Haal er leuk bedragje uit he!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als haar manager zeg ik: 10 euro..
Ja! Ik mis nog steeds 10 euro van de vorige meet!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja en ALLE marrokanen stinken en het zijn dieven.
Aightquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is ook per stuk en per minuut..
Dat was de turkse pizzaman toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! Ik mis nog steeds 10 euro van de vorige meet!
Dus als je slim bent doe je eerst 1 minuut links en dan 1 minuut rechts, dan ben je 2 minutne bezig ipv 1 minuut 2 tieten tegelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is ook per stuk en per minuut..
Moet je het met je handen doen of mag je ze ook met andere lichaamsdelen aanrakenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus als je slim bent doe je eerst 1 minuut links en dan 1 minuut rechts, dan ben je 2 minutne bezig ipv 1 minuut 2 tieten tegelijk.
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was de turkse pizzaman toch?
Ik ga echt niet daar etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
hoeveel geven jullie gemiddeld uit voor zo'n meet dan? Incl. eten?
Dan kan ik me daar een beetje op aanpassen en dus mijn uitgaven deze maand nog even beperken of juist niet![]()
Ik doe mee, jammer dat er geen BK in de buurt isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet daar eten
Ik neem nog een paar baggeraars mee en gaan we bij de mac of iet dergelijks eten
- Treinretour, ca. 25 euroquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
Dan kan ik me daar een beetje op aanpassen en dus mijn uitgaven deze maand nog even beperken of juist niet![]()
Das 1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik doe mee, jammer dat er geen BK in de buurt is
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet daar eten
Ik neem nog een paar baggeraars mee en gaan we bij de mac of iet dergelijks eten
oow nou ik heb ov dus reiskosten zal ik niet hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel gewoon op die avond, niet persee dat je gaat eten bij de kroeg.
Gewoon hoeveel jullie gemiddeld uitgeven die avond
dan zit ik dus op :quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
- Treinretour, ca. 25 euro
- Eten (met mes en vork) ca. 15-30 euro
- Drank (inclusief rondjes) 50 euro
- Snackattack 5 euro
- Drugs (varieert per soort) 4 euro - 50 euro
Verder komen daarbij nog de kosten in Tivoli.
Max 50 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
halloooo
Biertje kost 2 euro per stuk, parkeren 8 euro, benzine ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel gewoon op die avond, niet persee dat je gaat eten bij de kroeg.
Gewoon hoeveel jullie gemiddeld uitgeven die avond
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan zit ik dus op :
- Reis = Weet ik niet, of RealZeus benzine vergoeding wil en hoeveel?
- Eten = 6 euro ( burgerking of Mcdonalds menu voldoet eerst wel )
- Drank = ook zo'n 40/50 euro denk ik
- Etenvoor alsk heul dronken en stoned ben = 5
- Drugs = 10
zo'n 80 euri
Ik drink gelukkig veel drank, en ik ben alsk erg dronken en stoned ben soms nog wel eens gul, wat mn rekening niet altijd te goede doet en ook wel eens de volgende conversaties opgang brengt:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
Ik drink gelukkig alleen maar fris
Dat kost ook 2 euro. En daar zit geeneens alcohol in!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
Ik drink gelukkig alleen maar fris
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink gelukkig veel drank, en ik ben alsk erg dronken en stoned ben soms nog wel eens gul, wat mn rekening niet altijd te goede doet en ook wel eens de volgende conversaties opgang brengt:
B-D: heeeuh man, ik heb nietzoveel geld meer op mn rekening maark wil eigelijk nog niet naar huis en zonder geld is het saai![]()
Vrienden: ooh jah nou oke ?
B-D: zal ik gewoon nog even pinnen?
B-D: *pint* weer 40 euro uitgegeven op een avond
Buurvrouwen neuken, buurman bestelen en bedriegen, daarna beiden vermoorden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neuken, Moorden, Bedriegen, Stelen?
Wtfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Buurvrouwen neuken, buurman bestelen en bedriegen, daarna beiden vermoorden?
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
Ik geef al 30 euro uit aan een kaartje.
Voor het eten +/- 20 euro inclusief drankjes
Rookwaar: 4 euries.
en drank ongeveer 25 eurovoor de rest gooi ik het op mijn vrouwelijke charmes.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik ga er natuurlijk van uit dat iedereen die smoked , diverse soorten meeneemt zodat ik overal even van kan proeven![]()
Zo een scenario als zij zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef Bizznitch het volgende:
Zal ik je wat snoepjes geven dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik bespaar een paar centen op roken en andere dingen die geinhaleert moeten worden![]()
Neuj ik houd het bij drankquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik je wat snoepjes geven dan?
OOk tof.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik houd het bij drank![]()
Mjah, ik weet niet, maar seks is naar mijn mening gewoon een goddelijk gegeven... Waarom zou hij het dan verbieden? Staat ook nergens letterlijk in de bijbel volgens mij...quote:
çe n0h ja tochquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OOk tof.. Doe waar je zin in heb toch.
.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik houd het bij drank![]()
Nee dan komen er sukkels die denken dat ONZ verlaten is en allemaal kut toppics openen en dan sluit een gastmoddende mod zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
trouwens als de meet aan de gang is gaat onz dan dicht?
ooow okequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dan komen er sukkels die denken dat ONZ verlaten is en allemaal kut toppics openen en dan sluit een gastmoddende mod ze![]()
Ja whateverquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt dat je de rest in natura betaalt?
1 woord: laptop.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
trouwens als de meet aan de gang is gaat onz dan dicht?
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
zal ik die van mij dan maar meenemen dan kan ik lekker fokken enso
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebt![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Daar uiteraard weer geld voor vragen zodat wij door kunnen blijven zuipen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef longinus het volgende:
Laptop, webcam en WiFi, kunnen we streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |