quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja zeg, dus die check was ook ongedekt?
Ik luister gewoon via de radio met dat brakke internet van mij...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Jullie ook last van bufferende streams?
Hahaha die had ik niet herkeeeeeeeeeend!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hee niet tegen tante Antiroos nou he!![]()
ow, zou dat het zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Zet je torrents en andere down-/uploads eens uit.
Heb je haar hier al laten registreren?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik lees meteen fijn Lost nieuws in haar blog. Ik begon 't einde een beetje zoek te raken in die serie. De makers zelf gelukkig ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
dat was bij mij verleden keer in ieder geval wel het probleemquote:
'Welke Roosmarijn?'quote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hoi Antiroos!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Hoi Antiroosquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Speciaal ingelogd om jullie even subtiel te wijzen op Michiels vroegtijdig be-eindigde carriere als WOKKEL! Check www.antiroos.com voor schunnige details ;-)
Weer een 3 efemmer op FOK!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
Liefquote:
Wees welkom in ons middenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef antiroos het volgende:
zoooo hallo dan!
~quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef Toad het volgende:
Heeft Michiel hier ook nog commentaar op?
Dat is duidelijk!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Vast wel...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef evert het volgende:
[..]
~
heeft iemand hier ook videobanden van?
Ah, je kan het nog steedsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef MichielV het volgende:
Hawokkeltsjoe!
Is net als leren fietsen he ;-)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X rated![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*wokkel met trainingwieltjes voor zich ziet
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi ! Net op tijd terug voor het Request uurtje!
Mailen kan altijd hequote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal ik het doen, of zal ik het niet doen...
Je planning is weer superquote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi ! Net op tijd terug voor het Request uurtje!
Tuurlijk doenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhuhquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X rated.
michiel[at]3fm.nl is net zo makkelijk en geeft je denk ik iets meer kansquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of ze hier ook meelezen vanavond zouden jullie de nightcrawlers willen draaien?
gewoon mailen joh.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook al de deur uitquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
michiel[at]3fm.nl is net zo makkelijk en geeft je denk ik iets meer kans
Hopelijk voldoende maar helemaal gerust ben ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:08 schreef Seraphina het volgende:
tatatatatatatatataatataata
Hoe ging je tentamen dan Hans?
Maricha is ziek, antiroos zwerft hier wel rond...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk voldoende maar helemaal gerust ben ik niet.
Is Maricha trouwens ook in het huis?
Beterschap Maricha! en welkom Antiroos.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maricha is ziek, antiroos zwerft hier wel rond...
ik kan hem weer aanhoren er waren tijden dat deze plaat te vaak gedraaid werdquote:
quote:Your Woman
Just tell me what you've got to say to me
I've been waiting for so long to hear the truth
It comes as no surprise at all you see
So cut the crap and tell me that we're through
Now I know your heart, I know your mind
You don't even know you're being unkind
So much for all your highbrow Marxist ways
Just use me up and then you walk away
Boy you can't play me this way
Well I guess what you say is true
I could never be the right kind of girl for you
I could never be your woman
When I saw my best friend yesterday
She said she never liked you from the start
Well me, I wish that I could claim the same
But you always knew you held my heart
And you're such a charming handsome man
Now I think I finally understand
Is it in your genes? I don't know
But I'll soon find out, that's for sure
Why did you play me this way?
Well I guess what you say is true
I could never be the right kind of girl for you
Well I guess what they say is true
I could never spend my life with a man like you
I could never be your woman.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Aanwezig om het laatste uurtje mee te pikken.
Teon luisterde ik niet, want door Kryptonite was ik een beetje anti 3 Doors Down, niet geheel terecht bleek achteraf, toen Away from the sun uitkwamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kan hem weer aanhoren er waren tijden dat deze plaat te vaak gedraaid werd
Volgens mij lopen onze smaken heel erg uiteen, of je vindt gewoon alles goedquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Whitetown, dat is zo'n goede plaat!![]()
[..]
Meer hits hebben ze toch niet gehad?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
away from the sun vond ik juist één van de mindere
Nou ik denk dat we wat betreft Snow van de RHCP best op 1 lijn zitten, toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij lopen onze smaken heel erg uiteen, of je vindt gewoon alles goed
Zeker dit liedje niet, wat een herrie.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Seraphina het volgende:
Anouk hoeft van mij dan gewoon echt weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |