quote:Op zondag 14 januari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Dat stond een briefkaart, is uitgesproken via een aantal belletjes en was gelogen.
Heb jij een paar dagen gemist ofzo ?
That's a first!quote:
Daarom hoop ik dat Wilgo laat weten er klaar mee te zijn en de volgende dag zal opstappen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik denk dat hij met zijn duidelijk nee aangeeft dat het genoeg is en dat ze er meteen uit moet, dus geen maanden of dagen
want waarom nog een week blijven is toch nutteloos van in 1 week kan je geen doelen halen
Ik denk dat het voor die kinderen ontzettend goed zou zijn als ze vooral in DGK blijftquote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
De kinderbescherming mag wat mij betreft ook direct ingeschakelf worden, dat mens verdient gewoon geen moeder te zijn. Die is totaal krankzinnig bezig.
Niet moeilijk, typisch Divaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moet je je voorstellen ....
-tekst-
ja vooral nadat ze vanmiddag zei, dan moet ik me nog 6 jaar wegcijferen voor de kinderen. Wat hebben ze aan zo moeder die dat niet wilt. Ze had zich dat moeten realiseren toen ze er aan begon.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die kinderen ontzettend goed zou zijn als ze vooral in DGK blijft
Aaah een platonische buitenvrouwquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, jullie zitten in een tunnelvisie.
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op de toen.
Die kiddo`s zitten prima bij haar zus, en het is logisch dat ze haar once in a live-time opper-tjuunetie niet zomaar afbreekt.
is dat niet de tunnelvisie van Satan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op te toen.
Die kiddo`s zitten prima bij haar zus, en het is logisch dat ze haar once in a live-time opper-tjuunetie niet zomaar afbreekt.
Van die surinaamse vrouw metquote:Op zondag 14 januari 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah een platonische buitenvrouw![]()
Of was dat niet waar?
Beetje maf is elke kerel die zijn vrouw daar in laat gaan als je 2 kids hebt. (ja ook michel)quote:
Volgens mij zit jij in een tunnelvisiequote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is DE kans van Natasia om haar rijbewijs te halen, haar fysiek te versterken en zelfvertrouwen op te toen.
Zou ze dan toch een beetje weten hoe ze zich gedraagt, en dat ze buiten echt veel shit te verduren zal krijgen door haar gedrag. of schat ik haar nu te hoog in, en is ze echt zo slecht als ze zich voordoetquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat er andere beweegredenen zijn waarom Natasia pertinent niet weg wil.
Ik kan van mezelf van vroeger herinnneren dat ik iets echt niet dufde / kon. Als ik er toe gezet werd ging ik ook allerlei argumenten of smoesjes verzinnen om het probleem uit de weg te willen gaan.
Ik denk dat hier ook zoiets aan de hand is.
Beetje maf ben je ook als je dat huis in gaat terwijl je een partner thuis hebtquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Beetje maf is elke kerel die zijn vrouw daar in laat gaan als je 2 kids hebt. (ja ook michel)
zeg ik toch ookquote:Op zondag 14 januari 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje maf ben je ook als je dat huis in gaat terwijl je een partner thuis hebt
En op dat moment legt .nl uit dat nena een wig kan drijven tussen syl en huub.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:57 schreef Gigageil het volgende:
En het blonde Kooi-hoertje zat weer met een andere man in bed.......![]()
Het kan van alles zijn, dat wat jij zegt, de kinderen niet meer om zich heen kan verdragen ( dan kan ze nog wel van hun houden ).quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Zou ze dan toch een beetje weten hoe ze zich gedraagt, en dat ze buiten echt veel shit te verduren zal krijgen door haar gedrag. of schat ik haar nu te hoog in, en is ze echt zo slecht als ze zich voordoet
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef noucky het volgende:
De kinderbescherming mag wat mij betreft ook direct ingeschakelf worden, dat mens verdient gewoon geen moeder te zijn. Die is totaal krankzinnig bezig.
nee geluid staat te zacht en dat onnozele gewauwel van brainles is toch al niet te volgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Kan iemand dat sauna gesprek écht volgen???![]()
Echt ziekelijk hoor.....quote:Op zondag 14 januari 2007 23:59 schreef CartWOman het volgende:
Djeez, begint die rattenkop weer met z'n jaloerse gewauwel.Sleepytime.
Wel een beetje, maar als ze plotseling gaan schakelen, zullen de buren hier wel even wakker worden denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
jaquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Dat heb ik hem echt niet horen zeggen... Alleen brain lult een beetje over prognoses die niet werken etc....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is een egoist, tenminst voor zover ik die essentie eruit kan halen
NL wil plannen gaan maken, verschillende prognoses maken, teringgggggggggg die is echt te veel met het spel bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |