Van mij mag je, dan weet ik van niks okee?quote:
quote:
count me inquote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef Zhukov het volgende:
Badeend in vijver NAi
Ik las dit, en moest het even melden.
Dit is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om de grootste Met-Michiel-In-Badeend ooit te maken!!
Wie verft?![]()
Dat hele album is briljantquote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
away from the sun vond ik juist één van de mindere
Ik heb ook al een request via mail gedaan...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Ik heb namelijk recent nog gerequest.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:34 schreef biggetje het volgende:
ik wens jullie nog een hele fijn (luister)avond en een goede nachtrust toe; ik ga naar bed![]()
tot woensdag!
Ik niet, er is genoeg leuker muziekquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Met telefoonnummer?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een request via mail gedaan...
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vondquote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik niet, er is genoeg leuker muziek
Oui, hoezo?quote:
Spinvis is kut, de gedraaide muziek is veel leukerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
Wie vraagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
aan met....
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
Ik kan nog wel een request doen, ik heb toch een extra tijdelijk nummer momenteelquote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb geen nummer in mijn mail gezet
Denk je dat ze het niet draaien zonder tel. nummer?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een request doen, ik heb toch een extra tijdelijk nummer momenteel
Ik wil spinvis wel horen, maar ik ben vrijdag nog in de uitzending geweest...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef Seraphina het volgende:
Ik wil wel graag een badeend maar daarvoor ga ik spinvis echt niet aanvragen
Dan draaien ze hem ook welquote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk je dat ze het niet draaien zonder tel. nummer?
Dat t-shirt bestaat toch niet? Ik heb iig nog steeds nietsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil spinvis wel horen, maar ik ben vrijdag nog in de uitzending geweest...
Oh Michiel? Je mag ook een badeend opsturen ipv dat t-shirt
Ik ben er nog niet over uit of het shirt nog gaat komen of niet... Maar ik zou best wel een badeendje willen, ik heb wel wat met badeendjesquote:Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dat t-shirt bestaat toch niet? Ik heb iig nog steeds niets
En anders?quote:
Ik heb een ActionRadio t-shirtquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog een Veronica T-shirt liggen
Nog nooit gedragen
Ik had eigenlijk een kamerplant gewonnenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb een ActionRadio t-shirtDezelfde als Michiel heeft btw
Ik hoop voor je dat Michiel hem gaat draaienquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een kamerplant gewonnen
Ik ook, maar tot op heden geen succes met mijn requestsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Michiel hem gaat draaien
Blijven proberenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot op heden geen succes met mijn requests
Ooit komt het geluk nog wel aan jouw zijdequote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn zusje had een videorecorder, die wilde ik ook
dank jequote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ooit komt het geluk nog wel aan jouw zijde
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
Ik had net voordat zij die videorecorder won een Pall Mall flight jacket t.w.v. 1600 gulden gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |