Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeie poll.
Ik stem 10 maart en opeens heeft niemand meer gestemd.
Doe het dan een keer goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast ongeduld omdat er iets fout stond.
Ik heb helemaal niet gestemd nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Die poll klopt voor geen meter. Ik had niet eens op "kan niet" gestemd en stond er wel in. En BE had wel gestemd als eerste, maar na mijn stem was alles leeg.
quote:
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij neequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd nog.
Hou je er rekening mee dat er ook lolbroeken kunnen stemmen die hier niet eens posten?
Dat was ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er had iig iemand ja op 10 en nee op 3 gestemd, toen stemde ik en was alles leeg. Daarna stemde ik dus weer en stond er ook een stem bij nee.
Ik kan 10 maart iig wel.
Dat was duidelijk geen succes inderdaad!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
edit- de laatste keer dat ik in bij de piekendisco in Utrecht was ergerde ik me scheel aan de muziek, allemaal vage shit en heel af en toe een rock plaatje.
Wel voor een student zonder agendaquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Zover is het nou ook weer niet toch, 10 maart?.
What else is newquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |