quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem wel het bonnetje mee... straks denken ze dat jij hem gejat hebt![]()
![]()
Daar uiteraard weer geld voor vragen zodat wij door kunnen blijven zuipen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef longinus het volgende:
Laptop, webcam en WiFi, kunnen we streamen
Regel jij 0900-fok1 ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar uiteraard weer geld voor vragen zodat wij door kunnen blijven zuipen.
Komt in ordequote:
Dan zorgen wij saampjes voor de hete telefoongesprekken die de mensen dan horenquote:
Hell yeah babie!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan zorgen wij saampjes voor de hete telefoongesprekken die de mensen dan horen
Jup, kijk er wel naar vooruitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:53 schreef longinus het volgende:
Bijna weer een dag dichter bij de meet
Zittend buiten op het bankje.quote:
Jaaaaquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
JaaaaWas het maar donderdagavond 8 februari, dan konden we morgen al chillen
Wheheehehehehehehequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:28 schreef TheSorrow het volgende:
Zoals ik al gezegd heb, als ik kan smoken heb ik het altijd wel naar mn zin, dan maak je makkelijk contacten als er mensen meesmoken....
Wat ik ook al van plan was, om daar naar binnen te lopen, en dan keihard te schreeuwen "EJ ALS ER MENSEN WILLEN SMOKEN, WE ZITTEN BUITEN HOOR!"Maar dat gaat wss niet gebeuren, verlegenheid
Daarom!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wheheehehehehehehe![]()
Das waar, het gaat toppie worden weer
![]()
Helemaal nu we een dampdate hebben daar
Vette film, übervette OSTquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga nu lekker filmpie kijken, Ghost Dog![]()
Hiephoi!!quote:Voeg me ook toe skippybal,
quote:ik zal je niet blocken
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
Komt een man bij de abortuskliniek, zegt 'ie zo van "Ik wil m'n baby laten wegzagen!!1ein!"
Hoe heet de beste FOK!er ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:54 schreef MissHobje het volgende:
Oe .... ik heb een romantisch dineetje tijdens de meet![]()
![]()
Ja daar kan ik me niet over uitlaten eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe heet de beste FOK!er ?![]()
Wil niet en kan is niet hetzelfdequote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me niet over uitlaten eigenlijk![]()
Das ook weer zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil niet en kan is niet hetzelfde![]()
![]()
Ik wacht wel op de aankondiging van de FOK!-babyquote:
Kun je lang wachten gok ik zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de aankondiging van de FOK!-baby![]()
![]()
Ik heb de tijdquote:
Waarom liggen wij eigenlijk niet in bed ?quote:
Ja ik had zo'n mooi ritme afgelopen weekquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom liggen wij eigenlijk niet in bed ?![]()
![]()
Je hoeft dus niet naar zoiets als werk ofzo ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n mooi ritme afgelopen week![]()
Compleet verdwenen weer![]()
Verders euhm ja wakker opfzo![]()
Vrij vandaagquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet naar zoiets als werk ofzo ?![]()
Ik niet![]()
Iemand moet het forum warm houden hequote:Op woensdag 17 januari 2007 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vrij vandaag![]()
dus nouja fuck dat ritme
doe jij dan maar ik stort ff inquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand moet het forum warm houden he![]()
Ik F5 mijn AT maar er verandert nietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
doe jij dan maar ik stort ff in
Euhm... kijk is beter danquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik F5 mijn AT maar er verandert niets![]()
JA er is iets veranderet !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm... kijk is beter dan![]()
Oja.. ook zo;n zin in die meet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |