gewoon doorgaan niet stoppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik kom nog steeds niet geloof ik
Lentequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef longinus het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Het lijkt wel lente![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal wil zich ook aanmeldenbij het stelletje wildebrassen die ook gaan komen
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik kom nog steeds niet geloof ik
Bij mij thuisquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er wel een afterparty bij iemand?
Ik hoorde wat over België(club ofzo) of dat bio anders wel wat zou weten. Tivolli leek mij wel tof, industrial en electro en 15 euro... Valt te doen maar ik kijk wel wat de rest wilt ik vind alles wel goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er wel een afterparty bij iemand?
Dat zou jouw rol worden tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Komen er ook gewillige vrouwen?
Tis even fietsen maar dan ben je er ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah Bij S-F!, leuk
Ach het is sowieso een kuteind voor me fietsenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis even fietsen maar dan ben je er ook![]()
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zou jouw rol worden toch![]()
België is een beetje een hippiekroeg (als ik er kom tenminste) met een zeer dikke bierkaart!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoorde wat over België(club ofzo) of dat bio anders wel wat zou weten. Tivolli leek mij wel tof, industrial en electro en 15 euro... Valt te doen maar ik kijk wel wat de rest wilt ik vind alles wel goed.
Sletjequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwanders had ik wel vaker sex
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |