quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Mirel het volgende:
Weir en Carter moeten geile lesboseks doen. K3 ook.
Met Arnold?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:10 schreef metallicattim het volgende:
vanavond vanaf 21:00 tot 0:00 Atlantis op Veronica!
ik heb de eztvquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef Roellio het volgende:
Mijne doet het prima.
Probeer eens een anere player...
bedankt nu doet hij het welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb Stargate.Atlantis.S03E019.HR.HDTV.AC3.2.0.XviD-NBS
Hij pakt iig m'n ffdshow, want die verschijnt in de taskbar. Ik speel 'm af met media-player classic.
vind michael meer een halve wraithquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef Janteh het volgende:
wel spannende aflevering, 1 wraith is nog altijd beter dan geen wraith..
rukkerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een paar interessante shots toen teyla vastzat
na dat niet interessantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef s0k het volgende:
[..]
vind michael meer een halve wraith
[..]
rukker
Indeed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die bek zit in het foute topicquote:
nogalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja die Sheppard moet gewoon met Teyla van de bil gaan in de volgende aflevering. Ze roept telkens om hem alleen hij begrijpt het niet de sukkelquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef metallicattim het volgende:
jah de volgende ... en de laatste alweer....
en dan ook nog weir erbijquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:20 schreef DooD het volgende:
[..]
ja die Sheppard moet gewoon met Teyla van de bil gaan in de volgende aflevering. Ze roept telkens om hem alleen hij begrijpt het niet de sukkel![]()
mwa klinkt wel cool. Iets wat echt gaaf kan zijn maar ook grondig kan worden verneukt, is nu maar wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:48 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)d_crew_seek_is.shtml *o*
Och, ik vind per internet uitzenden bij voorbaat een goed ideequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Mirel het volgende:
Nvm mijn laatste post, het lijkt me een kutserie. Ik dacht dat het gewoon iets met stargate te maken had
Het downloaden van beschermt materiaal is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. en die twee gaan niet zonder elkaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Zaktuig het volgende:
misschien een achterlijke vraag, maar is het eigenlijk legaal om zon serie als stargate te downloaden? aangezien het wat anders is dan iets als een film, waar je voor moet betalen. stargate komt gewoon op de tv voor iedereen om te kijken zegmaar, of begrijp ik de regels dan niet helemaal goed?
Beschermd materiaal downloaden is legaal. Nog wel, er zijn EU plannen om ook dit strafbaar te makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Zaktuig het volgende:
misschien een achterlijke vraag, maar is het eigenlijk legaal om zon serie als stargate te downloaden? aangezien het wat anders is dan iets als een film, waar je voor moet betalen. stargate komt gewoon op de tv voor iedereen om te kijken zegmaar, of begrijp ik de regels dan niet helemaal goed?
Wachttijden moeten ze echt afschaffen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe aflevering is gaaf. Goeie cliffhanger ook.
Nu weer een half jaar wachten
Half jaar wachten, hoezo?? Ze zijn net weer begonnen met uitzenden, je gaat niet vertellen dat ze nu wéér halverwege het seizoen stoppen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe aflevering is gaaf. Goeie cliffhanger ook.
Nu weer een half jaar wachten
Ik vind het ook jammer idd dat de Asgard niet gebruikt worden in de verhaallijn (zo ook in SG1), het zou alles een stuk interessanter maken. En ja, dadelijk weer een lege ZPM. Ook zonder die dingen vind ik het een stuk minder interessant.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Radeon_NL het volgende:
Was idd een hele goeie aflevering. En weer een ZPM leeg als ze Atlantis hebben gelandt. Die dingen gaan me toch snel leeg zeg.
Maar ik snap niet waarom de Asgard niet helpen met een sateliet te bouwen. Want ik denk dat hun ook wel het universum vrij van replicators willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |