quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:
dat is een eer die dit jaar voorbehouden is aan Alonso
Laten we hopen dat dat zo vaak mogelijk gebeurd.quote:
Yup, ga waarschijnlijk naar de Nürburgring.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand trouwens nog race-bezoekjes gepland dit jaar..?
Geen F1. Wel DTM, A1GP en CCWS.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
[..]
Laten we hopen dat dat zo vaak mogelijk gebeurd.
Misschien wel....ligt aan mijn baasquote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Monza staat in de planningquote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hockenheim zal vrij weinig gebeuren qua F1 hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Monza zat ik ook aan te denken. Of Hockenheim.
Voor welke coureur / team ben je dit jaar?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:35 schreef WEST het volgende:
die ferrari ziet er echt gelikt uit wat een plaatje![]()
en walter ik ga dit jaar niet naar F1, in 2008 hoop ik in melbourne te zijn.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor welke coureur / team ben je dit jaar?
Ik gok dat ze vooral achterin toch wat nieuwe dingen hebben uitgeprobeerd en dat nog niet aan de media (en dus de andere teams) willen laten zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef roelofjan het volgende:
Wat een matige presentatie van Ferrari, een paar foto's van dat ding in de pitbox..
De achterkant laten ze ook nog niet zien?
Dat begreep ik ook. Rond drie uur hebben ze een datasheet met technische gegevens de wereld ingestuurd en een uurtje of twee later de foto's.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef roelofjan het volgende:
Van wat ik lees hebben ze die foto's ook gewoon zelf vrijgegeven?
Een persbericht samen met wat foto's de wereld insturen, en dat was de presentatie?
Mijn "Jean Alesi Ferrari / pre Schumacher eraquote:Op zondag 14 januari 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor welke coureur / team ben je dit jaar?
Zo moeilijk is het niet om bij een presentatie er dan gewoon wat oude onderdelen op te gooien?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat ze vooral achterin toch wat nieuwe dingen hebben uitgeprobeerd en dat nog niet aan de media (en dus de andere teams) willen laten zien.
Ik ben ook erg benieuwd naar Heikiquote:
Kimi reed in 2001 voor Sauber, Massa in 2002.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Massa over Kimi
"We moeten elkaar nog wel wat leren kennen, omdat we vorige week pas onze eerste ontmoeting hadden", vervolgde hij. "Het ziet er naar uit dat ik erg goed met hem samen kan werken."
Die reden toch al samen bij Sauber![]()
bron
waarom is de velg van het achterwiel afgeschermd?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Dankzij West
[afbeelding]
Ik krijg het er gewoon warm van![]()
Nou laat de McLaren maar eens zien!
Das een aerodynamische vinding van het team....werd eind vorig seizoen al gebruikt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom is de velg van het achterwiel afgeschermd?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand deze al gezien?
Foto's van de Renault in (waarschijnlijk) zijn nieuwe kleuren.
http://www.formule1.nl/index.php?pid=29&sei=23&fid=9
Ik vind hem erg mooiquote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Dankzij West
[afbeelding]
gvd,dan ben ik net op mijn werk.. moet ik nog toch vannacht wachtenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind hem erg mooi
De McLaren wordt pas over 4 uur en 17 minuten onthuld. Om 17 uur dus. Althans volgens de mediaroom van het team.
Ik moet het ook missen inddquote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
gvd,dan ben ik net op mijn werk.. moet ik nog toch vannacht wachten![]()
![]()
is het niet zo dat ze het van Toyota hebben afgekeken, zoals er zoveel tussen teams onderling wordt gekopieerd?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een aerodynamische vinding van het team....werd eind vorig seizoen al gebruikt.
Ik geloof dat Torro Rosso het weleens geprobeerd heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze het van Toyota hebben afgekeken, zoals er zoveel tussen teams onderling wordt gekopieerd?
die kleuren van de Renault!! MMMMOOOOIIIII !!!!!![]()
fraaie details ook, die voorvleugel, de spiegels, de sidepods...
Bronquote:Presentatie Spyker 5 februari
Spyker zal haar bolide 5 februari presenteren in Silverstone. Dit heeft de Nederlandse renstal maandag tegenover FORMULE 1 RaceReport bevestigd.
De teampresentatie wordt gehouden in Silverstone, nabij de fabriek van het team. Christijan Albers en Adrian Sutil hebben de eer om de auto te mogen onthullen. Het typenummer van Spykers eerste Formule 1-bolide is nog niet bekend.
Naar verluidt is de kleurstelling volledig oranje, al kan dit nog veranderen als Spyker een hoofdsponsor aan weet te trekken.
Zeer mooie wagen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Dankzij West
[afbeelding]
Die met die bril is toch Bourdais?quote:Op maandag 15 januari 2007 01:19 schreef TimoBasso het volgende:
Trouwens..off topic
de Drivers presentatie van Peugeot Le Mans
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch niet de minste rijders in dat team![]()
nu je het zegtquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een aerodynamische vinding van het team....werd eind vorig seizoen al gebruikt.
Ik kan die van McLaren nu ook volgenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef ElmarO het volgende:
En ik weet niet of men het hier al wist, maar je kan morgen de presentatie van BMW-Sauber via het internet volgen.
Ik heb er een paar op de FOK!-server gegooid. Zie http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33311.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Kom maar op met die high-res foto's.
Tof.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar op de FOK!-server gegooid. Zie http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33311.
nee want kimi is daar weg die draagt de pech over op ferrari, het eerste voorbeeld is al geweest japan 2006quote:Op maandag 15 januari 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
en wat zal die wagen dit jaar weer veel rokend langs de kant staan
Denk het niet. Deze komen rechtstreeks van de perssite van McLaren.quote:
Hm.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Denk het niet. Deze komen rechtstreeks van de perssite van McLaren.
Damn, daar kan ik het huis mee behangenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hm.
Dan waren ze vorig jaar toch wel wat groter.
http://members.home.nl/ro(...)en/mclaren2006_1.jpg
http://members.home.nl/ro(...)en/mclaren2006_2.jpg
Dat formaat zoek ik zeg maar.
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Damn, daar kan ik het huis mee behangen![]()
Vind de nieuwe McLaren trouwens geen schoonheid, de Vodaphone reclame ziet er naar mijn mening niet uit. Om nog maar om de clownspakjes waarin de coureurs mogen rondlopen...
Sorry, maar ik ben geen kliniclown...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.
Zou kunnen. Vind het alleen wel opvallend dat AT&T weinig prominent op de wagen staat. En je zou ze als titelsponsor zijnde toch vrij aanwezig achten op de wagen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.
ik vind de mclaren met vodafone sponsoring wel erg mooi geworden
[afbeelding]
de nieuwe williams????
Mijn god, dat was die oerlelijke McLaren uit 1995 zeker?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:06 schreef cappp het volgende:
weet je welke Mclaren ook zo'n hoge rug had?![]()
Die geen deuk in een pakje boter schopte iddquote:Op maandag 15 januari 2007 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn god, dat was die oerlelijke McLaren uit 1995 zeker?
En waar Mansell in eerste instantie niet in paste.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef cappp het volgende:
[..]
Die geen deuk in een pakje boter schopte idd![]()
Waar Hakkinen bijna de dood in vond.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En waar Mansell in eerste instantie niet in paste.
Jupquote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bron
En ik weet niet of men het hier al wist, maar je kan morgen de presentatie van BMW-Sauber via het internet volgen.
[..]
Zeer mooie wagen.
[..]
Die met die bril is toch Bourdais?
Bronquote:BMW-Sauber heeft dinsdagochtend haar nieuwe Formule 1-bolide, de F1.07, aan de buitenwereld voorgesteld in het Spaanse Valencia. De kleurstelling van de auto is ongewijzigd, maar de wagen bevat enkele opvallende aërodynamische details, zoals een winglet op de sidepods en een vleugeltje aan de bargeboards.
Nope, vooraf was de bedoeling dat er maar 1 compound per weekend was. Nu schijnt het zo te zijn dat je wordt verplicht 2 compounds te gebruiken. Een zachte en een harde. Op deze manier is tactiek ook op het gebied van banden nog steeds belangrijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
wait a minute now...
welk rooie banden verhaal?
het enige dat ik daarover dacht te weten, is dat ze een rode kleur op banden wilden introduceren om aan het publiek inzichtelijk te maken met welke compounds ze rijden (a la ChampCars).
is dat wat je bedoelt?
anders begrijp ik eerlijkgezegd niet goed waar je je druk om maakt - ook al is er maar 1 bandenleverancier, teams kunnen natuurlijk verschillende compounds kiezen, toch?
Dat zag ik idd een paar maanden terug al, toen hoopte ik dat-ie dat er voor de presentaties wel weer af ging halenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Het is dat 'ie een naambordje voor zich heeft staan, anders had ik hem niet herkend...
Ik heb veel vertrouwen in BMW dit jaarquote:
Okay, dat één-compound-verhaal heb ik nooit meegekregen. Wanneer is daar sprake van geweest dan? kan toch niet lang geweest zijn...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, vooraf was de bedoeling dat er maar 1 compound per weekend was. Nu schijnt het zo te zijn dat je wordt verplicht 2 compounds te gebruiken. Een zachte en een harde. Op deze manier is tactiek ook op het gebied van banden nog steeds belangrijk.
Zie ook: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33301
Dat was een nieuwe regel voor het komende seizoen, de zogenaamde eenheidsband.......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, dat één-compound-verhaal heb ik nooit meegekregen. Wanneer is daar sprake van geweest dan? kan toch niet lang geweest zijn...
De livery van Renault is nog niet bekend overigens, hoop dat iedereen dat wel weet?
Ze zijn alleen contractueel verplicht de lichtblauwe kleur van Mildseven niet meer te voeren, dus is die vast vervangen voor het ING-blauw...
Niet zozeer een aerodynamische uitvinding. De schijf is bedoeld om de remmen af te koelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef sanger het volgende:
**vraagover afgeschermd achterwiel**
[..]
En om de luchtstroom beter te geleiden langs de achterwielen. Langs het wiel is minder werveling, door de velg heen is wervelingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet zozeer een aerodynamische uitvinding. De schijf is bedoeld om de remmen af te koelen.
Tevens tvp'tje
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan dennistd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |