Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
We staan dan allemaal voor de deur en houden de toiletten voor je vrij Bizz
Okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:22 schreef Janetje het volgende:
Ik kijk wel.
Ja en de tapes verkopen we dan en dan gaan we daar bier van drinkenquote:
Dat je een aandachtshoer bent is reeds lange tijd bekend.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Nog steeds geen aandachtshoer
*meldt
Ik ben weer heerlijk aan het boekhoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, kut project op school
Beroepsmatig? Je komt toch voor de gezelligheid?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:58 schreef SiemeN het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Ik ben al twee keer gekomenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Hihi. Ik zei: "Je komt".
Gezelligheid?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beroepsmatig? Je komt toch voor de gezelligheid?
We sturen meestal de hond op de postbode afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gezelligheid?.
Ik kom voor het gratis bier wat iedereen voor me gaat kopen.
www.respectthemailman.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef longinus het volgende:
[..]
We sturen meestal de hond op de postbode af
Krijg ik nu een note![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gezelligheid?.
Ik kom voor het gratis bier wat iedereen voor me gaat kopen.
Waar zie jij hem zeuren danquote:
The sorrowquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef TheSorrow het volgende:
Godverdomme!
4 zaterdagen gewerkt + nog een dag of 6 los, en maar 186 euro loon, terwijl ik normaal van alleen 4 zaterdagen al meer als 200 krijg.... En zijn die flikkers nog eens aan t lunchen ook!
Voel me niet zo okquote:
Als je bier voor me koopt ben ik de kwaadste niet hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef master_X het volgende:
ik kom niet word ik gelijk door de modjes afgemaakt![]()
Hoi, ik ga donderdag naar jouw stadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Knuffelt Dingie*
Ik ben over een paar uurtjes weer thuis.
5mg is wel wat weinig hoorquote:
oowh dit is valstrik want dan ben jij aardig en ga je me mee naar huis lokken waar de rest van de modjes zitten en dan moet ik allerei rare dingen doen, en dan gaat ivone me uitkleden en die gooit me in een kamer waar brechtje zit en dan gaan wequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je bier voor me koopt ben ik de kwaadste niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hurry!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Knuffelt Dingie*
Ik ben over een paar uurtjes weer thuis.
quote:
quote:
quote:Waar zie jij hem zeuren dan?
Ach gossie, deed die boze meneer tegen je zeurenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Remlof zat tegen mij te zeuren over mijn vis![]()
Jahquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ach gossie, deed die boze meneer tegen je zeuren.
danke bizzzquote:
Tof is dat he! Vannacht ook weer 100 bladzijdes geleerdquote:
Suc6 ende sterkte, braddaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
niet uitgeslapen, fuck school maar niet want kheb examen en koppijnhet leven is nu eventjes niet zo leuk!
Vanavond wel weer hoor![]()
Ik smoke bong.quote:
Echt waar of jok je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef longinus het volgende:blijkbaar kan je dit topic ook overdag volbaggeren
Net wakker?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Goedemorgen. Oh wacht het is al middag. Bijna avond zelfs.
Ja dahag. Je bent gewoon K1P.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Mensen, ik ga tegenwoordig door het leven als Gallus gallus domesticus. Dat jullie het weten.
Huis alcoholiste ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Mensen, ik ga tegenwoordig door het leven als Gallus gallus domesticus. Dat jullie het weten.
Moet S je ook zo noemen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Huiskipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
Ik wil je wel aaien hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, maar ik wil graag aandacht.geaaid worden door bizz bijvoorbeeld.
goed plan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja en de tapes verkopen we dan en dan gaan we daar bier van drinken O .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er donderdag mee naar Scheveningen?
![]()
Stormquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef remlof het volgende:Ik kwam thuis en hij plaatst spontaan hetzelfde bericht die ik gister als laatste geplaatst had nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Vrouwen hebben niks aan Rukwindenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en hij plaatst spontaan hetzelfde bericht die ik gister als laatste geplaatst had nog een keer.
quote:
Klopt. Rukken en windenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks aan Rukwinden![]()
Helleuwwquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Stofje het volgende:
16 januari... zeg, eh, GGD, we hebben 11 maanden een relaasie..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Stofje het volgende:
16 januari... zeg, eh, GGD, we hebben 11 maanden een relaasie..
Heb je weer ruzie met haar gemaaktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne ligt in het ziekenhuis.
Vanwaar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne ligt in het ziekenhuis.
Mooi man, da's al flink lang!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vanwaar?
En Stofje , ik heb bijna 2 jaar en 7 maand!
Tja, als je er fijn bij voeltquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mooi man, da's al flink lang!. Vriend van me is 23 en heeft al ruim 7 jaar, dát vind ik een beetje overdreven.
Wie wel?quote:
We moeten welquote:
Nee hoor. Denk het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ben ik de enige die geen bier gaat drinken?
Vast niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Hardrugs zelfs!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ga vanavond ook bier drinken. En een joint roken. Ik schaam me kapot, ik gebruik drugs.
Alcohol is een harddrug.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is toch soft? Is het roken van een joint nu ineens óók al harddrugs?
Join me on the whisky thenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij gaat het meer om het alcohol dan om het bier.quote:
Jamaar hij zegt toch bierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om het alcohol dan om het bier.
Ja, hij is zo onduidelijk, ik denk dat ik hem op de meet ook niet kan begrijpen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jamaar hij zegt toch bier.
Moettie maar alcohol zeggen als hij dat bedoelt.
Wie?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Jeutje, we doen eigenlijk alles wat god ons verboden heeft he,
hihihihi
Ik heb anders nog nooit een moord gepleegt!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
hihihihi
Mên al die onduidelijkheidquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, hij is zo onduidelijk, ik denk dat ik hem op de meet ook niet kan begrijpen.
Neuken, Moorden, Bedriegen, Stelen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
hihihihi
allemaal maar met een shirtje lopen met het woordtje NEUKEN erop dan?quote:
iedereen van ONZ drinkt alleen maar bierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jamaar hij zegt toch bier.
Moettie maar alcohol zeggen als hij dat bedoelt.
Ok ok, bijna alles danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neuken, Moorden, Bedriegen, Stelen?
Hebben ze er ook andere dranken dan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
iedereen van ONZ drinkt alleen maar bier
en niks anders dus vandaar dat ik bier zei
Neenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef RealZeus het volgende:
Yvonne's blindedarm is stuk en Purplerose voelde zich niet lekker.
![]()
Dingie,heb je een blauwe jurk,of ingestraald water?
juhquote:
Mag ik ze aanraken op de meet?quote:
Als haar manager zeg ik: 10 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik ze aanraken op de meet?
Ik denk ik vraag het nu maar want op de meet ga ik me schamen enzo
Ohja en ALLE marrokanen stinken en het zijn dieven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
iedereen van ONZ drinkt alleen maar bier
en niks anders dus vandaar dat ik bier zei
Ik waak over haar als een valse pitbull.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef longinus het volgende:
Je kan ze ook per ongeluk aanraken, scheelt je 10 euro
Incl likken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als haar manager zeg ik: 10 euro..
Je zei dat die hand op m'n kont ook per ongeluk was!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef longinus het volgende:
Je kan ze ook per ongeluk aanraken, scheelt je 10 euro
zal best maar ik ben geen marokkaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja en ALLE marrokanen stinken en het zijn dieven.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik ze aanraken op de meet?
Ik denk ik vraag het nu maar want op de meet ga ik me schamen enzo
Haal er leuk bedragje uit he!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als haar manager zeg ik: 10 euro..
Ja! Ik mis nog steeds 10 euro van de vorige meet!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja en ALLE marrokanen stinken en het zijn dieven.
Aightquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is ook per stuk en per minuut..
Dat was de turkse pizzaman toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! Ik mis nog steeds 10 euro van de vorige meet!
Dus als je slim bent doe je eerst 1 minuut links en dan 1 minuut rechts, dan ben je 2 minutne bezig ipv 1 minuut 2 tieten tegelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is ook per stuk en per minuut..
Moet je het met je handen doen of mag je ze ook met andere lichaamsdelen aanrakenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus als je slim bent doe je eerst 1 minuut links en dan 1 minuut rechts, dan ben je 2 minutne bezig ipv 1 minuut 2 tieten tegelijk.
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was de turkse pizzaman toch?
Ik ga echt niet daar etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
hoeveel geven jullie gemiddeld uit voor zo'n meet dan? Incl. eten?
Dan kan ik me daar een beetje op aanpassen en dus mijn uitgaven deze maand nog even beperken of juist niet![]()
Ik doe mee, jammer dat er geen BK in de buurt isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet daar eten
Ik neem nog een paar baggeraars mee en gaan we bij de mac of iet dergelijks eten
- Treinretour, ca. 25 euroquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
Dan kan ik me daar een beetje op aanpassen en dus mijn uitgaven deze maand nog even beperken of juist niet![]()
Das 1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik doe mee, jammer dat er geen BK in de buurt is
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet daar eten
Ik neem nog een paar baggeraars mee en gaan we bij de mac of iet dergelijks eten
oow nou ik heb ov dus reiskosten zal ik niet hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel gewoon op die avond, niet persee dat je gaat eten bij de kroeg.
Gewoon hoeveel jullie gemiddeld uitgeven die avond
dan zit ik dus op :quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
- Treinretour, ca. 25 euro
- Eten (met mes en vork) ca. 15-30 euro
- Drank (inclusief rondjes) 50 euro
- Snackattack 5 euro
- Drugs (varieert per soort) 4 euro - 50 euro
Verder komen daarbij nog de kosten in Tivoli.
Max 50 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
Biertje kost 2 euro per stuk, parkeren 8 euro, benzine ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel gewoon op die avond, niet persee dat je gaat eten bij de kroeg.
Gewoon hoeveel jullie gemiddeld uitgeven die avond
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan zit ik dus op :
- Reis = Weet ik niet, of RealZeus benzine vergoeding wil en hoeveel?
- Eten = 6 euro ( burgerking of Mcdonalds menu voldoet eerst wel )
- Drank = ook zo'n 40/50 euro denk ik
- Etenvoor alsk heul dronken en stoned ben = 5
- Drugs = 10
zo'n 80 euri
Ik drink gelukkig veel drank, en ik ben alsk erg dronken en stoned ben soms nog wel eens gul, wat mn rekening niet altijd te goede doet en ook wel eens de volgende conversaties opgang brengt:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
Ik drink gelukkig alleen maar fris
Dat kost ook 2 euro. En daar zit geeneens alcohol in!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
Ik drink gelukkig alleen maar fris
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink gelukkig veel drank, en ik ben alsk erg dronken en stoned ben soms nog wel eens gul, wat mn rekening niet altijd te goede doet en ook wel eens de volgende conversaties opgang brengt:
B-D: heeeuh man, ik heb nietzoveel geld meer op mn rekening maark wil eigelijk nog niet naar huis en zonder geld is het saai![]()
Vrienden: ooh jah nou oke ?
B-D: zal ik gewoon nog even pinnen?
B-D: *pint* weer 40 euro uitgegeven op een avond
Buurvrouwen neuken, buurman bestelen en bedriegen, daarna beiden vermoorden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neuken, Moorden, Bedriegen, Stelen?
Wtfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Buurvrouwen neuken, buurman bestelen en bedriegen, daarna beiden vermoorden?
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
Ik geef al 30 euro uit aan een kaartje.
Voor het eten +/- 20 euro inclusief drankjes
Rookwaar: 4 euries.
en drank ongeveer 25 eurovoor de rest gooi ik het op mijn vrouwelijke charmes.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik ga er natuurlijk van uit dat iedereen die smoked , diverse soorten meeneemt zodat ik overal even van kan proeven![]()
Zo een scenario als zij zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
Zal ik je wat snoepjes geven dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik bespaar een paar centen op roken en andere dingen die geinhaleert moeten worden![]()
Neuj ik houd het bij drankquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik je wat snoepjes geven dan?
OOk tof.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik houd het bij drank![]()
Mjah, ik weet niet, maar seks is naar mijn mening gewoon een goddelijk gegeven... Waarom zou hij het dan verbieden? Staat ook nergens letterlijk in de bijbel volgens mij...quote:
çe n0h ja tochquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OOk tof.. Doe waar je zin in heb toch.
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik houd het bij drank![]()
Nee dan komen er sukkels die denken dat ONZ verlaten is en allemaal kut toppics openen en dan sluit een gastmoddende mod zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
trouwens als de meet aan de gang is gaat onz dan dicht?
ooow okequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dan komen er sukkels die denken dat ONZ verlaten is en allemaal kut toppics openen en dan sluit een gastmoddende mod ze![]()
Ja whateverquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?
1 woord: laptop.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
trouwens als de meet aan de gang is gaat onz dan dicht?
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
zal ik die van mij dan maar meenemen dan kan ik lekker fokken enso
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebt![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Daar uiteraard weer geld voor vragen zodat wij door kunnen blijven zuipen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef longinus het volgende:
Laptop, webcam en WiFi, kunnen we streamen
Regel jij 0900-fok1 ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar uiteraard weer geld voor vragen zodat wij door kunnen blijven zuipen.
Komt in ordequote:
Dan zorgen wij saampjes voor de hete telefoongesprekken die de mensen dan horenquote:
Hell yeah babie!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan zorgen wij saampjes voor de hete telefoongesprekken die de mensen dan horen
Jup, kijk er wel naar vooruitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:53 schreef longinus het volgende:
Bijna weer een dag dichter bij de meet
Zittend buiten op het bankje.quote:
Jaaaaquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
JaaaaWas het maar donderdagavond 8 februari, dan konden we morgen al chillen
Wheheehehehehehehequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:28 schreef TheSorrow het volgende:
Zoals ik al gezegd heb, als ik kan smoken heb ik het altijd wel naar mn zin, dan maak je makkelijk contacten als er mensen meesmoken....
Wat ik ook al van plan was, om daar naar binnen te lopen, en dan keihard te schreeuwen "EJ ALS ER MENSEN WILLEN SMOKEN, WE ZITTEN BUITEN HOOR!"Maar dat gaat wss niet gebeuren, verlegenheid
Daarom!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wheheehehehehehehe![]()
Das waar, het gaat toppie worden weer
![]()
Helemaal nu we een dampdate hebben daar
Vette film, übervette OSTquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga nu lekker filmpie kijken, Ghost Dog![]()
Hiephoi!!quote:Voeg me ook toe skippybal,
quote:ik zal je niet blocken
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
Komt een man bij de abortuskliniek, zegt 'ie zo van "Ik wil m'n baby laten wegzagen!!1ein!"
Hoe heet de beste FOK!er ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:54 schreef MissHobje het volgende:
Oe .... ik heb een romantisch dineetje tijdens de meet![]()
![]()
Ja daar kan ik me niet over uitlaten eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe heet de beste FOK!er ?![]()
Wil niet en kan is niet hetzelfdequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me niet over uitlaten eigenlijk![]()
Das ook weer zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil niet en kan is niet hetzelfde![]()
![]()
Ik wacht wel op de aankondiging van de FOK!-babyquote:
Kun je lang wachten gok ik zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de aankondiging van de FOK!-baby![]()
![]()
Ik heb de tijdquote:
Waarom liggen wij eigenlijk niet in bed ?quote:
Ja ik had zo'n mooi ritme afgelopen weekquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom liggen wij eigenlijk niet in bed ?![]()
![]()
Je hoeft dus niet naar zoiets als werk ofzo ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n mooi ritme afgelopen week![]()
Compleet verdwenen weer![]()
Verders euhm ja wakker opfzo![]()
Vrij vandaagquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet naar zoiets als werk ofzo ?![]()
Ik niet![]()
Iemand moet het forum warm houden hequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vrij vandaag![]()
dus nouja fuck dat ritme
doe jij dan maar ik stort ff inquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand moet het forum warm houden he![]()
Ik F5 mijn AT maar er verandert nietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
doe jij dan maar ik stort ff in
Euhm... kijk is beter danquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik F5 mijn AT maar er verandert niets![]()
JA er is iets veranderet !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm... kijk is beter dan![]()
Oja.. ook zo;n zin in die meet?![]()
gewoon doorgaan niet stoppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik kom nog steeds niet geloof ik
Lentequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef longinus het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Het lijkt wel lente![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal wil zich ook aanmeldenbij het stelletje wildebrassen die ook gaan komen
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik kom nog steeds niet geloof ik
Bij mij thuisquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er wel een afterparty bij iemand?
Ik hoorde wat over België(club ofzo) of dat bio anders wel wat zou weten. Tivolli leek mij wel tof, industrial en electro en 15 euro... Valt te doen maar ik kijk wel wat de rest wilt ik vind alles wel goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er wel een afterparty bij iemand?
Dat zou jouw rol worden tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Komen er ook gewillige vrouwen?
Tis even fietsen maar dan ben je er ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah Bij S-F!, leuk
Ach het is sowieso een kuteind voor me fietsenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis even fietsen maar dan ben je er ook![]()
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zou jouw rol worden toch![]()
België is een beetje een hippiekroeg (als ik er kom tenminste) met een zeer dikke bierkaart!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoorde wat over België(club ofzo) of dat bio anders wel wat zou weten. Tivolli leek mij wel tof, industrial en electro en 15 euro... Valt te doen maar ik kijk wel wat de rest wilt ik vind alles wel goed.
Sletjequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwanders had ik wel vaker sex
![]()
Nou we hebben de manwhore voor de meet ook gevondenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou we hebben de manwhore voor de meet ook gevonden![]()
Doe je ook heren ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
sorry, alleen vrouwen hebben die avond (en alleen die avond) geluk
![]()
Oh als het niet langer open is dan de stairway heeft het weinig nut. Maar ik denk dat de meerderheid van de meet het niet zo op industrial heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
België is een beetje een hippiekroeg (als ik er kom tenminste) met een zeer dikke bierkaart!![]()
Best tof, maar volgens mij is dat net zolang open als de Stairway...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
JoehoeVrij gevraagd voor de 10e, en vrij gekregen
Kan dus een aardig tijdje blijven, mits jullie dat willen, als ik eerder wegmoet hoor ik dat wel
Zolang er gedampt word toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
Kan dus een aardig tijdje blijven, mits jullie dat willen, als ik eerder wegmoet hoor ik dat wel
Neucken danquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben 9 februari de hele dag vrij én 10 februari.
ik wil dat wel hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben 9 februari de hele dag vrij én 10 februari.
Ach, ik eet waarschijnlijk gewoon wat eerder thuis en dan ga ik weg, zal denk ik ook rond 7 uu n de stairway plannen te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil dat wel hoor
ik moet 9 februari stage lopen tot 4 of 5 uuren het is een beetje vreemd om in je eerste week van stage lopen al te vragen of je eerder weg mag of niet
haha. Ik heb verder geen werk dus k ben weekenden altijd vrij
When Satan Rules This World!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
![]()
jah vandaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd vrij op vrijdag.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |