quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De canadezen zijn soms eerder ja.
Nu ik weer op wikipedia even keek zag ik wel iets interessant dat ik nog niet eerder wistwel bijblijven he !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al een tijdje bekend..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik heb het nieuws echt een hele tijd niet meer bijgehouden eigenlijk. Toch maar eens beter doen voortaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[/spoiler]
wel bijblijven he !was al een tijdje bekend..
idd, kom we gaan haat-mails schrijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef metallicattim het volgende:
voelt aan alsof er 3 jaar voorbijgaan voordat de nieuwe afleveringen weer uitgezonden worden...
nog 6 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
In USA eind juli geloof ik, in Canada een paar maanden eerder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Crazykill het volgende:
Wanneer was de season finale van season 3 ook alweer?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Roellio het volgende:
Wanneer begint het weer?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Gateworld heeft het over 28 september
http://www.gateworld.net/atlantis/s4/401.shtml
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:46 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
als ik zo de korte beschrijvingen lees van de toekomstige afleveringen krijg ik het idee dat SG meer terug gaat naar het oude concept van planeetje ontdekken, lokaal probleem, dat oplossen, etc. Weet niet of ik dat zo cool ga vinden. Maar aan de andere kant zijn er maar 10 beschreven (van de 19)
ja precies, meer Wraith en grote verhaal lijnen o ja en meer space battlesquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder. Ik hoop op een grotere verhaallijn. Er moet weer meer Wraith komen, die werden de laatste tijd nogal de achtergrond in gedrukt door de Asurans.
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nog een maand idd...
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |