Leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Fok! Rock meets.. Ik laat even van de aanwezigenlijst afhangen of ik kom dan wel niet
Oh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?quote:
Maar ik kan welquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?
Oh woensdag of donderdag...Nou beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Wo 21 of do 22 maart gok ik of 16 maart in tilburg.
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen en ook BE zelf niet, en inderdaad zij heeft het opgezet dus dan moet zij er ook bij zijn, das logisch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh woensdag of donderdag...Nou beter
Nee, maar ik had geen idee qua datumquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen
Bijnaam pacman hequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]typisch een vrouw, happen als de beste
.
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik had geen idee qua datum
Miss Pacman mag ik hopenquote:
Ik vind 10maart ook wel ok,. Zoals ik al zei de rest duurt veeeeel te langquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Hihi.
Ik bedenk me net ineens iets...
3 maart komt mij ook niet zo heel goed uit omdat ik in de week daarvoor naar Zuid Afrika moet en ik weet nog geen vliegdata enzo.Jajaja, heel zielig, zware baan enzo.
Dus dan blijven er toch heel rap nog maar een paar data over.
10 maart en 24 en 31 maart.
En dan gaat mijn hele grote voorkeur toch wel naar de 10e uit omdat het andere zo lekker ver weg is en de kans op afzeggers en andere tussendoorkomende plannen zo groot is.
Mss niet zo heel leuk voor de mensen die dan niet kunnen (en dat zijn er op dit moment 2 als ik de post van wickedwnogiets goed lees) maar dan moeten we er maar gewoon snel een vervolg op plannen...
Een stem moet gewoon met een post bevestigd worden, lijkt me simpelquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
Ja mamquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
En anders stuur ik je naar je kamer!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:11 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wellicht ook wel komen loeren. Datum maakt mij niet zoveel uit.
Mot? ik zie geen mot., valt allemaal best mee hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En anders stuur ik je naar je kamer!![]()
![]()
![]()
Sorry, maar om nou in het eerste topic al mot te gaan zitten krijgen...
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?
Je kent Muse toch wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig) maar dat komt wel goed he HW?
38,9GB aan rock op de PC, moet lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig de namen weleens voorbij horen komen maar verder ) maar dat komt wel goed he HW?
Ik schrok al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muse welzo erg is het nou ook weer niet met me gesteld.
Zag laatst de clip van 'Knights of Cydonia' op tv.. geweldig nummer is dat, de clip zuigt thoughquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je om Muse heen kon de laatste maanden, kan de vorige single niet meer horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |