Je hebt productienummers en episodenummers. Sunday had als productienummer 314 maar werd uiteindelijk de 18e episode uit seizoen 3. Afhankelijk van de planning en budget etc kan het dus gebeuren dat een episode eerder wordt gemaakt maar later wordt uitgezondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef DooD het volgende:
3.15 is dus 3.14 tot en met 3.18 dat was dus 3.14 maar is nu 3.17. Volgen jullie het nogMah de uitzendschema was dus niet goed zo simpel was het.
wiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Stinger__ het volgende:
Holy crap!
Ze is nog even lekker, al dan niet nog lekkerder dan in Firefly (ook iets minder mollig, maar dat terzijde)
Onze mooi nieuwe dokter. Zou me verzekering het goed vinden als ik me voortaan op Atlantis laat behandelenquote:
Ik zat ook te denken dat het Jewel Staite was (inderdaad ook van Firefly), maar is dat wel zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwe dokter? ik heb de nieuwe nog niet gezien, maar is die ook uit firefly dan?
iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgend seizoen is Weir geen vast castlid meer
Ik las ergens in de Gateworld forum dat er 4 grote veranderingen komen in de cast in season 4quote:
vraag me af of ze dat wel gaan doen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
het zag er wel enorm goed uit, deze aflevering. Flink budget.
zou dat komen doordat SG-1 eindigt en ze dus meer geld hieraan kunnen uitgeven.
4quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik las ergens in de Gateworld forum dat er 4 grote veranderingen komen in de cast in season 4![]()
![]()
![]()
ze moeten nog heel wat verhaal afronden ja, maar daarna hoeft er aan sg-1 geen geld meer worden uitgegeven, behalve dan die films.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
vraag me af of ze dat wel gaan doen..
bedoel ze zijn nog lang niet zover dat ze de ori (oid) hebben verslagen ze komen nu juist met 5/6 schepen de mega gate binnen dus.. beetje vreemd..
Dat van Ronon weg gok je of is daar al echt iets over bekend?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
4![]()
ok weir gaat weg
ronin weg die andere gozer komt er voor in de plaats (die rainbow iets) (hoop ik)
carson weg
maar die 4de kan ik niet echt verzinnen
ik zeg verzinnen dus ik denk het.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ze moeten nog heel wat verhaal afronden ja, maar daarna hoeft er aan sg-1 geen geld meer worden uitgegeven, behalve dan die films.
[..]
Dat van Ronon weg gok je of is daar al echt iets over bekend?
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef DooD het volgende:
Deze aflevering was zieker dan ziek. En dat weir een aantal afleveringen is uitgeschakeld is duidelijk. Ik ben benieuwd hoe ze zich hier uit redden en wat is gebeurt met die mensen die buiten atlantis leefde op het vaste land? De humor deze aflevering was wel minder, behalve op het fantastic four moment na. Ik kijk zeker uit naar seizoen vier. Laat maar komen.
Och, die kunnen zichzelf wel een tijdje reddenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.
die zitten nu echt vast. ze kunnen nergens heen, geen stargate
dat is algemeen bekend..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, ik wist niet dat de Daedelus/Apollo ed. ook F302's aan boord hadden. Ook tof![]()
Yep, viel me ook al op.... denk dat de Apollo pakjes nog bij de naaister liggen om het embleem te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef Janteh het volgende:
iemand trouwens opgevallen dat de piloten van die vliegtuigjes daedalus overalls aanhadden terwijl ze uit de apollo kwamen
Die Athosians zijn door die Ancients die toen ff in Atlantis waren verhuist hequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die athosians ja, die zijn er ook nog. helemaal vergeten.
die zitten nu echt vast. ze kunnen nergens heen, geen stargate
Je hebt in ieder geval 1 aflevering gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Zomg, ik heb net epi 19 gekeken en begin zo aan 20, maar Carson is doodIk heb bij mijn weten alle afleveringen en ineens zeggen ze dat ie dood is
Wtf heb ik gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |