Waarom? waarom zou er iemand uit moeten? De redactie heeft daar helemaal geen baat bij. Ze moeten juist zorgen dat iemand er vrijwillig uitgaat ,zodat deze vervangen= nieuw bloed kan wordenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef ron1970 het volgende:
Dan krijgen we straks de BB oplossing: Ze mogen 2 bewoners nomineren en de kijker beslist (levert ook weer geld aan sms-jes op)
Ik denk dat hij haar idd (tegen beter weten in) toch nog een laatste kans wilde geven.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef it_was_me het volgende:
Of hij heeft voor het fatsoen haar nog een kans willen geven. Een laatste kans op een wijze dat kijkend Nederland ziet dat hij echt wel verder wil met haar. Er is alleen niet te eggen en te teulen met dat mens. Wij weten dat inmiddls en Wilgo weet het al langer. Nu heeft ieder die het wilde zien ook echt gezien dat hij haar niet zomaar heeft laten vallen maar dat ze gewoon zelf niet wil. Wilgo wist het antwoord van Nataaaaaaas al.
Maar dat is mijn idee hierover.
Ik heb zoveel medelijden met die kinderen.![]()
Thnx, alleen jammer dat ik bij het teruglezen van de posts die onder t typen gepost waren zag dat het eigenlijk meer van t zelfde wasquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef Missy_1974 het volgende:
Eens, mooi gesproken leandra
Omdat er stemafspraken gemaakt worden kunnen ze de maandelijkse stemronde net zo goed niet door laten gaan. Deze leveren nu alleen nog discussie op of iemand wel of niet zijn inleg terug hoort te krijgen. Dit zal op den duur tot een onhoudbare situatie leiden tussen bewoners en regie.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? waarom zou er iemand uit moeten? De redactie heeft daar helemaal geen baat bij. Ze moeten juist zorgen dat iemand er vrijwillig uitgaat ,zodat deze vervangen= nieuw bloed kan worden
whehehehe ik zie het al voor mequote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
Mooie is dat de stemming unaniem is en bv huub zou ineens kunnen dwarsliggen
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zolang ze er in zit kijk ik niet meer. Ik vind het de limiet
Ik denk dat ze dat niet wil, ze wil echt nog een paar maanden door.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef ron1970 het volgende:
.
In dit geval heeft Natasia duidelijk aangegeven dat ze wil dat ze er eind van deze maand uitgestemd wil worden.
Snap ik, maar het gaat me, naast het inhoudelijke verhaal over man en kinderen, te veel over haar. Echt, ik trek het niet en gun het haar niet. Ze geniet van alle aandacht en slaat uit dit drama haar slaatje. DGK idem. Ik kots er opquote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....![]()
Volgens mij heeft Natasia weinig meerwaarde voor het programma, iedereen heeft zijn/ haar rol.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat me, naast het inhoudelijke verhaal over man en kinderen, te veel over haar. Echt, ik trek het niet en gun het haar niet. Ze geniet van alle aandacht en slaat uit dit drama haar slaatje. DGK idem. Ik kots er op
Dus Sylvia vraagt hem aan en Huub zegt nee jij mag wel blijven hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
I know that feeling, maar de optie dat iemand anders een stemronde tegen Natasia aanvraagt, is wel weer interessant....![]()
Als ze weinig meerwaarde zou hebben was ze al wegquote:Op maandag 15 januari 2007 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Natasia weinig meerwaarde voor het programma, iedereen heeft zijn/ haar rol.
Dat zie je ook in de tv uitzendingen, afgelopen vrijdag ging het bijvoorbeeld voornamelijk over Bart.
Ik denk dat ze echt niet wil: Natasia is een oogkleppen iemand, voor haar gevoel is ze Wilgo al kwijt en dat probleem heeft ze dus niet meer, haar kinderen worden opgevangen en ze vindt het idee dat ze zichzelf de komende (minimaal) 6 jaar nog "on hold" moet zetten voor haar kinderen een drama.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Omdat er stemafspraken gemaakt worden kunnen ze de maandelijkse stemronde net zo goed niet door laten gaan. Deze leveren nu alleen nog discussie op of iemand wel of niet zijn inleg terug hoort te krijgen. Dit zal op den duur tot een onhoudbare situatie leiden tussen bewoners en regie.
Wie bepaald of er wel of geen stemafspraak is gemaakt.
In dit geval heeft Natasia duidelijk aangegeven dat ze wil dat ze er eind van deze maand uitgestemd wil worden.
Dat zie ik niet snel gebeuren.... Huub zal blij zijn met iedere maand dat hij extra mag blijven, en zeker met bewoners die de villa verlaten zonder te worden vervangen....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus Sylvia vraagt hem aan en Huub zegt nee jij mag wel blijven hoor.
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ze weinig meerwaarde zou hebben was ze al weg
Brian staat al langer droog. Nou ja droog...! Hmmmm, op ploffen. Beter zo?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
die Huub die wil wel weer eens neuken binnenkort
Omdat ze nu, dankzij de redactie, alles krijgt om het brandje te blussenquote:
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ze nu, dankzij de redactie, alles krijgt om het brandje te blussen
Truste Peter, we verschillen van mening en dat magquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar ik geloof het niet.
Een eenmalige verboden zwaai danquote:Op maandag 15 januari 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Truste Peter, we verschillen van mening en dat mag![]()
Volgens mij is Natasia komend weekend weer helemaal vrijgezel......quote:Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef it_was_me het volgende:
Brian staat al langer droog. Nou ja droog...! Hmmmm, op ploffen. Beter zo?
Dus een kans op natneuken?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Natasia komend weekend weer helemaal vrijgezel......
Yep.quote:
ze hebben het over belle en het beestquote:Op maandag 15 januari 2007 00:59 schreef Lieve het volgende:
Het gouden triviale trio is nog op. Wie eruit wie eruit wie eruit wie eruit wie eruit
en dan vinden ze het gek dat ze steeds gekker overkomen? Dat ze steeds idioter worden?
Huub sssss Sylvia sssssss Nena ssssss Huub ssssss gouden trivialiteit.
Eigenlijk denk ik dat ik daar geen beelden van wil zienquote:Op maandag 15 januari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Of Natasia staat nu ook al 4 maanden droog en vindt om die reden dat ze er wel aan toe is.
Of Natasia en Wilgo hebben vanmiddag in het kantoor enorm liggen feesten en dan is haar lichaam er weer aan toe (behoeft aan sex neemt wel af als je t maar lang genoeg niet gedaan hebt, maar als je het dan wel weer doet wil je weer meer meer meer, en dat meer meer meer is toch al een Natasia-trekje)
toch een klein druivepitje in de teer en nicotine verzopen? Geen kindermens zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef it_was_me het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat er psychologen daar aanwezig zijn en dat er nog niet een keer is gezegd dat hier de emotionele gezondheid van de kinderen aangetast wordt. Althans ik heb daar niets over gehoord of gelezen. Ik zou verwachten dat zoiemand wel op haar inpraat dat dit niet de goede kant opgaat.
JDM wil niet de naam krijgen dat hij dit op zijn geweten heeft. Wat ik altijd begrepen heb van hem gaat hij over lijken maar heeft een heeeeel groot hart als het over kinderen gaat.
Ik snap dit dus echt helemaal niet!
Eigenlijk denk ik zelfs dat ik maar eens een SMSje terug ga sturen aan degene die me vanmiddag vroeg of we een keer wat konden gaan eten en drinken.....quote:Op maandag 15 januari 2007 01:02 schreef it_was_me het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik daar geen beelden van wil zien![]()
En niet alleen de redactie.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:04 schreef Missy_1974 het volgende:
dat zal wel geregeld zijn want de redactie is meer begaan met de kids als natas zelf (in mijn opinie)
Tuurlijk Nena is nog jong. Ik heb zelf een dochter van 19. Maar bij Natasia zijn ze nog geen 10 jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
toch een klein druivepitje in de teer en nicotine verzopen? Geen kindermens zullen we maar zeggen.
( anders had hij wel ingegrepen toen Nena een glas wijn van die mindfucker over zich heen kreeg. Dat hij zonder sanctie gewoon kon doorgaan met zijn voorstel'grapje' is onvoorstelbaar plat en smerig. Geen niveau. Nena is nog gewoon een kind hoor! Negentien! Dat is absoluut jong! )
Trustequote:Op maandag 15 januari 2007 01:07 schreef it_was_me het volgende:
Nee bijna heel DGK FOK!
verkapt ik ga slapen![]()
de redaktie is alleen maar uit op ons commentaarquote:
Doe ik al sinds vanmiddag.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:17 schreef snetje het volgende:
[..]
de redaktie is alleen maar uit op ons commentaar![]()
zolang wij nog over die muts blijven lullen denken hun we moeten haar erin houden ....positief of negatief ...maakt niet uit er wordt over geluld ....
ik had na het bezoek veel liever gezien dat het boek natasia werd gesloten ...af !! kappa !! geen woord meer aan vuil maken ....we weten elkaars standpunt nu wel ...
ik ga me nu vanaf nu meer focussen op de meer grappige mensen die erin zitten ...heb al gezeik genoeg gezien![]()
natasia staat bij mij nu op mute ....ik luister liever naar huub en zijn aan zijn tenen liggende vrouwenen vooral hoe hij de 3 mislukte musketiers de pan inhakt !!
...kortom ik ga nu voor de humor !!
![]()
Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.quote:
Das ook weer waar, na een paar (hele) late nachten en lang uitslapen heb je natuurlijk een soort jet-lag.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:39 schreef Wireless het volgende:
Denk helemaal niks. Ik zou ook niet kunnen slapen als ik tot 14:00 's middags heb uitgeslapen.
Denk juist dat ie zich nog nooit zo lekker heeft gevoeld in het huis op dit moment.
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
met syl dusquote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Dat idee kreeg ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 08:33 schreef avonne het volgende:
Aangezien Brian wel vaker liegt....
Zo te horen heeft echt niemand ze herkend![]()
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
Ze krijgt allerlei privileges en dan nog zeiken
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.
ik verdenk ze er nog steeds van dat het psychologen zijn die zijn ingehuurd door Talpa om bewoners te sturen, te doen twijfelen etc.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef blomst het volgende:
De schoonmaaksters staan ook meer te kwekken dan te schoonmaken.
Ze heeft in ieder geval weer de aanval ingezet om via Nena en desnoods via Ilona de 12 uur weer op de agenda te zetten.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof me, uiteindelijk krijgt ze nog wel die 12 uur van de redactie.
wat schrijf jequote:Op maandag 15 januari 2007 09:40 schreef Danny het volgende:
redactie heeft gezegd dat het wegstemmen niet gaat werken.
en natasia denkt dat we haar niet verstaan met die mixer aan
Het toneelspel is toch niet echt overtuigendquote:
Wat is dat toch met die collectieve tunnelvisie van jullie???????????quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het toneelspel is toch niet echt overtuigend![]()
Mijn punt inderdaad. Bart is een slecht toneelspeler.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het toneelspel is toch niet echt overtuigend![]()
Ze geven dus nu zelf toe dat ze die graftak een voorkeurspositie gunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia beweert dat een stemming niet doorgaat, dat de redactie dat niet heeft gezegd.
Want het is persoonsgebonden.
Het onderwerp op de streams is ook al dagen hetzelfdequote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer in de COS wordt erg eenzijdig.
En dat shirtje en stringetje zijn ook niet verkeerdquote:Op maandag 15 januari 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Oooh, Nena heeft mooie pumps aan.
Dat is gewoon een witte string met een wit shirtje. Hema hangt er vol mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat shirtje en stringetje zijn ook niet verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |