en begin zo aan 20, maar Carson is doodIk heb bij mijn weten alle afleveringen en ineens zeggen ze dat ie dood is
Wtf heb ik gemist
Komt waarschijnlijk door de nummering. Afleveringen krijgen een productienummer, maar worden niet altijd in die volgorde uitgezonden. Het verhaal loopt in de tv-uitzendingen natuurlijk chronologisch, maar in de download krijgen de bestanden vaak het productienummer. In ieder geval, je hebt de aflevering Sunday gemist.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Zomg, ik heb net epi 19 gekeken en begin zo aan 20, maar Carson is doodIk heb bij mijn weten alle afleveringen en ineens zeggen ze dat ie dood is
Wtf heb ik gemist
Welke danquote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval 1 aflevering gemist
Ja, ik dacht dat ik problemen met nummering eerder al opgelost had. Was iets met dat 17 14 was ofzo? Of heeft dat hier niets mee te maken?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de nummering. Afleveringen krijgen een productienummer, maar worden niet altijd in die volgorde uitgezonden. Het verhaal loopt in de tv-uitzendingen natuurlijk chronologisch, maar in de download krijgen de bestanden vaak het productienummer. In ieder geval, je hebt de aflevering Sunday gemist.
pff zal wel weer in de zomer zijn. Echt te lang altijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:30 schreef kree het volgende:
zo 3x20 gekeken. Was weer een vette aflevering.
Wel weer een cliffhanger (zoals gewoonlijk).
Wanneer komen er ook alweer nieuwe atlantis afleveringen?
Niet ieder seizoen, wel de meeste. Ik noem een seizoen 8quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:40 schreef Haijo het volgende:
Traditie natuurlijk. En cliffhangers is gewoon een goede effectieve manier om de spannig te vergroten. Tot dusver heeft elk seizen van SGA/SG-1 een major cliffhanger gehad. En dan nog een mid-season voor de winterstop. Ik haat het maar ik keur het ook goed.
aber, wanneer begint het nieuwe seizoen? In sep of nog in de zomer? Ben het totaal kwijt en te lui om te gaan zoeken....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:40 schreef Haijo het volgende:
Traditie natuurlijk. En cliffhangers is gewoon een goede effectieve manier om de spannig te vergroten. Tot dusver heeft elk seizen van SGA/SG-1 een major cliffhanger gehad. En dan nog een mid-season voor de winterstop. Ik haat het maar ik keur het ook goed.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef Haijo het volgende:
Moet je ook niet doen, maak je het jezelf alleen maar moeilijk mee.
Dat duurt te langquote:Op maandag 26 maart 2007 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 4 gaat in de herfst beginnen in de VS.
Jaja maar dan nogquote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Beter lang wachten dan dat ze de episodes haastig produceren. Dat zou enorm ten koste gaan van kwaliteit.
Ronon is tofquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga Runner afkijken en doorkijken![]()
Helemaal mee eens. Zelf lever ik ook liever goed werk dan haastig werk afquote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Beter lang wachten dan dat ze de episodes haastig produceren. Dat zou enorm ten koste gaan van kwaliteit.
wat? waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
*blink*Cartar klets net met alleen een BH boven aan ............ *brb*
s2 bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt vet die dvds. ze staan zķ vol met extra's
Yeah S2, DVD 4 Epp 2, foto's komen zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
s2 bedoel je?
die wil ook nog halen, dan heb ik alles compleet voorlopig.
s2 heeft elke episode een commentaar track bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
s2 bedoel je?
die wil ook nog halen, dan heb ik alles compleet voorlopig.
Ik ken ze niet via bluetooth binnen halen omdat die kut nokia software me bluetooth niet ziet ofzo. Ken ze wel MMSe als je wilt moet je ff je nmmer PMe dan stuur ik ze welquote:
Dude...we zitten al op seizoen 3 hoor. Je loopt een beetje achter.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo dat was season 2. Voor de gene die het nog niet gezien hebben het is zeker de moeite waard. Zitten veel leuke afleveringen in en verassende ontwikkelingen in
!
Weet ik ook wel maar die is nog niet op DVD te krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dude...we zitten al op seizoen 3 hoor. Je loopt een beetje achter.
Wel één van de weinigenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Daarnaast zal ik niet de enigste zijn die seizoen 3 nog niet heeft gezien.
Yeah, S2 seasonafsluiter was ook erg tof. (Vloekende Asgards ftwquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
maar ja, des te meer heb jij nog om naar uit te kijken. er zitten weer lekkere topafleveringen tussen in ieder geval en de seizoenafsluiter is echt een knaller.
6 DVD's * 4 Eps per DVD = 24quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoeveel epis had S2? Want volgens mij klopt het bij mij niet
Np: http://en.wikipedia.org/w(...)is_episodes#Season_3quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Sos, ik bedoelde S3
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Np: http://en.wikipedia.org/w(...)is_episodes#Season_3
Ben ook nog bezig met S02. Ik liep op een bepaald moment ver achter en toen dacht ik: ik wacht wel op de DVD-boxquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar die is nog niet op DVD te krijgen. Het word heir in NL niet meer uitgezonden op het moment en wil het toch blijven volgen
. Daarnaast zal ik niet de enigste zijn die seizoen 3 nog niet heeft gezien
.
Dat is alleen bij de eerste DVD, en dat kun je skippenquote:Op maandag 23 april 2007 08:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ben ook nog bezig met S02. Ik liep op een bepaald moment ver achter en toen dacht ik: ik wacht wel op de DVD-box. Uiteindelijk vorige week maar even gehaald en ga ze nu maar eens op het gemak kijken
.
Wat ik wel kut vond. Ik stop DVD1 in mijn speler, krijg ik eerst 10 minuten previews, daarna nog wat onzin dan komt het uiteindelijke menu. Ik ram op Play All, krijg ik eerst nog al die waarschuwing. Het duurde iets van 8 minuten voordat de 1e aflevering daadwerkelijk begon![]()
![]()
. Je zou bijna die DVDs gaan downloaden, maar dan krijg je handige box erbij.
wat gaat battle star galactica in 2008 pas weer verder !!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef DarthNick het volgende:
NIet zeuren allemaal, mijn BSG begint in 2008 pas weer................:(
9dequote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd wanneer we meer info over de derde serie krijgen. de werknaam daarvan is Stargate Universe en o.a. het 9e chevron zal er een rol in spelen.
had ook te maken met scifi channel. die lagen te kloten met de uitzendingen en maakten er nauwelijks reclame voor. omdat ze hun eigen serie, battlestar galatica, beter in de etalage wilden zettenquote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef angel008 het volgende:
snap nog steeds niet waarom ze gestopt zijn de serie was gewoon super goed en slootmooi aan met de rest van atlantis ze konden zelfs elkaars verhaallijn gebruiken en dat was gewoon heel vet..
jammer dat de rest het niet zo zag..
Wat zou het zijn, wat zou het zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, de stargate heeft er 9. De 8e werd al gebruikt voor 'long-distance calls'. Dus de 9e zal weer heel iets nieuws brengen.
Ja of 9 voor intercontinentale calls. Waar 8 nog binnen het continent blijftquote:Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wat zou het zijn, wat zou het zijn?Tijd? Fase? Ectra dimensie?
Jeej! een nieuwe serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De canadezen zijn soms eerder ja.
Nu ik weer op wikipedia even keek zag ik wel iets interessant dat ik nog niet eerder wistwel bijblijven he !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al een tijdje bekend..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik heb het nieuws echt een hele tijd niet meer bijgehouden eigenlijk. Toch maar eens beter doen voortaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[/spoiler]
wel bijblijven he !was al een tijdje bekend..
idd, kom we gaan haat-mails schrijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef metallicattim het volgende:
voelt aan alsof er 3 jaar voorbijgaan voordat de nieuwe afleveringen weer uitgezonden worden...
nog 6 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
In USA eind juli geloof ik, in Canada een paar maanden eerder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Crazykill het volgende:
Wanneer was de season finale van season 3 ook alweer?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Roellio het volgende:
Wanneer begint het weer?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:46 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
als ik zo de korte beschrijvingen lees van de toekomstige afleveringen krijg ik het idee dat SG meer terug gaat naar het oude concept van planeetje ontdekken, lokaal probleem, dat oplossen, etc. Weet niet of ik dat zo cool ga vinden. Maar aan de andere kant zijn er maar 10 beschreven (van de 19)
ja precies, meer Wraith en grote verhaal lijnen o ja en meer space battlesquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nog een maand idd...
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
nowai.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ja precies, meer Wraith en grote verhaal lijnen o ja en meer space battles
volgens mij is het een natuurlijke ontwikkeling. In het begin was de aarde gewoon fucked als ze werden aangevallen. Daarom moesten ze een beetje stealthy over planeten struinen op zoek naar technologie die kon helpen.De Aarde kon niet openlijk het gevecht aangaan. Ok nu is er de technologie dat problemen proactief kunnen worden opgelost en er ergens heen kon worden gevlogen op de ars te kicken van kwaadaardige aliens. Het slaat nergens op om weer beetje te gaan struinen zonder gebruik te maken van de technologie die nu beschikbaar is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nowai.
Minder space battles svp. zo nerdsig vind ik dat, voor nerdsige space battles ga ik wel klotefilms als star wars/star trek kijken.![]()
AAAAAAAAAAAAAH!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Mirel het volgende:
Stargate.Atlantis.S04E01.DVDSCR.XviD-iND ????????????????
Even kijken of het de echte is.
SE4 moet nog uitgezonden wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Mirel het volgende:
Stargate.Atlantis.S04E01.DVDSCR.XviD-iND ????????????????
Even kijken of het de echte is.
So? Het is gewoon een geleakte versie, helaas wel een slechtequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
SE4 moet nog uitgezonden worden.
Heh nog niet alles is opgenomen tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef Teije het volgende:
[..]
So? Het is gewoon een geleakte versie, helaas wel een slechte![]()
Eind september komt de eerste uit, lijkt me stug dat ze nog dingen moeten filmenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh nog niet alles is opgenomen toch.
Ik wacht nog wel 2 weekjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef Mirel het volgende:
zonder muziek maar wel met dialoog en FX, en overgangen naar andere scenes en dergelijke, het video gedeelte is iig wel klaar. Weet niet of er wapengekletter gaat komen, dat kan ook zonder geluid zijn.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef Teije het volgende:
[..]
Eind september komt de eerste uit, lijkt me stug dat ze nog dingen moeten filmen![]()
De enige pauze wordt de 2 weken rond kerst en nieuwjaarquote:Op woensdag 12 september 2007 06:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In het midden zit waarschijnllijk weer een seizoenspauze, dus best kans dat van de latere afleveringen nog opnames gemaakt moeten worden
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
Samantha Carter lijkt wel een metamorfose te hebben gehad, komt behoorlijk bitchy over zo.
Wow...inderdaad, Captain Janeway like...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
Samantha Carter lijkt wel een metamorfose te hebben gehad, komt behoorlijk bitchy over zo.
het laatste wat ik heb gelezen is....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
ze ziet er wat baziger uit ja.
wordt ze nu enkel hoogste millitair of ook baas van Atlantis? Voorheen was dat Weir en die was een burger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Het heeft zeker watquote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !
Hell yeah!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !
een tijdje geleden op een forum gelezen dat er geruchten gingen dat het de derde seizoen Serie gaat lijken op de serie sliders.... maar is denk ik puur speculatie..quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Over de derde series is nog steeds niks meer bekend dan eerder. We weten dus alleen de werktitel, Stargate Universe, en dat de 9e chevron een rol zal spelen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:17 schreef Liquidootje het volgende:
Iemand 401 en 402 al gezien?
is het zo moeilijk om ff googlen? eerste aflevering komt pas eind september...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ja dus, doe eens even spoileren. Ik ben te benieuwd en wil niet na iets kijken zonder sound effects.
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat aflevering 1 en 2 al te downloaden zijn, maar dan zonder sound effects?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om ff googlen? eerste aflevering komt pas eind september...
zie 1 van mijn vorige posts, jij dacht waarschijnlijk dat ik het over het nieuwe seizoen van Atlantis had. |:quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat aflevering 1 en 2 al te downloaden zijn, maar dan zonder sound effects?
Erg jammer inderdaad...quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:09 schreef Super7fighter het volgende:
Lipido heeft gelijk, 1 en 2 zijn van Atlantis zijn er. Alleen zitten de achtergrondmuziek en de special effects er niet bij.![]()
Ze heeft een oude kop gekregen...jammer want ik vond het altijd een lekker wijfquote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Ze heeft een oude kop gekregen...jammer want ik vond het altijd een lekker wijf
Ik neem het terug! Ze is nog steeds lekker, damn!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |