Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.quote:
Das ook weer waar, na een paar (hele) late nachten en lang uitslapen heb je natuurlijk een soort jet-lag.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef Wireless het volgende:
Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.
Denk juist dat ie zich nog nooit zo lekker heeft gevoeld in het huis op dit moment.
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
met syl dusquote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Dat idee kreeg ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 08:33 schreef avonne het volgende:
Aangezien Brian wel vaker liegt....
Zo te horen heeft echt niemand ze herkend![]()
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
Ze krijgt allerlei privileges en dan nog zeiken
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.
ik verdenk ze er nog steeds van dat het psychologen zijn die zijn ingehuurd door Talpa om bewoners te sturen, te doen twijfelen etc.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef blomst het volgende:
De schoonmaaksters staan ook meer te kwekken dan te schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |