Laten we het iig hopen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Sanger ik begrijp dat je het zonder bron wellicht niet gelooft maar het is echt zo
Uhhu, echt welquote:
quote:Toyota presenteert TF107 in Keulen
12 januari 2007
Toyota heeft vrijdag in het Duitse Keulen de Formule 1-bolide voor 2007 onthuld. Ralf Schumacher en Jarno Trulli zullen de TF107 komend seizoen besturen. Toyota is het eerste team dat de nieuwe auto heeft gepresenteerd.
Toyota-president John Howett zei tijdens de presentatie: "Toyota is een bedrijf dat graag grote uitdagingen aangaat. In 2006 hebben we onze doelen niet gehaald. We hadden problemen met de betrouwbaarheid. Voor 2007 hebben we onszelf hoge doelen gesteld. We willen dit jaar onze eerste race winnen en hopen in de toekomst om de wereldtitel te kunnen vechten. Dit jaar is ons vijftigste jaar in de autosport. Met de nieuwe auto beginnen we aan een nieuw hoofdstuk in de historie van Toyota."
Het is dat we weten dat het de presentatie van Toyota is, anders zou het zo kunnen doorgaan voor een begrafenis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef TimoBasso het volgende:
Zo te zien hebben ze er echt "zin" in.![]()
Is denk ik een stille hint dat je er niet zo goed opstaat bij je werkgever.quote:Je zal maar als fotograaf elk jaar naar de Toyota presentatie moeten gaan![]()
En op de 15e en de 16e respectievelijk nog McLaren en BMW. Worden dus een leuke drie dagen.quote:Op naar Ferrari!![]()
En met deze bak zouden ze dan eindelijk een race moeten gaan winnen. Yeah right.quote:
Alleen dan met 15 keer het budget van Sauber...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef Federici het volgende:
Nog behoudender dan Sauber dat ooit was.
Honda krijgt ook een nieuwe livery. Dus dat is er ook nog wel één waar ik naar uit kijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef LeXX het volgende:
De voorwielophanging ziet er wel revolutionair uit, of zou die al geknapt zijn?![]()
Waar ik persoonlijk naar uitzie is de presentatie van McLaren en Renault, vanwege de nieuwe livery. Nog ff wachten dan maar...
Bronquote:Ferrari vindt sponsor in Mubadala
De Mubadala Development Company is sinds 1 januari niet alleen aandeelhouder van Ferrari, maar ook sponsor. Dit heeft het team enkele dagen voor de teampresentatie bevestigd.
Mubadala is een investeringsmaatschappij die in handen is van de regering van Abu Dhabi, dat deel uitmaakt van de Verenigde Arabische Emiraten. In juli 2005 nam de firma al een aandeel van vijf procent in de Italiaanse renstal.
,,Deze overeenkomst versterkt onze band met Abu Dhabi, waar een Ferrari-themapark wordt gebouwd. Ook neemt in dit deel van de wereld de interesse in Formule 1 toe, dus we zouden wel gek zijn om onze ogen te sluiten voor de commerciële mogelijkheden", aldus Jean Todt, CEO en interim-teambaas.
Het logo van het bedrijf verschijnt niet alleen op de bolide, maar ook op de petten van de coureurs. Het contract heeft een looptijd van drie jaar.
Bronquote:Briatore: "Fisichella kan kampioen worden"
Renault-teambaas Flavio Briatore denkt dat Giancarlo Fisichella in 2007 een gooi naar de wereldtitel kan doen. Er is vaak kritiek op de Italiaan, die niet constant genoeg zou zijn, maar nu Fernando Alonso naar McLaren is vertrokken, heeft Briatore alle vetrouwen in zijn coureur.
"Fisichella is snel genoeg en ik denk dat hij dit jaar een kans heeft. We zullen hem een auto geven waarmee hij kan winnen," zei Briatore in het Italiaanse Gazzetta dello Sport. "Ook zonder Alonso is de motivatie binnen het team erg groot. Het zijn hectische dagen, dus het is moeilijk om te zeggen wat er gaat gebeuren. Wat ik wel weet, is dat we deze winter prima werk hebben geleverd."
Dat idee heb ik ook. Daarom vond ik dat bericht ook zo lachwekkend. Hij heeft in de laatste twee jaar bij Renault evenveel overwinningen behaalt als Massa vorig seizoen. Vind ik toch een vrij magere score.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef Vitalogy het volgende:
Als Fisichella de eerste drie vier grand prix wordt verslagen door Kovalainen dan wordt ie binnen no time vervangen door Piquet. En ik ben er bang voor...of eigenlijk niet, ik zou graag Piquet in die wagen willen zien, maar ik heb niet genoeg vetrouwen in Fisichella dat hij Kovalainen onder de duim houdt. Denk zelfs dat hij aardig op zijn snufferd gaat krijgen.
Das niet mis zeg, voor zo een oude bok.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:46 schreef Vitalogy het volgende:
De nieuwe verloofde van Briatore
Elisabetta Gregoraci
Bron: BlikopNieuwsquote:Foto's nieuwe Renault R27 gelekt
Afgelopen woensdag voerde Renault met haar nieuwe R27-bolide een shakedown uit op het circuit van Silverstone. Nelson Piquet Jr., de testrijder van het team, legde daarbij minder dan 20 kilometer af door enkel heen en terug op de Hangar straight te rijden.
Er zijn nu echter foto's gelekt via het internet waarop de nieuwe wagen van Renault te zien is. De livery zal niet de definitieve zijn van de nieuwe wagen, maar geven alvast een kleine indruk wat de invloeden van de ING Bank zullen zijn.
Fisichella is ook zeker geen slechte coureur, maar een echte topper vind ik hem nou ook weer niet. Maar we zullen zien wat hij er in 2007 van zal maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:23 schreef MaximusF1 het volgende:
Ik heb toch té vaak verdachte blunders gezien bij Renault die me Alonso-voortrekkerij deden vermoeden.
We zien wel, Fisichella is echt geen slechte coureur. Anders zat er al veel eerder een Kovalainen of Piquet in die auto.
Ook al gun ik Fisichella, Räikkönen en zelfs Massa de titel...iIk verwacht dit seizoen veel van BMW en de Red Bull-teams.
Kleurstelling ziet er wel aardig uit. Al vind ik voorlopig de livery met het lichtblauw nog mooier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:12 schreef Razende_Journalist het volgende:
[..]
Bron: BlikopNieuws
[afbeelding]
Zie voor meer foto's het originele bericht
Zij-spiegels lijken nu een beetje op Ferrariquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:12 schreef Razende_Journalist het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooie Bak.. Donderblauw is altijd mooi,zie Prost grandprix in '98quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:12 schreef Razende_Journalist het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als Renault donkerblauw houdt, dan hoop ik dat Honda met een mooie groene wagen komt. Britisch racing green bij voorkeur, zoals Jaguar. Maar dat zal wel niet. Toch ben ik benieuwd waar Honda mee op de proppen komtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Mooie Bak.. Donderblauw is altijd mooi,zie Prost grandprix in '98
Altijd jammer dat BAR in '99 niet in 2 verschillende wagens mocht rijden,die 555 wagen van Zonta was echt prachtig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |