Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven, en de hele dag Maikuuul quoten, en danquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven
oh gelukkig het gaat tóch niet over mijquote:, en de hele dag Maikuuul quoten, en dan
"roslfseinz!111111" roepen!
Dat is namelijk HET toppunt van humor.
Zwaaikliekjequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Alleen die "kliek" hoef ik niet te zien IRL...
quote:
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Jouw leven is op elk gebied al 3 jaar stil blijven staan he?.
Dat laatste kloptquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef PPL het volgende:
[..]
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...
Leven....welk leven
Gewoon melden en verder niet zeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef Sanne het volgende:
Ik stem eigenlijk voor 11 maart.
dan draai ik!
Maar zal kijken of de zaterdagen me uit komen.
Queensryche rocks!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Queensryche.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Alleen als je airguitar gaat spelen op Silent Lucidityquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
Doen die het ook nogquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De nieuwe Therion (Gothic Kaballah) is ook heul niet verkeerd eigenlijk.
Eens kijken of ik nog kaartjes kan scoren voor 013.
quote:
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben erbij!!!!
Het wordt tevens een mini SL meeting!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben erbij!!!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.
Jup, daar lijkt het wel op......we moeten ook even ronselen in de Basin!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het wordt tevens een mini SL meeting!
Ja, ik kom ook al niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar aantrekkelijker om te komen.
IK ben al in onderhandeling over oppas en welke dag beste zou uitkomen.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Alleen als je airguitar gaat spelen op Silent Lucidity
Queen - Another one bites the dustquote:
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.quote:
Zie dat ze alleen in Tilburg en Grun komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]. En nog steeds erg OK ook.
Neuken?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.
Wat heb ik allemaal:
Epica,Queensryche,Toto, Nightwish, Iron Maiden,Balance,Pendragon,Within' Temptation,Therion,U2,Bon Jovi,Europe,Survivor,Ayreon en meer van dat spul.![]()
8 van de 14 goedgekeurd. Good enough ;P.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus neemt in gedachten even de cd-bak door.
Wat heb ik allemaal:
Epica,Queensryche,Toto, Nightwish, Iron Maiden,Balance,Pendragon,Within' Temptation,Therion,U2,Bon Jovi,Europe,Survivor,Ayreon en meer van dat spul.![]()
Neuken? Guiness ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
8 van de 14 goedgekeurd. Good enough ;P.
Mjah. Dus 013, want Grun is echt niet te doen als je nog naar huis wilt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie dat ze alleen in Tilburg en Grun komen![]()
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Queen - Another one bites the dust
Discutabel of dat onder Rock is te scharen.
Jullie altijd met je Guiness.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:
Livin' on a prayer - Bon Jovi
Can you hear what I'm saying - Toto
No easy way out - Survivor.
quote:
Lekker hoorquote:
Geen rock, maar wel een superlekker basloopje: Smoorverliefd van Doe maar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dan toch wat fijne basloopjes mag uitzoeken:
Livin' on a prayer - Bon Jovi
Can you hear what I'm saying - Toto
No easy way out - Survivor.
Jaaaa!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik aan lekkere basloopjes denk, denk ik eigenlijk meteen aan de Chili Peppers
Ik denk niet dat ze het over het loopje van de basist haddenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik aan lekkere basloopjes denk, denk ik eigenlijk meteen aan de Chili Peppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |