Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
We staan dan allemaal voor de deur en houden de toiletten voor je vrij Bizz
Okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:22 schreef Janetje het volgende:
Ik kijk wel.
Ja en de tapes verkopen we dan en dan gaan we daar bier van drinkenquote:
Dat je een aandachtshoer bent is reeds lange tijd bekend.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Nog steeds geen aandachtshoer
*meldt
Ik ben weer heerlijk aan het boekhoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, kut project op school
Beroepsmatig? Je komt toch voor de gezelligheid?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:58 schreef SiemeN het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Ik ben al twee keer gekomenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Hihi. Ik zei: "Je komt".
Gezelligheid?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beroepsmatig? Je komt toch voor de gezelligheid?
We sturen meestal de hond op de postbode afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gezelligheid?.
Ik kom voor het gratis bier wat iedereen voor me gaat kopen.
www.respectthemailman.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef longinus het volgende:
[..]
We sturen meestal de hond op de postbode af
Krijg ik nu een note![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gezelligheid?.
Ik kom voor het gratis bier wat iedereen voor me gaat kopen.
Waar zie jij hem zeuren danquote:
The sorrowquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef TheSorrow het volgende:
Godverdomme!
4 zaterdagen gewerkt + nog een dag of 6 los, en maar 186 euro loon, terwijl ik normaal van alleen 4 zaterdagen al meer als 200 krijg.... En zijn die flikkers nog eens aan t lunchen ook!
Voel me niet zo okquote:
Als je bier voor me koopt ben ik de kwaadste niet hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef master_X het volgende:
ik kom niet word ik gelijk door de modjes afgemaakt![]()
Hoi, ik ga donderdag naar jouw stadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Knuffelt Dingie*
Ik ben over een paar uurtjes weer thuis.
5mg is wel wat weinig hoorquote:
oowh dit is valstrik want dan ben jij aardig en ga je me mee naar huis lokken waar de rest van de modjes zitten en dan moet ik allerei rare dingen doen, en dan gaat ivone me uitkleden en die gooit me in een kamer waar brechtje zit en dan gaan wequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je bier voor me koopt ben ik de kwaadste niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hurry!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Knuffelt Dingie*
Ik ben over een paar uurtjes weer thuis.
quote:
quote:
quote:Waar zie jij hem zeuren dan?
Ach gossie, deed die boze meneer tegen je zeurenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Remlof zat tegen mij te zeuren over mijn vis![]()
Jahquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ach gossie, deed die boze meneer tegen je zeuren.
danke bizzzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |