Zou kunnen, maar zou absoluut niet leuk zijn voor het spel denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
Let maar eens op mijn woorden :degene die er aan het eind van de maand uitgestemd wordt is .NL
niks nada uitstemmenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef bosb het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat ik brain gelijk moet geven. Hij wil nataaasia eruit stemmen voor de kinderen.
.nl noemt nataaasia egoistisch ivm haar kids. Leuk iemand briefje sturen??
tvpquote:Op maandag 15 januari 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
Let maar eens op mijn woorden :degene die er aan het eind van de maand uitgestemd wordt is .NL
Verschilt vast per persoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Het probleem wat de redactie nu een beetje gaat krijgen is dat er meer mensen vrijwillig (met behoud borg) willen vertrekken. En hoe dit op te lossen mbt tot uitstemprocedures
Of hij heeft voor het fatsoen haar nog een kans willen geven. Een laatste kans op een wijze dat kijkend Nederland ziet dat hij echt wel verder wil met haar. Er is alleen niet te eggen en te teulen met dat mens. Wij weten dat inmiddls en Wilgo weet het al langer. Nu heeft ieder die het wilde zien ook echt gezien dat hij haar niet zomaar heeft laten vallen maar dat ze gewoon zelf niet wil. Wilgo wist het antwoord van Nataaaaaaas al.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef Missy_1974 het volgende:
maar geloof de roddel op mamjo over dat afkopen ook wel een beetje.
Mijn kerel had mij aan mijn haren meegesleept, eruit is eruit en niet nog een paar dagen, dus is de reaktie van wilgo ook te lauw, of zijn boosheid onecht
Het zou me niets verbazen als Brian denkt dat het over een eventuele volgende "relatiecrisis" van Natasia gaat waarbij ze die 12 uur dus voor de 3de keer claimt nodig te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
Geinig dat Bart (?) zegt "we gunnen haar die 12 uur niet"
en nog geiniger dat de andere 2 dat niet ontkennen.
Van Bart en Nel wist ik wel dat ze eigenlijk hadden willen tegenstemmen (niet voor niks zaten ze Huub te helpen zijn argumenten op een rijtje te krijgen) maar van Brian ben ik wel een beetje verbaasd. Maar goed, hij heeft 48 uur later misschien het licht eens gezien.
Bart en .NL zullen het zeker steunen. Brian zal de zwakke schakel blijken te zijn. Die zal zijn soulmate eruit moeten stemmen.... Gaat hem zeker bezuren...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verschilt vast per persoon.
En als de aktie mbt Natasia echt gaat plaatsvinden (en ik denk dat dàt gaat gebeuren), is het een aktie van de andere bewoners tegen Natasia, volgens de regels.
Natasia wil eigenlijk helemaal nog niet weg.
Ik hoop het; zal mooie TV opleveren !quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
nee maar het is wel de uitweg voor natas, aangezien het al over 2 weken is en ze haar borg behoud (want geld was de drempel om te gaan gaf ze aan), motivatie die ze gebruiken is wel correct, daar kan je weinig op aanmerken.
Daar is ze zo vanaf als ze in de buitenwereld komt, en hoort hoe 'positief' iedereen over haar praat.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Behalve het zelfvertrouwen, want dat heeft ze onterecht al teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |