Een stem moet gewoon met een post bevestigd worden, lijkt me simpelquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
Ja mamquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over Rock gaan hebben?
En als de kinderen te lang blijven kibbelen hak ik gewoon zelf de knoop door!
Oh, en ook als er ineens op misterieuze wijze 100 mensen op 31 maart stemmen terwijl we hier maar met het kleine clubje blijven posten.
goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ok. Rock, Muse.
En anders stuur ik je naar je kamer!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:11 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wellicht ook wel komen loeren. Datum maakt mij niet zoveel uit.
Mot? ik zie geen mot., valt allemaal best mee hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En anders stuur ik je naar je kamer!![]()
![]()
![]()
Sorry, maar om nou in het eerste topic al mot te gaan zitten krijgen...
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Sing for Absolution etc etc?
Je kent Muse toch wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig) maar dat komt wel goed he HW?
38,9GB aan rock op de PC, moet lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet op rockgebied nog heul erg bijgespijkerd worden(die bands zeggen me barweinig iig de namen weleens voorbij horen komen maar verder ) maar dat komt wel goed he HW?
Ik schrok al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muse welzo erg is het nou ook weer niet met me gesteld.
Zag laatst de clip van 'Knights of Cydonia' op tv.. geweldig nummer is dat, de clip zuigt thoughquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je om Muse heen kon de laatste maanden, kan de vorige single niet meer horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |