dat is meer dan ik van een radio dj wil wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht ! Dammit...
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is meer dan ik van een radio dj wil weten
Volgens mij wordt het voor Michiel nu weer wat rustiger...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef miss_bleu het volgende:
ligt het aan mij of draaien michiel en ekdom echt overuren de laatste tijd?
*proest*quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Roep er een monteur bijquote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht en die andere niet scherp! Dammit...
quote:
[..]
quote:
ik zou niet durvenquote:
Ik mis -Hans- nog en Sirolf en wo ist der Rudi?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
En B.A. Trix is er ook weer.
Nu mis ik nog één iemand....
Ik ben er hoor, maar heb morgen een belangrijk tentamen, dus zit druk te studeren.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mis -Hans- nog en Sirolf en wo ist der Rudi?
O ja, ik dacht dat ik Sirolf al voorbij zag komen, dat is dus niet zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mis -Hans- nog en Sirolf en wo ist der Rudi?
Ah, een lotgenoot.quote:Ik ben er hoor, maar heb morgen een belangrijk tentamen, dus zit druk te studeren.
watquote:Op maandag 15 januari 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
Againzender!
Ohhh Mariiichaaaa waar ben jeeee.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, ik dacht dat ik Sirolf al voorbij zag komen, dat is dus niet zo.
Maar ik mis nog iemand met de M.![]()
hallooooooquote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
En B.A. Trix is er ook weer.
Nu mis ik nog één iemand....
Maricha idd!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, ik dacht dat ik Sirolf al voorbij zag komen, dat is dus niet zo.
Maar ik mis nog iemand met de M.![]()
Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er hoor, maar heb morgen een belangrijk tentamen, dus zit druk te studeren.
In het vorige topic al.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was iemand 't al opgevallen dat de cam scheef hangt?
Succesquote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Againzender het volgende:
en nu ga ik even verder de keuken opruimen, wat een puinhoop kan een ventje maken met een bakje yoghurt
Veenstra draait idd meer dan normaal (met die freaknacht etc.). Maar Ekdom heeft 't vooral op vrijdag erg druk (drie programma's die volgens mij gewoon standaard voor hem zijn; geen invalbeurt dus).quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef miss_bleu het volgende:
ligt het aan mij of draaien michiel en ekdom echt overuren de laatste tijd?
Oh, dus dat is niet de zwaartekracht die die tafel zo scheef trekt?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was iemand 't al opgevallen dat de cam scheef hangt?
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef biggetje het volgende:
hallo allemaal! ik ben ook weer aanwezig na een dag werken![]()
is het gezellig hier?![]()
ik ruik hem alquote:
*schuift aan, neemt een drankje en zet de radio nog harder*quote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Schuif aan, neem een drankje, en party on.![]()
Geweldigquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ff tennissen... tot straks everybody
of iets van Notorious BIGquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef biggetje het volgende:
misschien een nummer van spinvis...? twee dierennamen in een![]()
En die keer blijft je altijd bij!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ff tennissen... tot straks everybody
Wat fijn dat jullie dit met mij delenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
En die keer blijft je altijd bij!![]()
ik zit toch al onder de yoghurt, dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat fijn dat jullie dit met mij delen
Ongelukje of fetisj?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit toch al onder de yoghurt, dus dit kan er ook nog wel bij
klein kind, en nee, geen ongelukjequote:
Sharp as a knife that's mequote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
Wat zijn jullie allemaal scherp vanavond zeg.
checkquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Toad het volgende:
Ik ben er trouwens ook wel voor dat Spinvis vanavond nog een keertje wordt gedraaid.
ik dacht al wat doet diequote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Seraphina het volgende:
'Sally Spectra' (72) overleden
Edit, verkeerde smiley, maar ff verwijderd
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht al wat doet diesmiley daar
Nou, dan mag hij d'r helemaal dooftoeteren straks.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik heb een vermoeden dat we te maken hebben met een vervangende producer.
Ben student, heb ik nietquote:
Ik zie hier een kans voor michielquote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik heb een vermoeden dat we te maken hebben met een vervangende producer.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja zeg, dus die check was ook ongedekt?
Ik luister gewoon via de radio met dat brakke internet van mij...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Hahaha die had ik niet herkeeeeeeeeeend!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hee niet tegen tante Antiroos nou he!![]()
ow, zou dat het zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.
Heb je haar hier al laten registreren?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik lees meteen fijn Lost nieuws in haar blog. Ik begon 't einde een beetje zoek te raken in die serie. De makers zelf gelukkig ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
dat was bij mij verleden keer in ieder geval wel het probleemquote:
'Welke Roosmarijn?'quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hoi Antiroos!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Hoi Antiroosquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Weer een 3 efemmer op FOK!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Liefquote:
Wees welkom in ons middenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
~quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef Toad het volgende:
Heeft Michiel hier ook nog commentaar op?
Dat is duidelijk!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Vast wel...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef evert het volgende:
[..]
~
heeft iemand hier ook videobanden van?
Ah, je kan het nog steedsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Is net als leren fietsen he ;-)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X rated![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*wokkel met trainingwieltjes voor zich ziet
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi ! Net op tijd terug voor het Request uurtje!
Mailen kan altijd hequote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...
Je planning is weer superquote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi ! Net op tijd terug voor het Request uurtje!
Tuurlijk doenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhuhquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X rated.
michiel[at]3fm.nl is net zo makkelijk en geeft je denk ik iets meer kansquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of ze hier ook meelezen vanavond zouden jullie de nightcrawlers willen draaien?
gewoon mailen joh.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook al de deur uitquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
michiel[at]3fm.nl is net zo makkelijk en geeft je denk ik iets meer kans
Hopelijk voldoende maar helemaal gerust ben ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:08 schreef Seraphina het volgende:
tatatatatatatatataatataata
Hoe ging je tentamen dan Hans?
Maricha is ziek, antiroos zwerft hier wel rond...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk voldoende maar helemaal gerust ben ik niet.
Is Maricha trouwens ook in het huis?
Beterschap Maricha! en welkom Antiroos.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maricha is ziek, antiroos zwerft hier wel rond...
ik kan hem weer aanhoren er waren tijden dat deze plaat te vaak gedraaid werdquote:
quote:Your Woman
Just tell me what you've got to say to me
I've been waiting for so long to hear the truth
It comes as no surprise at all you see
So cut the crap and tell me that we're through
Now I know your heart, I know your mind
You don't even know you're being unkind
So much for all your highbrow Marxist ways
Just use me up and then you walk away
Boy you can't play me this way
Well I guess what you say is true
I could never be the right kind of girl for you
I could never be your woman
When I saw my best friend yesterday
She said she never liked you from the start
Well me, I wish that I could claim the same
But you always knew you held my heart
And you're such a charming handsome man
Now I think I finally understand
Is it in your genes? I don't know
But I'll soon find out, that's for sure
Why did you play me this way?
Well I guess what you say is true
I could never be the right kind of girl for you
Well I guess what they say is true
I could never spend my life with a man like you
I could never be your woman.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Aanwezig om het laatste uurtje mee te pikken.
Teon luisterde ik niet, want door Kryptonite was ik een beetje anti 3 Doors Down, niet geheel terecht bleek achteraf, toen Away from the sun uitkwamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kan hem weer aanhoren er waren tijden dat deze plaat te vaak gedraaid werd
Volgens mij lopen onze smaken heel erg uiteen, of je vindt gewoon alles goedquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Whitetown, dat is zo'n goede plaat!![]()
[..]
Meer hits hebben ze toch niet gehad?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
away from the sun vond ik juist één van de mindere
Nou ik denk dat we wat betreft Snow van de RHCP best op 1 lijn zitten, toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij lopen onze smaken heel erg uiteen, of je vindt gewoon alles goed
Zeker dit liedje niet, wat een herrie.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Seraphina het volgende:
Anouk hoeft van mij dan gewoon echt weer niet...
Van mij mag je, dan weet ik van niks okee?quote:
quote:
count me inquote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef Zhukov het volgende:
Badeend in vijver NAi
Ik las dit, en moest het even melden.
Dit is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om de grootste Met-Michiel-In-Badeend ooit te maken!!
Wie verft?![]()
Dat hele album is briljantquote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
away from the sun vond ik juist één van de mindere
Ik heb ook al een request via mail gedaan...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Ik heb namelijk recent nog gerequest.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:34 schreef biggetje het volgende:
ik wens jullie nog een hele fijn (luister)avond en een goede nachtrust toe; ik ga naar bed![]()
tot woensdag!
Ik niet, er is genoeg leuker muziekquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Met telefoonnummer?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een request via mail gedaan...
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vondquote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik niet, er is genoeg leuker muziek
Oui, hoezo?quote:
Spinvis is kut, de gedraaide muziek is veel leukerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Ik kan nog wel een request doen, ik heb toch een extra tijdelijk nummer momenteelquote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb geen nummer in mijn mail gezet
Denk je dat ze het niet draaien zonder tel. nummer?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een request doen, ik heb toch een extra tijdelijk nummer momenteel
Ik wil spinvis wel horen, maar ik ben vrijdag nog in de uitzending geweest...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef Seraphina het volgende:
Ik wil wel graag een badeend maar daarvoor ga ik spinvis echt niet aanvragen
Dan draaien ze hem ook welquote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk je dat ze het niet draaien zonder tel. nummer?
Dat t-shirt bestaat toch niet? Ik heb iig nog steeds nietsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil spinvis wel horen, maar ik ben vrijdag nog in de uitzending geweest...
Oh Michiel? Je mag ook een badeend opsturen ipv dat t-shirt
Ik ben er nog niet over uit of het shirt nog gaat komen of niet... Maar ik zou best wel een badeendje willen, ik heb wel wat met badeendjesquote:Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dat t-shirt bestaat toch niet? Ik heb iig nog steeds niets
En anders?quote:
Ik heb een ActionRadio t-shirtquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog een Veronica T-shirt liggen
Nog nooit gedragen
Ik had eigenlijk een kamerplant gewonnenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb een ActionRadio t-shirtDezelfde als Michiel heeft btw
Ik hoop voor je dat Michiel hem gaat draaienquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een kamerplant gewonnen
Ik ook, maar tot op heden geen succes met mijn requestsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Michiel hem gaat draaien
Blijven proberenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot op heden geen succes met mijn requests
Ooit komt het geluk nog wel aan jouw zijdequote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn zusje had een videorecorder, die wilde ik ook
dank jequote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ooit komt het geluk nog wel aan jouw zijde
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
Ik had net voordat zij die videorecorder won een Pall Mall flight jacket t.w.v. 1600 gulden gewonnen
jepquote:Op maandag 15 januari 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
welke?![]()
edit: nightcrawlers, toch? goede plaat.![]()
Bijna allemaal wel ja, er zijn er een aantal die dat (nog?) niet hebben (waaronder TROS, EO en VPRO).quote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Hey, is elk 3FM programma te downloaden in mp3 formaat?
wtfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:09 schreef D.Rose het volgende:
Ik kan er niet aan doen, maar iedere keer als ik hoor: "als je van muziek houdt..." dan vullen mijn hersenen het aan met "...dan braad je in Croma"
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat dit een supermooi nummer blijft?
Kan er niets aan doenquote:
Heb je die strijd opgegeven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:25 schreef D.Rose het volgende:
en nee, geen OT Quartet meer, daar durf ik niet meer mee aan te komen
Dat draaiboekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:36 schreef evert het volgende:
van de weblog van michiel (check vooral het draaiboek!):
Ek-stra Podcast! En kijk eens wie we daar dan ook eindelijk hebben: de podcast van Ek-stra Weekend!
Update: en, op veler verzoek en dankzij Domien, nu ook online te bewonderen: een Ek-stra Weekend draaiboek!
--
check: http://www.domienverschuu(...)ekend_vr07.01.12.pdf
Stone Temple Pilots - Creepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je die strijd opgegeven?
Wat heb je dan nu aangevraagd?
nee zegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef BobRooney het volgende:
Hij is leeg
die is ook leukquote:
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef BobRooney het volgende:
Hij is leeg
hehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:26 schreef Ekdom het volgende:
daar heb ik vroeger mijn buren ernstig mee gepest!
Mijn buren vroeger konden mijn muziek wel waarderen, tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:26 schreef Ekdom het volgende:
daar heb ik vroeger mijn buren ernstig mee gepest!
Bij mij tot een zeker volume...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn buren vroeger konden mijn muziek wel waarderen, tot op zekere hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |