Dat is alleen bij de eerste DVD, en dat kun je skippenquote:Op maandag 23 april 2007 08:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ben ook nog bezig met S02. Ik liep op een bepaald moment ver achter en toen dacht ik: ik wacht wel op de DVD-box. Uiteindelijk vorige week maar even gehaald en ga ze nu maar eens op het gemak kijken
.
Wat ik wel kut vond. Ik stop DVD1 in mijn speler, krijg ik eerst 10 minuten previews, daarna nog wat onzin dan komt het uiteindelijke menu. Ik ram op Play All, krijg ik eerst nog al die waarschuwing. Het duurde iets van 8 minuten voordat de 1e aflevering daadwerkelijk begon![]()
![]()
. Je zou bijna die DVDs gaan downloaden, maar dan krijg je handige box erbij.
wat gaat battle star galactica in 2008 pas weer verder !!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef DarthNick het volgende:
NIet zeuren allemaal, mijn BSG begint in 2008 pas weer................:(
9dequote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd wanneer we meer info over de derde serie krijgen. de werknaam daarvan is Stargate Universe en o.a. het 9e chevron zal er een rol in spelen.
had ook te maken met scifi channel. die lagen te kloten met de uitzendingen en maakten er nauwelijks reclame voor. omdat ze hun eigen serie, battlestar galatica, beter in de etalage wilden zettenquote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef angel008 het volgende:
snap nog steeds niet waarom ze gestopt zijn de serie was gewoon super goed en slootmooi aan met de rest van atlantis ze konden zelfs elkaars verhaallijn gebruiken en dat was gewoon heel vet..
jammer dat de rest het niet zo zag..
Wat zou het zijn, wat zou het zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, de stargate heeft er 9. De 8e werd al gebruikt voor 'long-distance calls'. Dus de 9e zal weer heel iets nieuws brengen.
Ja of 9 voor intercontinentale calls. Waar 8 nog binnen het continent blijftquote:Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wat zou het zijn, wat zou het zijn?Tijd? Fase? Ectra dimensie?
Jeej! een nieuwe serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De canadezen zijn soms eerder ja.
Nu ik weer op wikipedia even keek zag ik wel iets interessant dat ik nog niet eerder wistwel bijblijven he !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al een tijdje bekend..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik heb het nieuws echt een hele tijd niet meer bijgehouden eigenlijk. Toch maar eens beter doen voortaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[/spoiler]
wel bijblijven he !was al een tijdje bekend..
idd, kom we gaan haat-mails schrijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef metallicattim het volgende:
voelt aan alsof er 3 jaar voorbijgaan voordat de nieuwe afleveringen weer uitgezonden worden...
nog 6 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
In USA eind juli geloof ik, in Canada een paar maanden eerder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Crazykill het volgende:
Wanneer was de season finale van season 3 ook alweer?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Roellio het volgende:
Wanneer begint het weer?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:46 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
als ik zo de korte beschrijvingen lees van de toekomstige afleveringen krijg ik het idee dat SG meer terug gaat naar het oude concept van planeetje ontdekken, lokaal probleem, dat oplossen, etc. Weet niet of ik dat zo cool ga vinden. Maar aan de andere kant zijn er maar 10 beschreven (van de 19)
ja precies, meer Wraith en grote verhaal lijnen o ja en meer space battlesquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nog een maand idd...
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |