Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.quote:
niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Nou mooi toch, dan gaat ze er dus over 2 weekjes uit. Of is t dan óók niet goed?.
Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
niet op deze manier. is het concept nog niet genoeg verneukt?
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan hequote:Op zondag 14 januari 2007 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Bedenk wel dat als ze erin blijft ze nog steeds een voorkeurspositie blijft houden. Ik volg DGK niet zo enorm als jullie maar volgens mij is het beter om Natasia kwijt dan rijk te zijn. Hoe-dan-ook.
Dat heb je volgens mij mis.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
Ik snap wel dat de redactie wil dat ze blijft, daarom krijgt ze een voorkeursbehandeling. Het gaat mij meer om de kijkers, die willen toch niet naar zon geflipt wijf blijven kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
[sneaky modus]Ja of ze gaan stemmen.......natas eruit, iedereen blij.....hek open, nieuwe bewoner erin, met de mededeling dat er stemafspraken waren waar niet in getrapt is.[/sneaky modus]quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij mis.
Als ze toestaan dat de rest Natasia eruit stemmen, mag er geen nieuwe bewoner inkomen.
Er zijn niet voor niets nog steeds screenings....
Tjsa...of ze moeten van die regel afwijken, maar daar zou ik als ik de rest was niet mee instemmen.
Aan de andere kant zijn er GEEN regels, dus.....mischien heb je wel gelijk.....![]()
wilgo heeft toch gezegd dat ze nog 24 uur heeft of heb ik dat nou ook weer verkeerd begrepen ??quote:Op zondag 14 januari 2007 22:50 schreef Missy_1974 het volgende:
ze heeft idd nog geen 24 uur aangevraagd, ze heeft aangegeven alles te laten bezinken en zeker nog een week te blijven. (motivatie, voordat alles rond is zijn we toch een week verder, met aanvragen, gesprek met psyg etc)
Nee, Nena had tegen Huub aan tafel gezegd bij het pokeren gisteren: Kunnen we van plaats wisselen want ik kan niet naar zijn rotkop kijken (over Brian).quote:Op zondag 14 januari 2007 22:49 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft volgens Brian een rotkop.......Look Who's Talking.....![]()
![]()
Ik kijk allang niet meer naar haar, bij iedere binnenkomst zap ik weg.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de redactie wil dat ze blijft, daarom krijgt ze een voorkeursbehandeling. Het gaat mij meer om de kijkers, die willen toch niet naar zon geflipt wijf blijven kijken.
dat dacht ik ook te horen maar volgens mij rekt natas het nu al tot een week, dus weet het allemaal niet meerquote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
wilgo heeft toch gezegd dat ze nog 24 uur heeft of heb ik dat nou ook weer verkeerd begrepen ??
Als de DGK redactie slim is (en dat zijn ze wel denk ik) steken ze hier een stokje voor, want ik denk dat om de steeds vaker voorkomends saaiheid te voorkomen, ze eerder een bewoner extra erin kunnen stoppen dan er eentje uithalenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk NIET gaat en dat er een afspraak is om haar eruit te stemmen (in code uitgesproken en eerder op de avond onder het mom van 'sudoku maken' door Brian uitgeschreven aan Natasia) zodat ze haar geld kan houden. Nu gaan we er vanuit dat de redactie dat niet gaat toestaan, maar heel eerlijk gezegd weten we ook wel dat de redactie dat ws WEL gaat toestaan gezien de moeite die ze hebben genomen om het haar vooral zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Er is dus een stemafspraak gemaakt om natasia er aan het eind van de maand uit te stemmen en de redactie gaat daar - mark my words - gewoon mee accoord gaan. (die gaan namelijk doen of ze achterlijk zijn en de hele afspraak niet doorhebben)...
Ja, dat zou helemaal mooi zijn, inderdaad....quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[sneaky modus]Ja of ze gaan stemmen.......natas eruit, iedereen blij.....hek open, nieuwe bewoner erin, met de mededeling dat er stemafspraken waren waar niet in getrapt is.[/sneaky modus]![]()
Het geld is niet eens voor hun, maar moet gestort worden op een goeddoel naar keuze........quote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat DGK echt een statement moet maken en Natasia dat geld gewoon kwijt moeten laten raken.....als voorbeeld voor de rest die nu in het spel zitten en later er nog bij komen....![]()
![]()
en als straf voor de andere bewoners omdat het toch afgesproken werk is .....alsnog een nieuwe bewoner erin plaatsen !! dang ! dat gaat mooie beelden opleverenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Danny het volgende:
de redactie moet haar gewoon na de stemming als ze weg moet om de oren slaan met de beelden en melden dat ze de centen op haar buik kan schrijven...
Volgens mij heeft ze geen voorkeurspositie, en wordt dat er op dit forum van gemaakt, omdat er een afkeer tegen Natasia heerst (die ik ook voel).quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Het is ook zo gek dat de rest van de bewoners maar tolereert dat madam een voorkeurspositie heeft. Er wordt niet eens over geroddeld.
Misschien is dat omdat ze elkaar voor geen meter vertrouwen en dat ze daardoor niet weten wat ze tegen elkaar kunnen zeggen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Het is ook zo gek dat de rest van de bewoners maar tolereert dat madam een voorkeurspositie heeft. Er wordt niet eens over geroddeld.
Als DGK een beetje niveau heeft, dan dumpen ze Natasia.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
FOUT, natas is DGK en draagt het programma grotendeels door wie en wat ze is, de meeste publiciteit gaat over haar, meest gesproken op internet is natas. Dus ze willen dat ze blijft, redactie dan he
Is ook heerlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik kijk allang niet meer naar haar, bij iedere binnenkomst zap ik weg.![]()
Dus nu er de komende week een overdosis aandacht trekkerij aan zit te komen, heb ik eindelijk tijd om mijn dingen te doen, die al een tijdje liggen.![]()
Ze schijten allemaal in hun broek voor der.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen voorkeurspositie, en wordt dat er op dit forum van gemaakt, omdat er een afkeer tegen Natasia heerst (die ik ook voel).
Ik bedoel: Bart en Lesley mochten toch ook een aantal uur in een hotelkamer, zonder camera.
ze heeft er 150 cp voor moeten betalen, dus het komt niet oneerlijk over op bewonersquote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Peter, dat was een uitje waar over gestemd mocht worden. Die gesprekjes met Wilgo is gewoon oneerlijk.
de nu NOG vaste kijkers haken nu masaal af ben ik bang voorquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als DGK een beetje niveau heeft, dan dumpen ze Natasia.
Natasia is niveau BB...
Als DGK het programma als zijnde spel wil laten profileren, dan ben ik van mening dat mensen zoals Natasia daar niet in thuis horen.
Ik ben van mening dat als DGK Natasia in het spel houdt voor de publiciteit, zij zelf de essentie van het DGK spel wegschrijven, iets wat mij juist trok om naar DGK te kijken in ieder geval.
Ik begin in iedergeval aardig moe te worden van Natasia, en ik denk heel veel mensen met mij...
Ze woont in Amsterdam, maar komt uit Purmerend, maar heeft een sportschool in Volendam gehad geloof ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Komt Ilona uit Volendam ofzo? Aangezien iemand zei: kijk Ilona, Volendam!
ze weten dat het off-camera was, dus ze weten het wel en ook dat het langer dan 1 uur was, maar blijkbaar gunnen ze dat haar.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
ze heeft er 150 cp voor moeten betalen, dus het komt niet oneerlijk over op bewoners
Ah, oké!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze woont in Amsterdam, maar komt uit Purmerend, maar heeft een sportschool in Volendam gehad geloof ik.
dat weet ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Weten de anderen dan wel dat het off-camera was?
Daarom verneuken ze het DGK spel...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.
Wel degelijk een voorkeurspositie.
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat was een dillemma door de redactie gegeven, die hadden ook naar Natasia kunnen gaan, maar Bart kreeg ze unaniem. Dit was gewoon uit het niets, zomaar toegestaan 1,5 uur bezoek zonder streams. Daarnaast is er een regel dat je maar 1x per 24 uur mag bellen. Deze regel heeft ze ook al meer dan 1 x verbroken met toestemming.
Wel degelijk een voorkeurspositie.
Ze moeten inderdaad de punten eens gaan checken. Maar ik gooide de streams en de televisieuitzendingen al uit het raam, nu ook voorlopig deze site, ik denk dat als je 1keer in de maand even kijkt naar de COS genoeg is ( of week in het begin voor de afkick)quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.![]()
nouuuu de cos gaat erg hard deze week, dus dan heb je wel ff nodig. Maar inderdaad Talpa verziekt DGK zelf door de regels constant te veranderen. Ik moet zeggen dat ik ook de steeds meer de neiging heb de boel te boycotten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad de punten eens gaan checken. Maar ik gooide de streams en de televisieuitzendingen al uit het raam, nu ook voorlopig deze site, ik denk dat als je 1keer in de maand even kijkt naar de COS genoeg is ( of week in het begin voor de afkick)![]()
Ik vond dit wel een leuke..........deze geeft goed weer wat hier ook gezegt wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef schizolientje het volgende:
Talpa geeft ook toe dat er niets gebeurd of veranderd is"
Alsof er niets gebeurd is
Niemand lijkt echt verbaasd dat Natasia heeft besloten voorlopig in de Villa te blijven. En de Surinaamse zelf lijkt vooral op zoek naar de bevestiging dat ze onmisbaar is. Maar terwijl de 32-jarige moeder zich weer in het zweet werkt, zitten de andere Miljonairs gewoon lekker voor de televisie. Alsof er niets gebeurd is. Maar dat is er eigenlijk ook niet natuurlijk.
Aan de andere kant het zou er toch omgaan wie het psychologische spel het langst uit zou kunnen houden en dan zou je kunnen zeggen dat juist natasia voor het spel heel belangrijk isquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
Als DGK het programma als zijnde spel wil laten profileren, dan ben ik van mening dat mensen zoals Natasia daar niet in thuis horen.
Ik ben van mening dat als DGK Natasia in het spel houdt voor de publiciteit, zij zelf de essentie van het DGK spel wegschrijven, iets wat mij juist trok om naar DGK te kijken in ieder geval.
Ik begin in iedergeval aardig moe te worden van Natasia, en ik denk heel veel mensen met mij...
Als je wilt kun je ook reageren in topic wat daarover heb gemaakt. ff zoeken maar het heet Contactpunten Natasiociaal en staat ergens halverwegequote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je vergeet de keren dat mevrouw zonder haar zuur verdiende geleende puntjes te dumpen in het telefoon potje, gewoon uit de kamer is gelopen.![]()
denk je nou werkelijk dat het haar iets interesseert ???quote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
In ieder geval heeft ze nu geen punten meer om morgen te bellen hoe het met haar zoontje is afgelopen.![]()
Dat zal stijn dan wel weer doorgeven...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
In ieder geval heeft ze nu geen punten meer om morgen te bellen hoe het met haar zoontje is afgelopen.![]()
Dan zou ik haar er nog maar even niet uitstemmen als ik nena wasquote:Op zondag 14 januari 2007 23:16 schreef farceman het volgende:
ze staat nu op -200 en moet Nena die dus nog terugbetalen
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehadquote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
Kan stijn ze niet adopteren, die is meer begaan met ze dan hun eigen moeder.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat zal stijn dan wel weer doorgeven...
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik haar er nog maar even niet uitstemmen als ik nena was
gordon versus katjaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
Wat zitten ze eigenlijk te kijken?
Volgens mij heeft ze 'm niet nogmaals gezien achter, zo sprak ze er niet over.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehad![]()
Dat dus.quote:hierdoor verlies ik al mijn geloofwaardigheid in DGK ......mocht ik dat nog hebben![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Kan stijn ze niet adopteren, die is meer begaan met ze dan hun eigen moeder.![]()
OK thnx, nog een minuut of 10 dusquote:
Kan het niet zo zijn dat ze van achter ook de bevestiging heeft gekregen dat ze nu echt een keuze moet gaan maken?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft nu een uur zonder camera's en streams met wilgo mogen kletsen .... uit het gesprek wat ze achter heeft gehad geeft ze aan dat ze beiden het een week willen laten bezinken ...dus wilgo ook .......dus na dat ene uur heeft ze achter de schermen alweer contact met hem gehad![]()
hierdoor verlies ik al mijn geloofwaardigheid in DGK ......mocht ik dat nog hebben![]()
quote:13.15 Sylvia laat zich niet kennen en is uiteindelijk met de nodige tegenzin toch aan de schoonmaakbeurt begonnen. Tsja, en het mag gezegd worden, de keuken ziet er direct een stuk beter uit. Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze van achter ook de bevestiging heeft gekregen dat ze nu echt een keuze moet gaan maken?
Aangezien ze de waarheid maar steeds niet onder ogen wil zien, denk ik eerder dat ze alles weer aan het verzinnen is.
Ze wil er niet uit en ze wil het gewoon rekken, daar komt het simpelweg op neer.
hij zei in de auto duidelijk NEE, dus lijkt me dat natas het rektquote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?
'We' gaan nu ook al een mail sturen voor wie er goed schoonmaaktquote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ik verwachte eigenlijk een fanmailbom an de hand van de dgk site vanmiddag, of ben ik te optimistisch ?
[..]
Waarom moet Wilgo witheet reageren? Hij is toch duidelijk genoeg geweest ? Alleen Natasia wil er maar steeds niet aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zóu kunnen, dat ze verzint dat Wilgo ook een week bedenktijd heeft genomen... maar dan zou Wilgo snel witheet reageren, toch?
Huub had er moeite mee, en zei dat het niet vaker moest gebeuren, want dan zou hij opstappenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
ze weten dat het off-camera was, dus ze weten het wel en ook dat het langer dan 1 uur was, maar blijkbaar gunnen ze dat haar.
Dan liegt ze dus tegenover Wilgo én de andere bewoners?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hij zei in de auto duidelijk NEE, dus lijkt me dat natas het rekt
eend je begrijpt me verkeerd, huub en syl hebben 2x post gehad en dat waren totaal iets van 50 kaarten, terwijl er denk ik zeker 150 gestuurd zijn, ik zit te wachten op de restquote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
'We' gaan nu ook al een mail sturen voor wie er goed schoonmaakt![]()
![]()
Dat ze dat van die week bedenktijd ter plekke verzint. Ik zou per direct een punt achter de relatie zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:37 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom moet Wilgo witheet reageren? Hij is toch duidelijk genoeg geweest ? Alleen Natasia wil er maar steeds niet aan.
Ben het helemaal met je eens. De bewoners met nog een klein beetje fatsoen Stephan (wel een rat, maar geen intense smeerlap) en Angelique (die zo wie zo weinig blabla heeft gehad, maar door de kijkers niet als kandidaat werd gezien)zijn eruit. En het krijswijf is een steeds grotere negatieve rol gaan spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
zie villa vandaag 18.54quote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan liegt ze dus tegenover Wilgo én de andere bewoners?
Hmm, ik heb hem trouwens geen dag (ultimatum) horen noemen dat hij zou vertrekken... het kan dus in principe. Dat ze dus afwacht tot hij weer contact opneemt met een nieuw ultimatum?
Lager kun je echt niet gaan.
quote:Natasia is uitgepraat. Verslagen komt ze de woonkamer binnen. Wilgo heeft de andere Miljonairs niet veel te melden. Hij heeft duidelijk genoeg gezegd! De Surinaamse escorteert haar vriend naar zijn auto. “Geef me nog een paar maandjes!”, smeekt ze hem. Maar Wilgo kan kort zijn: “Nee!” Weer binnen doet Natasia haar verhaal: “Zijn besluit staat vast. Hij is er gewoon klaar mee!”
Hoe kom je erbij dat de DGK'ers een hoger niveau hebben dan BB'ers?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is niveau BB...
Een maandje DGK?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
oke. ik ben in de war. Wilgo was toch degene die vreemd ging? Waarom gaat hij nu een ultimatum stellen dan![]()
Welk stuk info mis ik hier?
Dat stond een briefkaart, is uitgesproken via een aantal belletjes en was gelogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
oke. ik ben in de war. Wilgo was toch degene die vreemd ging? Waarom gaat hij nu een ultimatum stellen dan![]()
Wilgo is het zat om voor de kids te zorgen en ik neem aan dat hij ook de beelden van natas ziet en leest wat heel veel mensen over haar denken. Ik denk dat hij er op straat ook wel op aangesproken zal worden. Dus ik snap zijn ultimatum wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:40 schreef teamlead het volgende:
Yep, maar wanneer zou ze nu thuis moeten komen van hem? Ik heb geen dag horen noemen, dus verzint ze inderdaad die bedenktijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |