quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat zijn flinke aannames BE, qua aanwezigheidlijst.
Piekendisco: indie, alternative, en rock. En soms iets als The Infadels, wat dansbare rock is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vast wel, maar is disco niet iets heel anders dan Rock?
Nee, hebben ze niet. Maar je moet hier ook vaak toegang voor betalen enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef Nosh het volgende:
Heeft de Melkweg/Paradiso zoiets als de piekendisco in Utreg?
Indien ja, dan stem ik daarvoor. Om in stijl te blijven. 8)
Puick.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Maar je moet hier ook vaak toegang voor betalen enzo.
Ik opteer gewoon voor de Black and White, Leidseplein.
edit- de laatste keer dat ik in bij de piekendisco in Utrecht was ergerde ik me scheel aan de muziek, allemaal vage shit en heel af en toe een rock plaatje.
Beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
Ik kom eind februari terug, dus in maart kan ik wel hoor![]()
Kijk... dát maakt de meet ineens een stuk interressanter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
Kom je ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk... dát maakt de meet ineens een stuk interressanter.
Misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom je ook?Ik heb je zolang niet gezien!
quote:En ik wil foto's van de mini-PPL zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
En terechtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
PPL, mijn nederige excuses, maar ik hield van te voren al rekening met vriendin en kind.![]()
Ach, tikjequote:
Ja, duhquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
De vaste kern meldt zich iig.
Goeie zaak.
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef PPL het volgende:
Is Rip tegenwoordig nog vrijgezel of hoe zit dat?
Helpt wel mee bij de uiteindelijke besluitvorming.![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom ook, zie ik?
niet echt, maar dit is een rock meeting topic, dus SC is toegestaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef wickedweirdo het volgende:
is er trouwens ook ergens een rock SC topic?Kwam deze toevallig tegen in de AT
t
ooohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet echt, maar dit is een rock meeting topic, dus SC is toegestaan.
Dat weet ik, maar je probeert er wel rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaEn je komt maar egwoon, vader worden wil niet zeggen dat je nooit meer een avond weg mag
Moet je maar een leven hebben, ik zie Rip regelmatigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je probeert er wel rekening mee te houden.
Ik zal eens kijken.
Al lange tijd niet meer tegen je aan geknuffeld.
[ignore]HW's opmerkingen over kinderen[/ignore]
The old days returnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
oe oe oe
Is goed voor je FOK! opleidingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zit ik daar straks tussen al die oldbies![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed voor je FOK! opleiding.
En jij bent al een B&W oldbie.
Ik vind van welquote:
Ik ook, vooral omdat MM op Zaterdagen in de middag vaak moet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef PPL het volgende:
Ik weet daar er nog geen datum is, maar ik heb wel een voorkeur voor een zaterdag eigenlijk.
Maar als ik een datum weet kan ik mbt daartoe wel iets regelen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat MM op Zaterdagen in de middag vaak moet werken.
Ja okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar als ik een datum weet kan ik mbt daartoe wel iets regelen hoor
We moeten sowieso nog kijken hoelaat het begint enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef PPL het volgende:
Mwoah.
Vrijdag is gewoon wat lastiger voor mij persoonlijk.
Dan moet ik eerst uit mijn werk komen, auto thuis zetten, openbaar vervoer () pakken, dan ben ik er niet voor een uur of half acht.
Dan is de rest vast allang dronken.
Bovendien is die avond sowieso lastiger aangaande regelen oppas.
Uiteraard weet ik dat het geen PPL-meet is en dat het ook zonder mij gewoon doorgaat.
Maar als er toch nog geen datum is kan ik vast wel de voorkeur spuien
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, dit topic wil ik wel even blijven volgen! (al is het maar vanwege de verrassende updates die je hier leest)
Het lijkt me vooral leuk omBE
weer eens IRL te zien!
En dat er dan ook nog bier, rock en een airdrums spelende Heatwave bij komt kijken...
... ach... daar doe ik niet moeilijk over!![]()
Wow, je leeft nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, dit topic wil ik wel even blijven volgen! (al is het maar vanwege de verrassende updates die je hier leest)
weer eens IRL te zien!
En dat er dan ook nog bier, rock en een airdrums spelende Heatwave bij komt kijken...
Die hangen toch in de lucht?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel geen airdrumsIk ram op de lampen
.
Yep! Jij ook, zo te lezenquote:
En je roffelt op de tafelquote:Ik speel geen airdrumsIk ram op de lampen
.
Uhuh!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die hangen toch in de lucht?.
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Yep! Jij ook, zo te lezen
[..]
En je roffelt op de tafel![]()
[..]
Uhuh!'Love isDrums are in the air'
U2quote:
Kom grapjes zijn zoooooooooo vorige rock meetingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef Reese het volgende:
Hè, ik wilde alweer een ordinaire woordspeling maken, maar .... laten we daar maar even mee wachten tot SC-deeltje 13 ofzo![]()
Beschaafde reply dan maar:
[..]
U2
en zie mij gelijk eens prachtig ontopic zijn![]()
Joh, ik zit er ook, en dan gaan wij wel de kwaliteitsposts van de huidige generatie bespreken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zit ik daar straks tussen al die oldbies![]()
Dropkick Murphys, The Rifles, The Decemberists, Opgezwolle, en een flink punk-festival in mei.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ooohdan is't goed..
binnenkort nog concerten waar jullie heengaan?
Jij komt dus ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
oe oe oe
Aangename ontdekking.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ah, jij bent ook bij The Rifles Nosh, gezellig.
Ik ook wel jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Aangename ontdekking.
Dacht dat het gitaarbandje nummer zoveel was, bleek het een heel erg aanstekelijk gitaarbandje nummer 80 te zijn, met liedjes die ongelooflijk in je hoofd blijven dreinen..
Zin in.
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!! Hoog tijd dat wij weer eens meeten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
weer eens IRL te zien!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard op een zaterdag... zijn er nog andere dagen van de week?
Nee, dat lijkt me logisch. Te veel mensen die op zaterdag moeten werken enzo.
Nouja veel.mensen, de meesten niet, hoop ik voor ze maar ik wel vaak jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bedoel dat een vrijdagavond niet leuk is omdat er veel mensen zijn die op zaterdag moeten werken.
* Memento-Mori gaat eens iets downloaden dan, ben altijd zoekende naar leuke muziekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Aangename ontdekking.
Dacht dat het gitaarbandje nummer zoveel was, bleek het een heel erg aanstekelijk gitaarbandje nummer 80 te zijn, met liedjes die ongelooflijk in je hoofd blijven dreinen..
Zin in.
Ja! Doen! Ik heb een mentorfiguur nodig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
The Black?
Dan is er wel een kansje dat ik ook even kom kijken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Doen! Ik heb een mentorfiguur nodig!
Hup, gewoon komen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef withxhonor het volgende:
stiekem ga ik nadenken om voor het eerst * eng vind* op een fok meet te komen..
dus bij deze even een tvp.
Ik zet je gewoon op de lijst, dan kan je er niet meer onder uit!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef withxhonor het volgende:
stiekem ga ik nadenken om voor het eerst * eng vind* op een fok meet te komen..
dus bij deze even een tvp.
Dat is waar..quote:
Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeie poll.
Ik stem 10 maart en opeens heeft niemand meer gestemd.
Doe het dan een keer goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.
Ik heb helemaal niet gestemd nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Die poll klopt voor geen meter. Ik had niet eens op "kan niet" gestemd en stond er wel in. En BE had wel gestemd als eerste, maar na mijn stem was alles leeg.
quote:
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij neequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd nog.
Hou je er rekening mee dat er ook lolbroeken kunnen stemmen die hier niet eens posten?
Dat was ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij nee.
Ik kan 10 maart iig wel.
Dat was duidelijk geen succes inderdaad!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
edit- de laatste keer dat ik in bij de piekendisco in Utrecht was ergerde ik me scheel aan de muziek, allemaal vage shit en heel af en toe een rock plaatje.
Wel voor een student zonder agendaquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Zover is het nou ook weer niet toch, 10 maart?.
What else is newquote:
En das 100% wederzijdsquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef Q. het volgende:
Ik ben tegen alles.
Of juist zijn grote krachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ohja. De qyroz-escape mist. Da's wel een grote fout van die poll!
consider it done.. oh wait, it is done..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Geen mening schiet ook niet op, stem dangewoon op de dag die de meeste stemmen heeft, hoe sneller we een datum hebben hoe sneller we kunnen gaan plannen mbt eten etc.
Er kunnen er anders ook 3 niet hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit opzich, maar de meesten kunnen tot nog toe 10 maart iig wel.
We zien wel waar het op uit komt.
Meeste stemmen geldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er kunnen er anders ook 3 niet hoor.
2 dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:35 schreef wickedweirdo het volgende:
eentje die niet kan op 10 maart was een foute vote van mij.. die staat nu wel bij.. "wel"
ik las ff niet goed
Sorry, ik kom sowiesoquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Fok! Rock meets.. Ik laat even van de aanwezigenlijst afhangen of ik kom dan wel niet
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Knap, drie kunnen er niet, maar die 3 zie ik niet terug in de data waarop mensen WEL kunnen...
handig.
Oh zo.. Ja alle andere data kan ik wel. Moet ik ze allemaal aanklikken dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Er staat maar EEN stem in de "voorkeur" poll op een andere dag dan de 10e.
en dus 3 in kan niet, waarvan 1 niet telt..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ga even zitten kibbelen over de datum.
Die poll staat er net een paar uur en we kijken gewoon over een week of zo wat het beste uit lijkt te komen voor de meeste mensen.
We kunnen het ook op de arbeidsintensieve methode doen?
3 maart: BE, MM
10 maart: BE, MM
17 maart: jij bent diegene die het opgezet heeft dus valt die af imo
de data hierna duren zo langmaar
24 maart: BE MM
31 maart: BE MM
En dan aanvullen?
Is wel duidelijker, dan zie je echt wanneer de meesten kunnen. Alleen dat vind ik altijd zo'n gedoe.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niet de 17e!
En aangezien het 'mijn' meet/topic is lijkt me niet.
If all else fails zou ik het wel voor elkaar kunnen krijgen maar liever niet.
Eerst 2 dagen Milaan en dan nog 2 dagen les van 9 tot 16 (incl. de 17e) lijkt me niet een goeie basis.
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niet de 17e!
En aangezien het 'mijn' meet/topic is lijkt me niet.
If all else fails zou ik het wel voor elkaar kunnen krijgen maar liever niet.
Eerst 2 dagen Milaan en dan nog 2 dagen les van 9 tot 16 (incl. de 17e) lijkt me niet een goeie basis.
Wie zou ik anders meenemen naar Incubus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan wordt de 17e dus sowieso geskipt lijkt me want ik hoor net dat ik ook niet kan
ja hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zou ik anders meenemen naar Incubus?.
Ben dan maar eens zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten?ik ben niet zo van ik ben je vriendin dus ik neem maar aan dat je me meeneemt hoor
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reservequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten?ik ben niet zo van ik ben je vriendin dus ik neem maar aan dat je me meeneemt hoor
Leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Fok! Rock meets.. Ik laat even van de aanwezigenlijst afhangen of ik kom dan wel niet
Oh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?quote:
Maar ik kan welquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?
Oh woensdag of donderdag...Nou beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Wo 21 of do 22 maart gok ik of 16 maart in tilburg.
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen en ook BE zelf niet, en inderdaad zij heeft het opgezet dus dan moet zij er ook bij zijn, das logisch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh woensdag of donderdag...Nou beter
Nee, maar ik had geen idee qua datumquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen
Bijnaam pacman hequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]typisch een vrouw, happen als de beste
.
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik had geen idee qua datum
Miss Pacman mag ik hopenquote:
Ik vind 10maart ook wel ok,. Zoals ik al zei de rest duurt veeeeel te langquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Hihi.
Ik bedenk me net ineens iets...
3 maart komt mij ook niet zo heel goed uit omdat ik in de week daarvoor naar Zuid Afrika moet en ik weet nog geen vliegdata enzo.Jajaja, heel zielig, zware baan enzo.
Dus dan blijven er toch heel rap nog maar een paar data over.
10 maart en 24 en 31 maart.
En dan gaat mijn hele grote voorkeur toch wel naar de 10e uit omdat het andere zo lekker ver weg is en de kans op afzeggers en andere tussendoorkomende plannen zo groot is.
Mss niet zo heel leuk voor de mensen die dan niet kunnen (en dat zijn er op dit moment 2 als ik de post van wickedwnogiets goed lees) maar dan moeten we er maar gewoon snel een vervolg op plannen...
Een stem moet gewoon met een post bevestigd worden, lijkt me simpelquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
Ja mamquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
En anders stuur ik je naar je kamer!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:11 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wellicht ook wel komen loeren. Datum maakt mij niet zoveel uit.
Mot? ik zie geen mot., valt allemaal best mee hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En anders stuur ik je naar je kamer!![]()
![]()
![]()
Sorry, maar om nou in het eerste topic al mot te gaan zitten krijgen...
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?
Je kent Muse toch wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig) maar dat komt wel goed he HW?
38,9GB aan rock op de PC, moet lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig de namen weleens voorbij horen komen maar verder ) maar dat komt wel goed he HW?
Ik schrok al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muse welzo erg is het nou ook weer niet met me gesteld.
Zag laatst de clip van 'Knights of Cydonia' op tv.. geweldig nummer is dat, de clip zuigt thoughquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je om Muse heen kon de laatste maanden, kan de vorige single niet meer horen.
Nummer is idd geweldig, clips kijk ik niet, ik ben toch verdomme geen breezerquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Zag laatst de clip van 'Knights of Cydonia' op tv.. geweldig nummer is dat, de clip zuigt though
was puur toevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nummer is idd geweldig, clips kijk ik niet, ik ben toch verdomme geen breezer.
Voordeel van de twijfel dan maarquote:
ben al wel vaker met de trein naar A'dam geweest.. wel een pokke-eind zeg..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Aha, das een flink eindje weg dan ja.
In A;dam kan je je natuurlijk prima vermaken de hele nachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik weet verder niet wat de plannen zijn maar m'n laatste trein terug gaat al om 22:27.. dus of iemand moet een slaapplaats over hebben .. of het word een nachtje doortrappen in Amsterdam en om 6 uur vet brak in de trein terug
na 5:00 wordt het toch lastig om nog ergens binnen te komen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In A;dam kan je je natuurlijk prima vermaken de hele nacht![]()
ja maar B&w is tot 3open dus kan ie nog wel ergens anders naartoequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 5:00 wordt het toch lastig om nog ergens binnen te komen hoor.
Maar de B&W is tot 3:00 open, Waterhole (1 min lopen) tot 4:00 en bourbonstreet (3 min) tot 5:00.
ja tuurlijk, en wie weet wie er nog meegaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
j
[..]
ja maar B&w is tot 3open dus kan ie nog wel ergens anders naartoe
Gelukkig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee Amsterdam doe ik niet.
yup, alleen doortrappen is wel saai natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en wie weet wie er nog meegaat.
Ach als ik er genoeg van heb en je sleutels mag lenenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe nooit garanties over wanneer ik naar huis ga, en ik ben ook nog eens niet alleen daarin.
Toch fijn dat nachtnet zowel in Amsterdam als in Delft stopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik weet verder niet wat de plannen zijn maar m'n laatste trein terug gaat al om 22:27.. dus of iemand moet een slaapplaats over hebben .. of het word een nachtje doortrappen in Amsterdam en om 6 uur vet brak in de trein terug
Wat een gemisquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee Amsterdam doe ik niet.
Dat kan wel geregeld worden hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach als ik er genoeg van heb en je sleutels mag lenenga jij maar doortrappen doe ik wel open als jij er genoeg van hebt
Okquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden hoor.
Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven, en de hele dag Maikuuul quoten, en danquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven
oh gelukkig het gaat tóch niet over mijquote:, en de hele dag Maikuuul quoten, en dan
"roslfseinz!111111" roepen!
Dat is namelijk HET toppunt van humor.
Zwaaikliekjequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Alleen die "kliek" hoef ik niet te zien IRL...
quote:
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Jouw leven is op elk gebied al 3 jaar stil blijven staan he?.
Dat laatste kloptquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef PPL het volgende:
[..]
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...
Leven....welk leven
Gewoon melden en verder niet zeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef Sanne het volgende:
Ik stem eigenlijk voor 11 maart.
dan draai ik!
Maar zal kijken of de zaterdagen me uit komen.
Queensryche rocks!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Queensryche.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Alleen als je airguitar gaat spelen op Silent Lucidityquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
Doen die het ook nogquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De nieuwe Therion (Gothic Kaballah) is ook heul niet verkeerd eigenlijk.
Eens kijken of ik nog kaartjes kan scoren voor 013.
quote:
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben erbij!!!!
Het wordt tevens een mini SL meeting!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben erbij!!!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.
Jup, daar lijkt het wel op......we moeten ook even ronselen in de Basin!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het wordt tevens een mini SL meeting!
Ja, ik kom ook al niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.
IK ben al in onderhandeling over oppas en welke dag beste zou uitkomen.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Alleen als je airguitar gaat spelen op Silent Lucidity
Queen - Another one bites the dustquote:
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.quote:
Zie dat ze alleen in Tilburg en Grun komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]. En nog steeds erg OK ook.
Neuken?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.
Wat heb ik allemaal:
Epica,Queensryche,Toto, Nightwish, Iron Maiden,Balance,Pendragon,Within' Temptation,Therion,U2,Bon Jovi,Europe,Survivor,Ayreon en meer van dat spul.![]()
8 van de 14 goedgekeurd. Good enough ;P.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.
Wat heb ik allemaal:
Epica,Queensryche,Toto, Nightwish, Iron Maiden,Balance,Pendragon,Within' Temptation,Therion,U2,Bon Jovi,Europe,Survivor,Ayreon en meer van dat spul.![]()
Neuken? Guiness ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
8 van de 14 goedgekeurd. Good enough ;P.
Mjah. Dus 013, want Grun is echt niet te doen als je nog naar huis wilt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie dat ze alleen in Tilburg en Grun komen![]()
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Queen - Another one bites the dust
Discutabel of dat onder Rock is te scharen.
Jullie altijd met je Guiness.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:
Livin' on a prayer - Bon Jovi
Can you hear what I'm saying - Toto
No easy way out - Survivor.
quote:
Lekker hoorquote:
Geen rock, maar wel een superlekker basloopje: Smoorverliefd van Doe maar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:
Livin' on a prayer - Bon Jovi
Can you hear what I'm saying - Toto
No easy way out - Survivor.
Jaaaa!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik aan lekkere basloopjes denk, denk ik eigenlijk meteen aan de Chili Peppers
Ik denk niet dat ze het over het loopje van de basist haddenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik aan lekkere basloopjes denk, denk ik eigenlijk meteen aan de Chili Peppers
Er is een verschil tussen lekkere loopjes en een blanke neger welke elke milimeter van z'n bas met een aan krankzinnigheid grenzende souplesse kan bespelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen rock, maar wel een superlekker basloopje: Smoorverliefd van Doe maar!
* Limewire opstart *quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor de liefhebbers hier de top 100 lekkere bassloopjes:
<<knip>>
Volgens deze site.
For Sure !quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind zelf dat Billy Jean van Michael Jackson zeker in de dat rijtje thuishoort.
Rock Bassloopjes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor de liefhebbers hier de top 100 lekkere bassloopjes:
Volgens deze site.
Faith no More - Epicquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Please do!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben een tikje bevooroordeeld![]()
Dan gaan we twee dagen achter elkaar door!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb een slaapplek, dus ik kom zeker, het liefst de 10e.
That's the spirit!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan gaan we twee dagen achter elkaar door!!!
Leuk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb een slaapplek, dus ik kom zeker, het liefst de 10e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |