Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeie poll.
Ik stem 10 maart en opeens heeft niemand meer gestemd.
Doe het dan een keer goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.
Ik heb helemaal niet gestemd nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Die poll klopt voor geen meter. Ik had niet eens op "kan niet" gestemd en stond er wel in. En BE had wel gestemd als eerste, maar na mijn stem was alles leeg.
quote:
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij neequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd nog.
Hou je er rekening mee dat er ook lolbroeken kunnen stemmen die hier niet eens posten?
Dat was ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij nee.
Ik kan 10 maart iig wel.
Dat was duidelijk geen succes inderdaad!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
edit- de laatste keer dat ik in bij de piekendisco in Utrecht was ergerde ik me scheel aan de muziek, allemaal vage shit en heel af en toe een rock plaatje.
Wel voor een student zonder agendaquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Zover is het nou ook weer niet toch, 10 maart?.
What else is newquote:
En das 100% wederzijdsquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef Q. het volgende:
Ik ben tegen alles.
Of juist zijn grote krachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ohja. De qyroz-escape mist. Da's wel een grote fout van die poll!
consider it done.. oh wait, it is done..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Geen mening schiet ook niet op, stem dangewoon op de dag die de meeste stemmen heeft, hoe sneller we een datum hebben hoe sneller we kunnen gaan plannen mbt eten etc.
Er kunnen er anders ook 3 niet hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit opzich, maar de meesten kunnen tot nog toe 10 maart iig wel.
We zien wel waar het op uit komt.
Meeste stemmen geldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er kunnen er anders ook 3 niet hoor.
2 dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:35 schreef wickedweirdo het volgende:
eentje die niet kan op 10 maart was een foute vote van mij.. die staat nu wel bij.. "wel"
ik las ff niet goed
Sorry, ik kom sowiesoquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Fok! Rock meets.. Ik laat even van de aanwezigenlijst afhangen of ik kom dan wel niet
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Knap, drie kunnen er niet, maar die 3 zie ik niet terug in de data waarop mensen WEL kunnen...
handig.
Oh zo.. Ja alle andere data kan ik wel. Moet ik ze allemaal aanklikken dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Er staat maar EEN stem in de "voorkeur" poll op een andere dag dan de 10e.
en dus 3 in kan niet, waarvan 1 niet telt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |