Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.quote:
niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Nou mooi toch, dan gaat ze er dus over 2 weekjes uit. Of is t dan óók niet goed?.
Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan hequote:Op zondag 14 januari 2007 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.
Dat heb je volgens mij mis.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
Ik snap wel dat de redactie wil dat ze blijft, daarom krijgt ze een voorkeursbehandeling. Het gaat mij meer om de kijkers, die willen toch niet naar zon geflipt wijf blijven kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
[sneaky modus]Ja of ze gaan stemmen.......natas eruit, iedereen blij.....hek open, nieuwe bewoner erin, met de mededeling dat er stemafspraken waren waar niet in getrapt is.[/sneaky modus]quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij mis.
Als ze toestaan dat de rest Natasia eruit stemmen, mag er geen nieuwe bewoner inkomen.
Er zijn niet voor niets nog steeds screenings....
Tjsa...of ze moeten van die regel afwijken, maar daar zou ik als ik de rest was niet mee instemmen.
Aan de andere kant zijn er GEEN regels, dus.....mischien heb je wel gelijk.....![]()
wilgo heeft toch gezegd dat ze nog 24 uur heeft of heb ik dat nou ook weer verkeerd begrepen ??quote:Op zondag 14 januari 2007 22:50 schreef Missy_1974 het volgende:
ze heeft idd nog geen 24 uur aangevraagd, ze heeft aangegeven alles te laten bezinken en zeker nog een week te blijven. (motivatie, voordat alles rond is zijn we toch een week verder, met aanvragen, gesprek met psyg etc)
Nee, Nena had tegen Huub aan tafel gezegd bij het pokeren gisteren: Kunnen we van plaats wisselen want ik kan niet naar zijn rotkop kijken (over Brian).quote:Op zondag 14 januari 2007 22:49 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft volgens Brian een rotkop.......Look Who's Talking.....![]()
![]()
Ik kijk allang niet meer naar haar, bij iedere binnenkomst zap ik weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de redactie wil dat ze blijft, daarom krijgt ze een voorkeursbehandeling. Het gaat mij meer om de kijkers, die willen toch niet naar zon geflipt wijf blijven kijken.
dat dacht ik ook te horen maar volgens mij rekt natas het nu al tot een week, dus weet het allemaal niet meerquote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
wilgo heeft toch gezegd dat ze nog 24 uur heeft of heb ik dat nou ook weer verkeerd begrepen ??
Als de DGK redactie slim is (en dat zijn ze wel denk ik) steken ze hier een stokje voor, want ik denk dat om de steeds vaker voorkomends saaiheid te voorkomen, ze eerder een bewoner extra erin kunnen stoppen dan er eentje uithalenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
Ja, dat zou helemaal mooi zijn, inderdaad....quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[sneaky modus]Ja of ze gaan stemmen.......natas eruit, iedereen blij.....hek open, nieuwe bewoner erin, met de mededeling dat er stemafspraken waren waar niet in getrapt is.[/sneaky modus]![]()
Het geld is niet eens voor hun, maar moet gestort worden op een goeddoel naar keuze........quote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat DGK echt een statement moet maken en Natasia dat geld gewoon kwijt moeten laten raken.....als voorbeeld voor de rest die nu in het spel zitten en later er nog bij komen....![]()
![]()
en als straf voor de andere bewoners omdat het toch afgesproken werk is .....alsnog een nieuwe bewoner erin plaatsen !! dang ! dat gaat mooie beelden opleverenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Danny het volgende:
de redactie moet haar gewoon na de stemming als ze weg moet om de oren slaan met de beelden en melden dat ze de centen op haar buik kan schrijven...
Volgens mij heeft ze geen voorkeurspositie, en wordt dat er op dit forum van gemaakt, omdat er een afkeer tegen Natasia heerst (die ik ook voel).quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Het is ook zo gek dat de rest van de bewoners maar tolereert dat madam een voorkeurspositie heeft. Er wordt niet eens over geroddeld.
Misschien is dat omdat ze elkaar voor geen meter vertrouwen en dat ze daardoor niet weten wat ze tegen elkaar kunnen zeggen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Het is ook zo gek dat de rest van de bewoners maar tolereert dat madam een voorkeurspositie heeft. Er wordt niet eens over geroddeld.
Als DGK een beetje niveau heeft, dan dumpen ze Natasia.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
Is ook heerlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik kijk allang niet meer naar haar, bij iedere binnenkomst zap ik weg.![]()
Dus nu er de komende week een overdosis aandacht trekkerij aan zit te komen, heb ik eindelijk tijd om mijn dingen te doen, die al een tijdje liggen.![]()
Ze schijten allemaal in hun broek voor der.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen voorkeurspositie, en wordt dat er op dit forum van gemaakt, omdat er een afkeer tegen Natasia heerst (die ik ook voel).
Ik bedoel: Bart en Lesley mochten toch ook een aantal uur in een hotelkamer, zonder camera.
ze heeft er 150 cp voor moeten betalen, dus het komt niet oneerlijk over op bewonersquote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Peter, dat was een uitje waar over gestemd mocht worden. Die gesprekjes met Wilgo is gewoon oneerlijk.
de nu NOG vaste kijkers haken nu masaal af ben ik bang voorquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als DGK een beetje niveau heeft, dan dumpen ze Natasia.
Natasia is niveau BB...
Als DGK het programma als zijnde spel wil laten profileren, dan ben ik van mening dat mensen zoals Natasia daar niet in thuis horen.
Ik ben van mening dat als DGK Natasia in het spel houdt voor de publiciteit, zij zelf de essentie van het DGK spel wegschrijven, iets wat mij juist trok om naar DGK te kijken in ieder geval.
Ik begin in iedergeval aardig moe te worden van Natasia, en ik denk heel veel mensen met mij...
Ze woont in Amsterdam, maar komt uit Purmerend, maar heeft een sportschool in Volendam gehad geloof ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Komt Ilona uit Volendam ofzo? Aangezien iemand zei: kijk Ilona, Volendam!
ze weten dat het off-camera was, dus ze weten het wel en ook dat het langer dan 1 uur was, maar blijkbaar gunnen ze dat haar.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
ze heeft er 150 cp voor moeten betalen, dus het komt niet oneerlijk over op bewoners
Ah, oké!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze woont in Amsterdam, maar komt uit Purmerend, maar heeft een sportschool in Volendam gehad geloof ik.
dat weet ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Weten de anderen dan wel dat het off-camera was?
Daarom verneuken ze het DGK spel...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.
Wel degelijk een voorkeurspositie.
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.
Wel degelijk een voorkeurspositie.
Ze moeten inderdaad de punten eens gaan checken. Maar ik gooide de streams en de televisieuitzendingen al uit het raam, nu ook voorlopig deze site, ik denk dat als je 1keer in de maand even kijkt naar de COS genoeg is ( of week in het begin voor de afkick)quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.![]()
nouuuu de cos gaat erg hard deze week, dus dan heb je wel ff nodig. Maar inderdaad Talpa verziekt DGK zelf door de regels constant te veranderen. Ik moet zeggen dat ik ook de steeds meer de neiging heb de boel te boycotten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad de punten eens gaan checken. Maar ik gooide de streams en de televisieuitzendingen al uit het raam, nu ook voorlopig deze site, ik denk dat als je 1keer in de maand even kijkt naar de COS genoeg is ( of week in het begin voor de afkick)![]()
Ik vond dit wel een leuke..........deze geeft goed weer wat hier ook gezegt wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef schizolientje het volgende:
Talpa geeft ook toe dat er niets gebeurd of veranderd is"
Alsof er niets gebeurd is
Niemand lijkt echt verbaasd dat Natasia heeft besloten voorlopig in de Villa te blijven. En de Surinaamse zelf lijkt vooral op zoek naar de bevestiging dat ze onmisbaar is. Maar terwijl de 32-jarige moeder zich weer in het zweet werkt, zitten de andere Miljonairs gewoon lekker voor de televisie. Alsof er niets gebeurd is. Maar dat is er eigenlijk ook niet natuurlijk.
Aan de andere kant het zou er toch omgaan wie het psychologische spel het langst uit zou kunnen houden en dan zou je kunnen zeggen dat juist natasia voor het spel heel belangrijk isquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
Als DGK het programma als zijnde spel wil laten profileren, dan ben ik van mening dat mensen zoals Natasia daar niet in thuis horen.
Ik ben van mening dat als DGK Natasia in het spel houdt voor de publiciteit, zij zelf de essentie van het DGK spel wegschrijven, iets wat mij juist trok om naar DGK te kijken in ieder geval.
Ik begin in iedergeval aardig moe te worden van Natasia, en ik denk heel veel mensen met mij...
Als je wilt kun je ook reageren in topic wat daarover heb gemaakt. ff zoeken maar het heet Contactpunten Natasiociaal en staat ergens halverwegequote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.![]()
denk je nou werkelijk dat het haar iets interesseert ???quote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
In ieder geval heeft ze nu geen punten meer om morgen te bellen hoe het met haar zoontje is afgelopen.![]()
Dat zal stijn dan wel weer doorgeven...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
In ieder geval heeft ze nu geen punten meer om morgen te bellen hoe het met haar zoontje is afgelopen.![]()
Dan zou ik haar er nog maar even niet uitstemmen als ik nena wasquote:Op zondag 14 januari 2007 23:16 schreef farceman het volgende:
ze staat nu op -200 en moet Nena die dus nog terugbetalen
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehadquote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
Kan stijn ze niet adopteren, die is meer begaan met ze dan hun eigen moeder.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat zal stijn dan wel weer doorgeven...
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik haar er nog maar even niet uitstemmen als ik nena was
gordon versus katjaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
Wat zitten ze eigenlijk te kijken?
Volgens mij heeft ze 'm niet nogmaals gezien achter, zo sprak ze er niet over.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehad![]()
Dat dus.quote:hierdoor verlies ik al mijn geloofwaardigheid in DGK ......mocht ik dat nog hebben![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Kan stijn ze niet adopteren, die is meer begaan met ze dan hun eigen moeder.![]()
OK thnx, nog een minuut of 10 dusquote:
Kan het niet zo zijn dat ze van achter ook de bevestiging heeft gekregen dat ze nu echt een keuze moet gaan maken?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehad![]()
hierdoor verlies ik al mijn geloofwaardigheid in DGK ......mocht ik dat nog hebben![]()
quote:13.15 Sylvia laat zich niet kennen en is uiteindelijk met de nodige tegenzin toch aan de schoonmaakbeurt begonnen. Tsja, en het mag gezegd worden, de keuken ziet er direct een stuk beter uit. Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze van achter ook de bevestiging heeft gekregen dat ze nu echt een keuze moet gaan maken?
Aangezien ze de waarheid maar steeds niet onder ogen wil zien, denk ik eerder dat ze alles weer aan het verzinnen is.
Ze wil er niet uit en ze wil het gewoon rekken, daar komt het simpelweg op neer.
hij zei in de auto duidelijk NEE, dus lijkt me dat natas het rektquote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?
'We' gaan nu ook al een mail sturen voor wie er goed schoonmaaktquote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ik verwachte eigenlijk een fanmailbom an de hand van de dgk site vanmiddag, of ben ik te optimistisch ?
[..]
Waarom moet Wilgo witheet reageren? Hij is toch duidelijk genoeg geweest ? Alleen Natasia wil er maar steeds niet aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?
Huub had er moeite mee, en zei dat het niet vaker moest gebeuren, want dan zou hij opstappenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
ze weten dat het off-camera was, dus ze weten het wel en ook dat het langer dan 1 uur was, maar blijkbaar gunnen ze dat haar.
Dan liegt ze dus tegenover Wilgo én de andere bewoners?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hij zei in de auto duidelijk NEE, dus lijkt me dat natas het rekt
eend je begrijpt me verkeerd, huub en syl hebben 2x post gehad en dat waren totaal iets van 50 kaarten, terwijl er denk ik zeker 150 gestuurd zijn, ik zit te wachten op de restquote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
'We' gaan nu ook al een mail sturen voor wie er goed schoonmaakt![]()
![]()
Dat ze dat van die week bedenktijd ter plekke verzint. Ik zou per direct een punt achter de relatie zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:37 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom moet Wilgo witheet reageren? Hij is toch duidelijk genoeg geweest ? Alleen Natasia wil er maar steeds niet aan.
Ben het helemaal met je eens. De bewoners met nog een klein beetje fatsoen Stephan (wel een rat, maar geen intense smeerlap) en Angelique (die zo wie zo weinig blabla heeft gehad, maar door de kijkers niet als kandidaat werd gezien)zijn eruit. En het krijswijf is een steeds grotere negatieve rol gaan spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
zie villa vandaag 18.54quote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan liegt ze dus tegenover Wilgo én de andere bewoners?
Hmm, ik heb hem trouwens geen dag (ultimatum) horen noemen dat hij zou vertrekken... het kan dus in principe. Dat ze dus afwacht tot hij weer contact opneemt met een nieuw ultimatum?
Lager kun je echt niet gaan.
quote:Natasia is uitgepraat. Verslagen komt ze de woonkamer binnen. Wilgo heeft de andere Miljonairs niet veel te melden. Hij heeft duidelijk genoeg gezegd! De Surinaamse escorteert haar vriend naar zijn auto. “Geef me nog een paar maandjes!”, smeekt ze hem. Maar Wilgo kan kort zijn: “Nee!” Weer binnen doet Natasia haar verhaal: “Zijn besluit staat vast. Hij is er gewoon klaar mee!”
Hoe kom je erbij dat de DGK'ers een hoger niveau hebben dan BB'ers?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
Een maandje DGK?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
oke. ik ben in de war. Wilgo was toch degene die vreemd ging? Waarom gaat hij nu een ultimatum stellen dan![]()
Welk stuk info mis ik hier?
Dat stond een briefkaart, is uitgesproken via een aantal belletjes en was gelogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
oke. ik ben in de war. Wilgo was toch degene die vreemd ging? Waarom gaat hij nu een ultimatum stellen dan![]()
Wilgo is het zat om voor de kids te zorgen en ik neem aan dat hij ook de beelden van natas ziet en leest wat heel veel mensen over haar denken. Ik denk dat hij er op straat ook wel op aangesproken zal worden. Dus ik snap zijn ultimatum wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
Yep, maar wanneer zou ze nu thuis moeten komen van hem? Ik heb geen dag horen noemen, dus verzint ze inderdaad die bedenktijd.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Dat stond een briefkaart, is uitgesproken via een aantal belletjes en was gelogen.
Heb jij een paar dagen gemist ofzo ?
That's a first!quote:
Daarom hoop ik dat Wilgo laat weten er klaar mee te zijn en de volgende dag zal opstappen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik denk dat hij met zijn duidelijk nee aangeeft dat het genoeg is en dat ze er meteen uit moet, dus geen maanden of dagen
want waarom nog een week blijven is toch nutteloos van in 1 week kan je geen doelen halen
Ik denk dat het voor die kinderen ontzettend goed zou zijn als ze vooral in DGK blijftquote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
De kinderbescherming mag wat mij betreft ook direct ingeschakelf worden, dat mens verdient gewoon geen moeder te zijn. Die is totaal krankzinnig bezig.
Niet moeilijk, typisch Divaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moet je je voorstellen ....
-tekst-
ja vooral nadat ze vanmiddag zei, dan moet ik me nog 6 jaar wegcijferen voor de kinderen. Wat hebben ze aan zo moeder die dat niet wilt. Ze had zich dat moeten realiseren toen ze er aan begon.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die kinderen ontzettend goed zou zijn als ze vooral in DGK blijft
Aaah een platonische buitenvrouwquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, jullie zitten in een tunnelvisie.
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op de toen.
Die kiddo`s zitten prima bij haar zus, en het is logisch dat ze haar once in a live-time opper-tjuunetie niet zomaar afbreekt.
is dat niet de tunnelvisie van Satan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op te toen.
Die kiddo`s zitten prima bij haar zus, en het is logisch dat ze haar once in a live-time opper-tjuunetie niet zomaar afbreekt.
Van die surinaamse vrouw metquote:Op zondag 14 januari 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah een platonische buitenvrouw![]()
Of was dat niet waar?
Beetje maf is elke kerel die zijn vrouw daar in laat gaan als je 2 kids hebt. (ja ook michel)quote:
Volgens mij zit jij in een tunnelvisiequote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op te toen.
Zou ze dan toch een beetje weten hoe ze zich gedraagt, en dat ze buiten echt veel shit te verduren zal krijgen door haar gedrag. of schat ik haar nu te hoog in, en is ze echt zo slecht als ze zich voordoetquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat er andere beweegredenen zijn waarom Natasia pertinent niet weg wil.
Ik kan van mezelf van vroeger herinnneren dat ik iets echt niet dufde / kon. Als ik er toe gezet werd ging ik ook allerlei argumenten of smoesjes verzinnen om het probleem uit de weg te willen gaan.
Ik denk dat hier ook zoiets aan de hand is.
Beetje maf ben je ook als je dat huis in gaat terwijl je een partner thuis hebtquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Beetje maf is elke kerel die zijn vrouw daar in laat gaan als je 2 kids hebt. (ja ook michel)
zeg ik toch ookquote:Op zondag 14 januari 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje maf ben je ook als je dat huis in gaat terwijl je een partner thuis hebt
En op dat moment legt .nl uit dat nena een wig kan drijven tussen syl en huub.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:57 schreef Gigageil het volgende:
En het blonde Kooi-hoertje zat weer met een andere man in bed.......![]()
Het kan van alles zijn, dat wat jij zegt, de kinderen niet meer om zich heen kan verdragen ( dan kan ze nog wel van hun houden ).quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Zou ze dan toch een beetje weten hoe ze zich gedraagt, en dat ze buiten echt veel shit te verduren zal krijgen door haar gedrag. of schat ik haar nu te hoog in, en is ze echt zo slecht als ze zich voordoet
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
De kinderbescherming mag wat mij betreft ook direct ingeschakelf worden, dat mens verdient gewoon geen moeder te zijn. Die is totaal krankzinnig bezig.
nee geluid staat te zacht en dat onnozele gewauwel van brainles is toch al niet te volgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Kan iemand dat sauna gesprek écht volgen???![]()
Echt ziekelijk hoor.....quote:Op zondag 14 januari 2007 23:59 schreef CartWOman het volgende:
Djeez, begint die rattenkop weer met z'n jaloerse gewauwel.Sleepytime.
Wel een beetje, maar als ze plotseling gaan schakelen, zullen de buren hier wel even wakker worden denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
jaquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Dat heb ik hem echt niet horen zeggen... Alleen brain lult een beetje over prognoses die niet werken etc....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is een egoist, tenminst voor zover ik die essentie eruit kan halen
NL wil plannen gaan maken, verschillende prognoses maken, teringgggggggggg die is echt te veel met het spel bezig
ondertoon is lauwheidquote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is een egoist, tenminst voor zover ik die essentie eruit kan halen
NL wil plannen gaan maken, verschillende prognoses maken, teringgggggggggg die is echt te veel met het spel bezig
Nee, en zijn overtuiging dat hij gaat winnen van de eerste maanden (ik vertrek hier als laatste) zie je ook niet erg meer.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Bart lult echt niet meer mee bij de snode plannen![]()
er is niks mis met het geluid van stream 3quote:Op maandag 15 januari 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
nee geluid staat te zacht en dat onnozele gewauwel van brainles is toch al niet te volgen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
30 modellen, en nog geen model waarin Bartjes vertrek is ingecalculeerd.
dat zei hij letterlijk, en brian ging daar op door lullen, en dat het niet werkte ivm teveel factoren en dat je dan teveel prognoses moet makenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:06 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat heb ik hem echt niet horen zeggen... Alleen brain lult een beetje over prognoses die niet werken etc....
Misschien had ze niet door dat van vrijen kindjes komen? Daarom durft ze nu niet terug naar huis. Geen idee hoe die kinderen opeens in haar buik bleken te zitten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ja vooral nadat ze vanmiddag zei, dan moet ik me nog 6 jaar wegcijferen voor de kinderen. Wat hebben ze aan zo moeder die dat niet wilt. Ze had zich dat moeten realiseren toen ze er aan begon.
Het waren woorden van brain. Maar gelukkig kan je ook om brain lachen. Lukt mij niet als woorden uit zijn mond komenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef demins het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij me van tijd tot tijd aan het lachen! Anders was het puur somberheid wat de klok sloeg...
dat heeft te maken met het stekker verhaalquote:Op maandag 15 januari 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, en zijn overtuiging dat hij gaat winnen van de eerste maanden (ik vertrek hier als laatste) zie je ook niet erg meer.
Ja ok maar ik kreeg het idee dat er geschreven werd over meerdere plannen/prognoses. .nl gooit gewoon wat balletjes op en probeert duidelijk syl in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat zei hij letterlijk, en brian ging daar op door lullen, en dat het niet werkte ivm teveel factoren en dat je dan teveel prognoses moet maken
daar zat ik naar te luisteren, maar was hier echt niet te horen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
er is niks mis met het geluid van stream 3
Luid en duidelijk
hij heeft zaterdag aan Nena verteld dat hij een keer expres bij haar op bed was gesprongen (toen ze erin lag), toen Brian stond te kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:10 schreef Missy_1974 het volgende:
Heb het idee dat huub probeerd brian te provoceren door daar te gaan zitten, als brian binnen had gelopen dan was het hek van de dam geweest, en zou hij extra explosief worden
de vraag blijft of dat huub nena hierbij gebruikt, of dat ze dit samen zo gepland hebben
Of draaf ik nu door ?
Ja, dat kutbeest is niet goed wijs... Zit daar altijd 's nachts. Ik dacht altijd dat die beesten sliepen als het nacht is..quote:Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
WTF is die vogel echt ?
ze uiten het niet eens tussen de regels door, ze zeggen het gewoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is interessant, de 3 in de sauna vinden het beter dat Natasia vertrekt (uiten ze zeker tussen de regels door), en denken erover een campagne hiervoor op te gaan zetten.
Zou kunnen, maar zou absoluut niet leuk zijn voor het spel denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
Let maar eens op mijn woorden :degene die er aan het eind van de maand uitgestemd wordt is .NL
niks nada uitstemmenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef bosb het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat ik brain gelijk moet geven. Hij wil nataaasia eruit stemmen voor de kinderen.
.nl noemt nataaasia egoistisch ivm haar kids. Leuk iemand briefje sturen??
tvpquote:Op maandag 15 januari 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
Let maar eens op mijn woorden :degene die er aan het eind van de maand uitgestemd wordt is .NL
Verschilt vast per persoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Het probleem wat de redactie nu een beetje gaat krijgen is dat er meer mensen vrijwillig (met behoud borg) willen vertrekken. En hoe dit op te lossen mbt tot uitstemprocedures
Of hij heeft voor het fatsoen haar nog een kans willen geven. Een laatste kans op een wijze dat kijkend Nederland ziet dat hij echt wel verder wil met haar. Er is alleen niet te eggen en te teulen met dat mens. Wij weten dat inmiddls en Wilgo weet het al langer. Nu heeft ieder die het wilde zien ook echt gezien dat hij haar niet zomaar heeft laten vallen maar dat ze gewoon zelf niet wil. Wilgo wist het antwoord van Nataaaaaaas al.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef Missy_1974 het volgende:
maar geloof de roddel op mamjo over dat afkopen ook wel een beetje.
Mijn kerel had mij aan mijn haren meegesleept, eruit is eruit en niet nog een paar dagen, dus is de reaktie van wilgo ook te lauw, of zijn boosheid onecht
Het zou me niets verbazen als Brian denkt dat het over een eventuele volgende "relatiecrisis" van Natasia gaat waarbij ze die 12 uur dus voor de 3de keer claimt nodig te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
Geinig dat Bart (?) zegt "we gunnen haar die 12 uur niet"
en nog geiniger dat de andere 2 dat niet ontkennen.
Van Bart en Nel wist ik wel dat ze eigenlijk hadden willen tegenstemmen (niet voor niks zaten ze Huub te helpen zijn argumenten op een rijtje te krijgen) maar van Brian ben ik wel een beetje verbaasd. Maar goed, hij heeft 48 uur later misschien het licht eens gezien.
Bart en .NL zullen het zeker steunen. Brian zal de zwakke schakel blijken te zijn. Die zal zijn soulmate eruit moeten stemmen.... Gaat hem zeker bezuren...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verschilt vast per persoon.
En als de aktie mbt Natasia echt gaat plaatsvinden (en ik denk dat dàt gaat gebeuren), is het een aktie van de andere bewoners tegen Natasia, volgens de regels.
Natasia wil eigenlijk helemaal nog niet weg.
Ik hoop het; zal mooie TV opleveren !quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
nee maar het is wel de uitweg voor natas, aangezien het al over 2 weken is en ze haar borg behoud (want geld was de drempel om te gaan gaf ze aan), motivatie die ze gebruiken is wel correct, daar kan je weinig op aanmerken.
Daar is ze zo vanaf als ze in de buitenwereld komt, en hoort hoe 'positief' iedereen over haar praat.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Behalve het zelfvertrouwen, want dat heeft ze onterecht al teveel
Waarom? waarom zou er iemand uit moeten? De redactie heeft daar helemaal geen baat bij. Ze moeten juist zorgen dat iemand er vrijwillig uitgaat ,zodat deze vervangen= nieuw bloed kan wordenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef ron1970 het volgende:
Dan krijgen we straks de BB oplossing: Ze mogen 2 bewoners nomineren en de kijker beslist (levert ook weer geld aan sms-jes op)
Ik denk dat hij haar idd (tegen beter weten in) toch nog een laatste kans wilde geven.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
Of hij heeft voor het fatsoen haar nog een kans willen geven. Een laatste kans op een wijze dat kijkend Nederland ziet dat hij echt wel verder wil met haar. Er is alleen niet te eggen en te teulen met dat mens. Wij weten dat inmiddls en Wilgo weet het al langer. Nu heeft ieder die het wilde zien ook echt gezien dat hij haar niet zomaar heeft laten vallen maar dat ze gewoon zelf niet wil. Wilgo wist het antwoord van Nataaaaaaas al.
Maar dat is mijn idee hierover.
Ik heb zoveel medelijden met die kinderen.![]()
Thnx, alleen jammer dat ik bij het teruglezen van de posts die onder t typen gepost waren zag dat het eigenlijk meer van t zelfde wasquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef Missy_1974 het volgende:
Eens, mooi gesproken leandra
Omdat er stemafspraken gemaakt worden kunnen ze de maandelijkse stemronde net zo goed niet door laten gaan. Deze leveren nu alleen nog discussie op of iemand wel of niet zijn inleg terug hoort te krijgen. Dit zal op den duur tot een onhoudbare situatie leiden tussen bewoners en regie.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? waarom zou er iemand uit moeten? De redactie heeft daar helemaal geen baat bij. Ze moeten juist zorgen dat iemand er vrijwillig uitgaat ,zodat deze vervangen= nieuw bloed kan worden
whehehehe ik zie het al voor mequote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
Mooie is dat de stemming unaniem is en bv huub zou ineens kunnen dwarsliggen
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zolang ze er in zit kijk ik niet meer. Ik vind het de limiet
Ik denk dat ze dat niet wil, ze wil echt nog een paar maanden door.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef ron1970 het volgende:
.
In dit geval heeft Natasia duidelijk aangegeven dat ze wil dat ze er eind van deze maand uitgestemd wil worden.
Snap ik, maar het gaat me, naast het inhoudelijke verhaal over man en kinderen, te veel over haar. Echt, ik trek het niet en gun het haar niet. Ze geniet van alle aandacht en slaat uit dit drama haar slaatje. DGK idem. Ik kots er opquote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....![]()
Volgens mij heeft Natasia weinig meerwaarde voor het programma, iedereen heeft zijn/ haar rol.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat me, naast het inhoudelijke verhaal over man en kinderen, te veel over haar. Echt, ik trek het niet en gun het haar niet. Ze geniet van alle aandacht en slaat uit dit drama haar slaatje. DGK idem. Ik kots er op
Dus Sylvia vraagt hem aan en Huub zegt nee jij mag wel blijven hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....![]()
Als ze weinig meerwaarde zou hebben was ze al wegquote:Op maandag 15 januari 2007 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Natasia weinig meerwaarde voor het programma, iedereen heeft zijn/ haar rol.
Dat zie je ook in de tv uitzendingen, afgelopen vrijdag ging het bijvoorbeeld voornamelijk over Bart.
Ik denk dat ze echt niet wil: Natasia is een oogkleppen iemand, voor haar gevoel is ze Wilgo al kwijt en dat probleem heeft ze dus niet meer, haar kinderen worden opgevangen en ze vindt het idee dat ze zichzelf de komende (minimaal) 6 jaar nog "on hold" moet zetten voor haar kinderen een drama.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Omdat er stemafspraken gemaakt worden kunnen ze de maandelijkse stemronde net zo goed niet door laten gaan. Deze leveren nu alleen nog discussie op of iemand wel of niet zijn inleg terug hoort te krijgen. Dit zal op den duur tot een onhoudbare situatie leiden tussen bewoners en regie.
Wie bepaald of er wel of geen stemafspraak is gemaakt.
In dit geval heeft Natasia duidelijk aangegeven dat ze wil dat ze er eind van deze maand uitgestemd wil worden.
Dat zie ik niet snel gebeuren.... Huub zal blij zijn met iedere maand dat hij extra mag blijven, en zeker met bewoners die de villa verlaten zonder te worden vervangen....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus Sylvia vraagt hem aan en Huub zegt nee jij mag wel blijven hoor.
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ze weinig meerwaarde zou hebben was ze al weg
Brian staat al langer droog. Nou ja droog...! Hmmmm, op ploffen. Beter zo?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
die Huub die wil wel weer eens neuken binnenkort
Omdat ze nu, dankzij de redactie, alles krijgt om het brandje te blussenquote:
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ze nu, dankzij de redactie, alles krijgt om het brandje te blussen
Truste Peter, we verschillen van mening en dat magquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar ik geloof het niet.
Een eenmalige verboden zwaai danquote:Op maandag 15 januari 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Truste Peter, we verschillen van mening en dat mag![]()
Volgens mij is Natasia komend weekend weer helemaal vrijgezel......quote:Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef it_was_me het volgende:
Brian staat al langer droog. Nou ja droog...! Hmmmm, op ploffen. Beter zo?
Dus een kans op natneuken?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Natasia komend weekend weer helemaal vrijgezel......
Yep.quote:
ze hebben het over belle en het beestquote:Op maandag 15 januari 2007 00:59 schreef Lieve het volgende:
Het gouden triviale trio is nog op. Wie eruit wie eruit wie eruit wie eruit wie eruit
en dan vinden ze het gek dat ze steeds gekker overkomen? Dat ze steeds idioter worden?
Huub sssss Sylvia sssssss Nena ssssss Huub ssssss gouden trivialiteit.
Eigenlijk denk ik dat ik daar geen beelden van wil zienquote:Op maandag 15 januari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Of Natasia staat nu ook al 4 maanden droog en vindt om die reden dat ze er wel aan toe is.
Of Natasia en Wilgo hebben vanmiddag in het kantoor enorm liggen feesten en dan is haar lichaam er weer aan toe (behoeft aan sex neemt wel af als je t maar lang genoeg niet gedaan hebt, maar als je het dan wel weer doet wil je weer meer meer meer, en dat meer meer meer is toch al een Natasia-trekje)
toch een klein druivepitje in de teer en nicotine verzopen? Geen kindermens zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef it_was_me het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat er psychologen daar aanwezig zijn en dat er nog niet een keer is gezegd dat hier de emotionele gezondheid van de kinderen aangetast wordt. Althans ik heb daar niets over gehoord of gelezen. Ik zou verwachten dat zoiemand wel op haar inpraat dat dit niet de goede kant opgaat.
JDM wil niet de naam krijgen dat hij dit op zijn geweten heeft. Wat ik altijd begrepen heb van hem gaat hij over lijken maar heeft een heeeeel groot hart als het over kinderen gaat.
Ik snap dit dus echt helemaal niet!
Eigenlijk denk ik zelfs dat ik maar eens een SMSje terug ga sturen aan degene die me vanmiddag vroeg of we een keer wat konden gaan eten en drinken.....quote:Op maandag 15 januari 2007 01:02 schreef it_was_me het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik daar geen beelden van wil zien![]()
En niet alleen de redactie.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:04 schreef Missy_1974 het volgende:
dat zal wel geregeld zijn want de redactie is meer begaan met de kids als natas zelf (in mijn opinie)
Tuurlijk Nena is nog jong. Ik heb zelf een dochter van 19. Maar bij Natasia zijn ze nog geen 10 jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
toch een klein druivepitje in de teer en nicotine verzopen? Geen kindermens zullen we maar zeggen.
( anders had hij wel ingegrepen toen Nena een glas wijn van die mindfucker over zich heen kreeg. Dat hij zonder sanctie gewoon kon doorgaan met zijn voorstel'grapje' is onvoorstelbaar plat en smerig. Geen niveau. Nena is nog gewoon een kind hoor! Negentien! Dat is absoluut jong! )
Trustequote:Op maandag 15 januari 2007 01:07 schreef it_was_me het volgende:
Nee bijna heel DGK FOK!
verkapt ik ga slapen![]()
de redaktie is alleen maar uit op ons commentaarquote:
Doe ik al sinds vanmiddag.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:17 schreef snetje het volgende:
[..]
de redaktie is alleen maar uit op ons commentaar![]()
zolang wij nog over die muts blijven lullen denken hun we moeten haar erin houden ....positief of negatief ...maakt niet uit er wordt over geluld ....
ik had na het bezoek veel liever gezien dat het boek natasia werd gesloten ...af !! kappa !! geen woord meer aan vuil maken ....we weten elkaars standpunt nu wel ...
ik ga me nu vanaf nu meer focussen op de meer grappige mensen die erin zitten ...heb al gezeik genoeg gezien![]()
natasia staat bij mij nu op mute ....ik luister liever naar huub en zijn aan zijn tenen liggende vrouwenen vooral hoe hij de 3 mislukte musketiers de pan inhakt !!
...kortom ik ga nu voor de humor !!
![]()
Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.quote:
Das ook weer waar, na een paar (hele) late nachten en lang uitslapen heb je natuurlijk een soort jet-lag.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef Wireless het volgende:
Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.
Denk juist dat ie zich nog nooit zo lekker heeft gevoeld in het huis op dit moment.
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
met syl dusquote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Dat idee kreeg ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 08:33 schreef avonne het volgende:
Aangezien Brian wel vaker liegt....
Zo te horen heeft echt niemand ze herkend![]()
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
Ze krijgt allerlei privileges en dan nog zeiken
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.
ik verdenk ze er nog steeds van dat het psychologen zijn die zijn ingehuurd door Talpa om bewoners te sturen, te doen twijfelen etc.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef blomst het volgende:
De schoonmaaksters staan ook meer te kwekken dan te schoonmaken.
Ze heeft in ieder geval weer de aanval ingezet om via Nena en desnoods via Ilona de 12 uur weer op de agenda te zetten.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.
wat schrijf jequote:Op maandag 15 januari 2007 09:40 schreef Danny het volgende:
redactie heeft gezegd dat het wegstemmen niet gaat werken.
en natasia denkt dat we haar niet verstaan met die mixer aan
Het toneelspel is toch niet echt overtuigendquote:
Wat is dat toch met die collectieve tunnelvisie van jullie???????????quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het toneelspel is toch niet echt overtuigend![]()
Mijn punt inderdaad. Bart is een slecht toneelspeler.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het toneelspel is toch niet echt overtuigend![]()
Ze geven dus nu zelf toe dat ze die graftak een voorkeurspositie gunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia beweert dat een stemming niet doorgaat, dat de redactie dat niet heeft gezegd.
Want het is persoonsgebonden.
Het onderwerp op de streams is ook al dagen hetzelfdequote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer in de COS wordt erg eenzijdig.
En dat shirtje en stringetje zijn ook niet verkeerdquote:Op maandag 15 januari 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Oooh, Nena heeft mooie pumps aan.
Dat is gewoon een witte string met een wit shirtje. Hema hangt er vol mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat shirtje en stringetje zijn ook niet verkeerd![]()
Dan zal het de inhoud wel zijn geweest die het extra aantrekkelijk deed lijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een witte string met een wit shirtje. Hema hangt er vol mee.
Die vind ik dan weer niet bijzonder maar die pumps wil ik hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |