Nummer is idd geweldig, clips kijk ik niet, ik ben toch verdomme geen breezerquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Zag laatst de clip van 'Knights of Cydonia' op tv.. geweldig nummer is dat, de clip zuigt though
was puur toevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nummer is idd geweldig, clips kijk ik niet, ik ben toch verdomme geen breezer.
Voordeel van de twijfel dan maarquote:
ben al wel vaker met de trein naar A'dam geweest.. wel een pokke-eind zeg..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Aha, das een flink eindje weg dan ja.
In A;dam kan je je natuurlijk prima vermaken de hele nachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik weet verder niet wat de plannen zijn maar m'n laatste trein terug gaat al om 22:27.. dus of iemand moet een slaapplaats over hebben .. of het word een nachtje doortrappen in Amsterdam en om 6 uur vet brak in de trein terug
na 5:00 wordt het toch lastig om nog ergens binnen te komen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In A;dam kan je je natuurlijk prima vermaken de hele nacht![]()
ja maar B&w is tot 3open dus kan ie nog wel ergens anders naartoequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 5:00 wordt het toch lastig om nog ergens binnen te komen hoor.
Maar de B&W is tot 3:00 open, Waterhole (1 min lopen) tot 4:00 en bourbonstreet (3 min) tot 5:00.
ja tuurlijk, en wie weet wie er nog meegaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
j
[..]
ja maar B&w is tot 3open dus kan ie nog wel ergens anders naartoe
Gelukkig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee Amsterdam doe ik niet.
yup, alleen doortrappen is wel saai natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en wie weet wie er nog meegaat.
Ach als ik er genoeg van heb en je sleutels mag lenenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe nooit garanties over wanneer ik naar huis ga, en ik ben ook nog eens niet alleen daarin.
Toch fijn dat nachtnet zowel in Amsterdam als in Delft stopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef wickedweirdo het volgende:
Ik weet verder niet wat de plannen zijn maar m'n laatste trein terug gaat al om 22:27.. dus of iemand moet een slaapplaats over hebben .. of het word een nachtje doortrappen in Amsterdam en om 6 uur vet brak in de trein terug
Wat een gemisquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee Amsterdam doe ik niet.
Dat kan wel geregeld worden hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach als ik er genoeg van heb en je sleutels mag lenenga jij maar doortrappen doe ik wel open als jij er genoeg van hebt
Okquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden hoor.
Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven, en de hele dag Maikuuul quoten, en danquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou he? We zitten idd te wachten op ONZ josti's namelijk, kunnen we de hele avond lekker doen alsof we bier en tieten kennen uit het echte leven
oh gelukkig het gaat tóch niet over mijquote:, en de hele dag Maikuuul quoten, en dan
"roslfseinz!111111" roepen!
Dat is namelijk HET toppunt van humor.
Zwaaikliekjequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Alleen die "kliek" hoef ik niet te zien IRL...
quote:
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Jouw leven is op elk gebied al 3 jaar stil blijven staan he?.
Dat laatste kloptquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef PPL het volgende:
[..]
... en op andere vlakken met sprongen vooruitgegaan zodat zelfs sommige leeftijdsgenoten mij af en toe niet meer kunnen volgen...
Leven....welk leven
Gewoon melden en verder niet zeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef Sanne het volgende:
Ik stem eigenlijk voor 11 maart.
dan draai ik!
Maar zal kijken of de zaterdagen me uit komen.
Queensryche rocks!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Queensryche.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind alles best,behalve 24 maart.
Trouwens,ik zie allemaal redelijk onbekende bands voorbij komen(behalve Muse dan),als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
En is er zaterdagavond een beetje parkeerruimte in A'dam,bij voorkeur een parkeergarage?![]()
Alleen als je airguitar gaat spelen op Silent Lucidityquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef RealZeus het volgende:
als ik Queensryche rock vindt word ik dan vermoord of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |