nowai.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ja precies, meer Wraith en grote verhaal lijnen o ja en meer space battles
volgens mij is het een natuurlijke ontwikkeling. In het begin was de aarde gewoon fucked als ze werden aangevallen. Daarom moesten ze een beetje stealthy over planeten struinen op zoek naar technologie die kon helpen.De Aarde kon niet openlijk het gevecht aangaan. Ok nu is er de technologie dat problemen proactief kunnen worden opgelost en er ergens heen kon worden gevlogen op de ars te kicken van kwaadaardige aliens. Het slaat nergens op om weer beetje te gaan struinen zonder gebruik te maken van de technologie die nu beschikbaar is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nowai.
Minder space battles svp. zo nerdsig vind ik dat, voor nerdsige space battles ga ik wel klotefilms als star wars/star trek kijken.![]()
AAAAAAAAAAAAAH!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Mirel het volgende:
Stargate.Atlantis.S04E01.DVDSCR.XviD-iND ????????????????
Even kijken of het de echte is.
SE4 moet nog uitgezonden wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Mirel het volgende:
Stargate.Atlantis.S04E01.DVDSCR.XviD-iND ????????????????
Even kijken of het de echte is.
So? Het is gewoon een geleakte versie, helaas wel een slechtequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
SE4 moet nog uitgezonden worden.
Heh nog niet alles is opgenomen tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef Teije het volgende:
[..]
So? Het is gewoon een geleakte versie, helaas wel een slechte![]()
Eind september komt de eerste uit, lijkt me stug dat ze nog dingen moeten filmenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh nog niet alles is opgenomen toch.
Ik wacht nog wel 2 weekjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef Mirel het volgende:
zonder muziek maar wel met dialoog en FX, en overgangen naar andere scenes en dergelijke, het video gedeelte is iig wel klaar. Weet niet of er wapengekletter gaat komen, dat kan ook zonder geluid zijn.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef Teije het volgende:
[..]
Eind september komt de eerste uit, lijkt me stug dat ze nog dingen moeten filmen![]()
De enige pauze wordt de 2 weken rond kerst en nieuwjaarquote:Op woensdag 12 september 2007 06:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In het midden zit waarschijnllijk weer een seizoenspauze, dus best kans dat van de latere afleveringen nog opnames gemaakt moeten worden
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
Samantha Carter lijkt wel een metamorfose te hebben gehad, komt behoorlijk bitchy over zo.
Wow...inderdaad, Captain Janeway like...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
Samantha Carter lijkt wel een metamorfose te hebben gehad, komt behoorlijk bitchy over zo.
het laatste wat ik heb gelezen is....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
ze ziet er wat baziger uit ja.
wordt ze nu enkel hoogste millitair of ook baas van Atlantis? Voorheen was dat Weir en die was een burger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Het heeft zeker watquote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !
Hell yeah!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bitchy....mwhaaa, valt wel mee toch? Maar goed ze mag dat wel zijn....she is in charge !
een tijdje geleden op een forum gelezen dat er geruchten gingen dat het de derde seizoen Serie gaat lijken op de serie sliders.... maar is denk ik puur speculatie..quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Over de derde series is nog steeds niks meer bekend dan eerder. We weten dus alleen de werktitel, Stargate Universe, en dat de 9e chevron een rol zal spelen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:17 schreef Liquidootje het volgende:
Iemand 401 en 402 al gezien?
is het zo moeilijk om ff googlen? eerste aflevering komt pas eind september...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ja dus, doe eens even spoileren. Ik ben te benieuwd en wil niet na iets kijken zonder sound effects.
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat aflevering 1 en 2 al te downloaden zijn, maar dan zonder sound effects?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om ff googlen? eerste aflevering komt pas eind september...
zie 1 van mijn vorige posts, jij dacht waarschijnlijk dat ik het over het nieuwe seizoen van Atlantis had. |:quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat aflevering 1 en 2 al te downloaden zijn, maar dan zonder sound effects?
Erg jammer inderdaad...quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:09 schreef Super7fighter het volgende:
Lipido heeft gelijk, 1 en 2 zijn van Atlantis zijn er. Alleen zitten de achtergrondmuziek en de special effects er niet bij.![]()
Ze heeft een oude kop gekregen...jammer want ik vond het altijd een lekker wijfquote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef FortyOne het volgende:
Season Four Cast Photos
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Ze heeft een oude kop gekregen...jammer want ik vond het altijd een lekker wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |