quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja zeg, dus die check was ook ongedekt?
Ik luister gewoon via de radio met dat brakke internet van mij...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Hahaha die had ik niet herkeeeeeeeeeend!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hee niet tegen tante Antiroos nou he!![]()
ow, zou dat het zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.
Heb je haar hier al laten registreren?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik lees meteen fijn Lost nieuws in haar blog. Ik begon 't einde een beetje zoek te raken in die serie. De makers zelf gelukkig ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
dat was bij mij verleden keer in ieder geval wel het probleemquote:
'Welke Roosmarijn?'quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hoi Antiroos!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Hoi Antiroosquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Weer een 3 efemmer op FOK!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Liefquote:
Wees welkom in ons middenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
~quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef Toad het volgende:
Heeft Michiel hier ook nog commentaar op?
Dat is duidelijk!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Vast wel...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef evert het volgende:
[..]
~
heeft iemand hier ook videobanden van?
Ah, je kan het nog steedsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Is net als leren fietsen he ;-)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X rated![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*wokkel met trainingwieltjes voor zich ziet
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi ! Net op tijd terug voor het Request uurtje!
Mailen kan altijd hequote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |