Tof is dat he! Vannacht ook weer 100 bladzijdes geleerdquote:
Suc6 ende sterkte, braddaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
niet uitgeslapen, fuck school maar niet want kheb examen en koppijnhet leven is nu eventjes niet zo leuk!
Vanavond wel weer hoor![]()
Ik smoke bong.quote:
Echt waar of jok je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef longinus het volgende:blijkbaar kan je dit topic ook overdag volbaggeren
Net wakker?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Goedemorgen. Oh wacht het is al middag. Bijna avond zelfs.
Ja dahag. Je bent gewoon K1P.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Mensen, ik ga tegenwoordig door het leven als Gallus gallus domesticus. Dat jullie het weten.
Huis alcoholiste ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Mensen, ik ga tegenwoordig door het leven als Gallus gallus domesticus. Dat jullie het weten.
Moet S je ook zo noemen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Huiskipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
Ik wil je wel aaien hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, maar ik wil graag aandacht.geaaid worden door bizz bijvoorbeeld.
goed plan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja en de tapes verkopen we dan en dan gaan we daar bier van drinken O .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er donderdag mee naar Scheveningen?
![]()
Stormquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef remlof het volgende:Ik kwam thuis en hij plaatst spontaan hetzelfde bericht die ik gister als laatste geplaatst had nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Vrouwen hebben niks aan Rukwindenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en hij plaatst spontaan hetzelfde bericht die ik gister als laatste geplaatst had nog een keer.
quote:
Klopt. Rukken en windenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks aan Rukwinden![]()
Helleuwwquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Stofje het volgende:
16 januari... zeg, eh, GGD, we hebben 11 maanden een relaasie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |