het is ERGGGGGGGGGGGG SLOW TEGENWOORDIG.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Inodder het volgende:
idd de beste wensen allemaal nog
SLOWchat is wel erg serieus genomen tegenwoordig
Mwah, ik had mijn kickje ook in de lopende COS kunnen gooien, maar tijdens mijn COS inhaalslag heb ik braaf het commentaar van Day dat er teveel SC gaande was in COS gelezen, dus dat leek mij een mooi moment om zelf eens wat in SC te postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:32 schreef teamlead het volgende:
de SC is hier nogal dood aan het bloeden geloof ik
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik had mijn kickje ook in de lopende COS kunnen gooien, maar tijdens mijn COS inhaalslag heb ik braaf het commentaar van Day dat er teveel SC gaande was in COS gelezen, dus dat leek mij een mooi moment om zelf eens wat in SC te posten![]()
Tsss...... Fokken tijdens het werk...... shame on youquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
![]()
bovendien: als er minder off-topic gegaan wordt in de COS is het misschien ooit nog eens bij te lezen voor mensen die wel gewoon moeten werken
dat dou ik nu juist de laatste tijd nauwelijks, daarom mis ik zoveelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss...... Fokken tijdens het werk...... shame on you![]()
Arme schat..... je hebt t maar zwaar hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef teamlead het volgende:
dat dou ik nu juist de laatste tijd nauwelijks, daarom mis ik zoveel
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme schat..... je hebt t maar zwaar hè![]()
En dat nog zeker een jaar of 35.......... god wat ben ik blij dat ik al een oud wijf benquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef teamlead het volgende:jah.. ik moet nu opeens echt werken voor m'n geld... tis niet eerlijk
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkkquote:
nog maar 31 jaar en 3 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat nog zeker een jaar of 35.......... god wat ben ik blij dat ik al een oud wijf ben![]()
Ik ben er de hele dag niet geweest......... rond 20.25 hier ff wat gepost en toen Gilmore Girls gaan kijken... sterker nog, de kid zat tijdens GG achter de pc....... en niet op mijn account.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkk![]()
Je vergeet nog die extra topics voor de kaartenaktie, Kasta en de DGK-REDAKTIE. En iedereen ook maar gewoon doorposten hè!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkk![]()
Dan mag je wel een hele goeie pensioenregeling hebben want de AOW is tegen die tijd al teruggebracht naar de helft van bijstandsniveau.... als t dan nog bestaat.quote:
Ze houden echt geen rekening met ons he lithaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je vergeet nog die extra topics voor de kaartenaktie, Kasta en de DGK-REDAKTIE. En iedereen ook maar gewoon doorposten hè!![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze houden echt geen rekening met ons he litha![]()
open er een topic overquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Nu maar wachten tot er voor ons ook een kaartenactie wordt opgestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |