Nou we hebben de manwhore voor de meet ook gevondenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou we hebben de manwhore voor de meet ook gevonden![]()
Doe je ook heren ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
sorry, alleen vrouwen hebben die avond (en alleen die avond) geluk
![]()
Oh als het niet langer open is dan de stairway heeft het weinig nut. Maar ik denk dat de meerderheid van de meet het niet zo op industrial heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
België is een beetje een hippiekroeg (als ik er kom tenminste) met een zeer dikke bierkaart!![]()
Best tof, maar volgens mij is dat net zolang open als de Stairway...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
JoehoeVrij gevraagd voor de 10e, en vrij gekregen
Kan dus een aardig tijdje blijven, mits jullie dat willen, als ik eerder wegmoet hoor ik dat wel
Zolang er gedampt word toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
Kan dus een aardig tijdje blijven, mits jullie dat willen, als ik eerder wegmoet hoor ik dat wel
Neucken danquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben 9 februari de hele dag vrij én 10 februari.
ik wil dat wel hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef TheSorrow het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben 9 februari de hele dag vrij én 10 februari.
Ach, ik eet waarschijnlijk gewoon wat eerder thuis en dan ga ik weg, zal denk ik ook rond 7 uu n de stairway plannen te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil dat wel hoor
ik moet 9 februari stage lopen tot 4 of 5 uuren het is een beetje vreemd om in je eerste week van stage lopen al te vragen of je eerder weg mag of niet
haha. Ik heb verder geen werk dus k ben weekenden altijd vrij
When Satan Rules This World!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
Satan
![]()
jah vandaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd vrij op vrijdag.
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |