quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat zijn flinke aannames BE, qua aanwezigheidlijst.
Piekendisco: indie, alternative, en rock. En soms iets als The Infadels, wat dansbare rock is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vast wel, maar is disco niet iets heel anders dan Rock?
Nee, hebben ze niet. Maar je moet hier ook vaak toegang voor betalen enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef Nosh het volgende:
Heeft de Melkweg/Paradiso zoiets als de piekendisco in Utreg?
Indien ja, dan stem ik daarvoor. Om in stijl te blijven. 8)
Puick.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Maar je moet hier ook vaak toegang voor betalen enzo.
Ik opteer gewoon voor de Black and White, Leidseplein.
edit- de laatste keer dat ik in bij de piekendisco in Utrecht was ergerde ik me scheel aan de muziek, allemaal vage shit en heel af en toe een rock plaatje.
Beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
Ik kom eind februari terug, dus in maart kan ik wel hoor![]()
Kijk... dát maakt de meet ineens een stuk interressanter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
Kom je ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk... dát maakt de meet ineens een stuk interressanter.
Misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom je ook?Ik heb je zolang niet gezien!
quote:En ik wil foto's van de mini-PPL zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Ripley het volgende:
En terechtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
PPL, mijn nederige excuses, maar ik hield van te voren al rekening met vriendin en kind.![]()
Ach, tikjequote:
Ja, duhquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
De vaste kern meldt zich iig.
Goeie zaak.
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef PPL het volgende:
Is Rip tegenwoordig nog vrijgezel of hoe zit dat?
Helpt wel mee bij de uiteindelijke besluitvorming.![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom ook, zie ik?
niet echt, maar dit is een rock meeting topic, dus SC is toegestaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef wickedweirdo het volgende:
is er trouwens ook ergens een rock SC topic?Kwam deze toevallig tegen in de AT
t
ooohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet echt, maar dit is een rock meeting topic, dus SC is toegestaan.
Dat weet ik, maar je probeert er wel rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaEn je komt maar egwoon, vader worden wil niet zeggen dat je nooit meer een avond weg mag
Moet je maar een leven hebben, ik zie Rip regelmatigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je probeert er wel rekening mee te houden.
Ik zal eens kijken.
Al lange tijd niet meer tegen je aan geknuffeld.
[ignore]HW's opmerkingen over kinderen[/ignore]
The old days returnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
oe oe oe
Is goed voor je FOK! opleidingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zit ik daar straks tussen al die oldbies![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed voor je FOK! opleiding.
En jij bent al een B&W oldbie.
Ik vind van welquote:
Ik ook, vooral omdat MM op Zaterdagen in de middag vaak moet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef PPL het volgende:
Ik weet daar er nog geen datum is, maar ik heb wel een voorkeur voor een zaterdag eigenlijk.
Maar als ik een datum weet kan ik mbt daartoe wel iets regelen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat MM op Zaterdagen in de middag vaak moet werken.
Ja okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar als ik een datum weet kan ik mbt daartoe wel iets regelen hoor
We moeten sowieso nog kijken hoelaat het begint enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef PPL het volgende:
Mwoah.
Vrijdag is gewoon wat lastiger voor mij persoonlijk.
Dan moet ik eerst uit mijn werk komen, auto thuis zetten, openbaar vervoer () pakken, dan ben ik er niet voor een uur of half acht.
Dan is de rest vast allang dronken.
Bovendien is die avond sowieso lastiger aangaande regelen oppas.
Uiteraard weet ik dat het geen PPL-meet is en dat het ook zonder mij gewoon doorgaat.
Maar als er toch nog geen datum is kan ik vast wel de voorkeur spuien
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, dit topic wil ik wel even blijven volgen! (al is het maar vanwege de verrassende updates die je hier leest)
Het lijkt me vooral leuk omBE
weer eens IRL te zien!
En dat er dan ook nog bier, rock en een airdrums spelende Heatwave bij komt kijken...
... ach... daar doe ik niet moeilijk over!![]()
Wow, je leeft nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, dit topic wil ik wel even blijven volgen! (al is het maar vanwege de verrassende updates die je hier leest)
weer eens IRL te zien!
En dat er dan ook nog bier, rock en een airdrums spelende Heatwave bij komt kijken...
Die hangen toch in de lucht?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel geen airdrumsIk ram op de lampen
.
Yep! Jij ook, zo te lezenquote:
En je roffelt op de tafelquote:Ik speel geen airdrumsIk ram op de lampen
.
Uhuh!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die hangen toch in de lucht?.
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Yep! Jij ook, zo te lezen
[..]
En je roffelt op de tafel![]()
[..]
Uhuh!'Love isDrums are in the air'
U2quote:
Kom grapjes zijn zoooooooooo vorige rock meetingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef Reese het volgende:
Hè, ik wilde alweer een ordinaire woordspeling maken, maar .... laten we daar maar even mee wachten tot SC-deeltje 13 ofzo![]()
Beschaafde reply dan maar:
[..]
U2
en zie mij gelijk eens prachtig ontopic zijn![]()
Joh, ik zit er ook, en dan gaan wij wel de kwaliteitsposts van de huidige generatie bespreken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zit ik daar straks tussen al die oldbies![]()
Dropkick Murphys, The Rifles, The Decemberists, Opgezwolle, en een flink punk-festival in mei.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ooohdan is't goed..
binnenkort nog concerten waar jullie heengaan?
Jij komt dus ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
oe oe oe
Aangename ontdekking.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ah, jij bent ook bij The Rifles Nosh, gezellig.
Ik ook wel jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Aangename ontdekking.
Dacht dat het gitaarbandje nummer zoveel was, bleek het een heel erg aanstekelijk gitaarbandje nummer 80 te zijn, met liedjes die ongelooflijk in je hoofd blijven dreinen..
Zin in.
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!! Hoog tijd dat wij weer eens meeten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
weer eens IRL te zien!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard op een zaterdag... zijn er nog andere dagen van de week?
Nee, dat lijkt me logisch. Te veel mensen die op zaterdag moeten werken enzo.
Nouja veel.mensen, de meesten niet, hoop ik voor ze maar ik wel vaak jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bedoel dat een vrijdagavond niet leuk is omdat er veel mensen zijn die op zaterdag moeten werken.
* Memento-Mori gaat eens iets downloaden dan, ben altijd zoekende naar leuke muziekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Aangename ontdekking.
Dacht dat het gitaarbandje nummer zoveel was, bleek het een heel erg aanstekelijk gitaarbandje nummer 80 te zijn, met liedjes die ongelooflijk in je hoofd blijven dreinen..
Zin in.
Ja! Doen! Ik heb een mentorfiguur nodig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
The Black?
Dan is er wel een kansje dat ik ook even kom kijken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Doen! Ik heb een mentorfiguur nodig!
Hup, gewoon komen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef withxhonor het volgende:
stiekem ga ik nadenken om voor het eerst * eng vind* op een fok meet te komen..
dus bij deze even een tvp.
Ik zet je gewoon op de lijst, dan kan je er niet meer onder uit!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef withxhonor het volgende:
stiekem ga ik nadenken om voor het eerst * eng vind* op een fok meet te komen..
dus bij deze even een tvp.
Dat is waar..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |