quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ga even zitten kibbelen over de datum.
Die poll staat er net een paar uur en we kijken gewoon over een week of zo wat het beste uit lijkt te komen voor de meeste mensen.
We kunnen het ook op de arbeidsintensieve methode doen?
3 maart: BE, MM
10 maart: BE, MM
17 maart: jij bent diegene die het opgezet heeft dus valt die af imo
de data hierna duren zo langmaar
24 maart: BE MM
31 maart: BE MM
En dan aanvullen?
Is wel duidelijker, dan zie je echt wanneer de meesten kunnen. Alleen dat vind ik altijd zo'n gedoe.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niet de 17e!
En aangezien het 'mijn' meet/topic is lijkt me niet.
If all else fails zou ik het wel voor elkaar kunnen krijgen maar liever niet.
Eerst 2 dagen Milaan en dan nog 2 dagen les van 9 tot 16 (incl. de 17e) lijkt me niet een goeie basis.
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niet de 17e!
En aangezien het 'mijn' meet/topic is lijkt me niet.
If all else fails zou ik het wel voor elkaar kunnen krijgen maar liever niet.
Eerst 2 dagen Milaan en dan nog 2 dagen les van 9 tot 16 (incl. de 17e) lijkt me niet een goeie basis.
Wie zou ik anders meenemen naar Incubus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan wordt de 17e dus sowieso geskipt lijkt me want ik hoor net dat ik ook niet kan
ja hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zou ik anders meenemen naar Incubus?.
Ben dan maar eens zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten?ik ben niet zo van ik ben je vriendin dus ik neem maar aan dat je me meeneemt hoor
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reservequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten?ik ben niet zo van ik ben je vriendin dus ik neem maar aan dat je me meeneemt hoor
Leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Fok! Rock meets.. Ik laat even van de aanwezigenlijst afhangen of ik kom dan wel niet
Oh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?quote:
Maar ik kan welquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als jij niet kan heeft ie altijd nog een eerste reserve
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wie kan je anders op de dag zelf bellen omdat je date niet kan he?
Oh woensdag of donderdag...Nou beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Wo 21 of do 22 maart gok ik of 16 maart in tilburg.
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen en ook BE zelf niet, en inderdaad zij heeft het opgezet dus dan moet zij er ook bij zijn, das logisch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh woensdag of donderdag...Nou beter
Nee, maar ik had geen idee qua datumquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja de 16e had ook niet uitgemaakt in dit geval aangezien de 17e de meesten niet kunnen
Bijnaam pacman hequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]typisch een vrouw, happen als de beste
.
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik had geen idee qua datum
Miss Pacman mag ik hopenquote:
Ik vind 10maart ook wel ok,. Zoals ik al zei de rest duurt veeeeel te langquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Hihi.
Ik bedenk me net ineens iets...
3 maart komt mij ook niet zo heel goed uit omdat ik in de week daarvoor naar Zuid Afrika moet en ik weet nog geen vliegdata enzo.Jajaja, heel zielig, zware baan enzo.
Dus dan blijven er toch heel rap nog maar een paar data over.
10 maart en 24 en 31 maart.
En dan gaat mijn hele grote voorkeur toch wel naar de 10e uit omdat het andere zo lekker ver weg is en de kans op afzeggers en andere tussendoorkomende plannen zo groot is.
Mss niet zo heel leuk voor de mensen die dan niet kunnen (en dat zijn er op dit moment 2 als ik de post van wickedwnogiets goed lees) maar dan moeten we er maar gewoon snel een vervolg op plannen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |