Ik mis idd nog het oranje van ING, vraag me alleen af of dat er mooi uit zou zien in combinatie met deze kleuren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:43 schreef ElmarO het volgende:
Hier een plaatje die wat meer inzoomed op spiegel. Wel een hele aparte plaatsing van dat ding.
Of ze kunnen er Ferrari-banden mee kapot steken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
die spiegel zal er nog wel keertje worden afgereden in een duel
Idd, het is een kleurloos team met kleurloze rijders. Een Ralf Schumacher die gewoon een van de best betaalde coureurs is, en waarom? die gast heeft in de F1 nog niks gepresteerd. Trulli is een kwalificatiebeest maar heeft nogal last vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef Federici het volgende:
Weer een doorontwikkeling, dus met andere woorden:
weer geen eremetaal voor Toyota. Misschien een incidenteel podiumplekje. Ik heb er in elk geval geen vertrouwen in. Team is veel te behoudend. Nog behoudender dan Sauber dat ooit was.
Toyota is en blijft dus een team zonder allure.
Ik begrijp dat je zo reageert Spook. Mensen die me echt kennen weten dat ik geen onzin lul!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:55 schreef Spooky4u het volgende:
Lieve TJ, wanneer leer je nu eens dat we je helemaal niet geloven wanneer je met jouw bronnen aanmkomt.
Iemand dichtbij RD... tsja.. Ik kan ook Spyker bellen en vanalles vragen. en dat vervolgens hier neer pleuren, maar dan zal ook niemand mij geloven.
ehhh.... ik wil me er niet mee bemoeien.....maar ik ken jou.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je zo reageert Spook. Mensen die me echt kennen weten dat ik geen onzin lul!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ehhh.... ik wil me er niet mee bemoeien.....maar ik ken jou.....![]()
![]()
En, lult ie onzin??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ehhh.... ik wil me er niet mee bemoeien.....maar ik ken jou.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ehhh.... ik wil me er niet mee bemoeien.....maar ik ken jou.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
ehhh.... ik wil me er niet mee bemoeien.....maar ik ken jou.....![]()
![]()
Het ziet er niet uit, de huisstijl van het McLaren team past beter bij Kimi.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:37 schreef ElmarO het volgende:
Nog 2 plaatjes gevonden van Kimi in de vernieuwde Ferrari-outfit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het hem wel staan (logisch als Ferrari-fanquote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, de huisstijl van het McLaren team past beter bij Kimi.![]()
Yep de presentatie is vanmiddag. Wel raar dat het me voor het eerst sinds jaren geen reet intereseerdquote:Op zondag 14 januari 2007 13:59 schreef MIster911 het volgende:
hoe zit het nu? wordt die nieuwe ferrari vandaag gepresenteerd of niet?
Achterkant is inderdaad nog wel mooi, maar ik vind dat witte aan de voorkant niks. Kan hij naar mijn mening beter een wat donkerdere kleur geven. Dan past het beter bij de rest.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef MaximusF1 het volgende:
[[url=http://img173.imagevenue.com/loc585/th_79361_diapo_101_122_585lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img148.imagevenue.com/loc546/th_79362_diapo_102_122_546lo.jpg]afbeelding][/URL]
Niet slecht toch ?
Bij mij juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Yep de presentatie is vanmiddag. Wel raar dat het me voor het eerst sinds jaren geen reet intereseerd![]()
quote:The F2007 is the fifty third single-seater built by Ferrari specifically to compete in the Formula 1 World Championship.
The project, known internally as the 658, represents the Scuderia's interpretation of the technical regulations that apply for 2007, with changes principally concerning safety, through the introduction of more stringent front and rear crash tests and the addition of a composite material structure to provide lateral protection to the sides of the driver. These modifications have led to a significant increase in the weight of the car, in the region of just under ten kilos.
The F2007 chassis has been significantly modified when compared to the 248 F1. The design was revised to accommodate a new front suspension that represents a major conceptual innovation, mainly in terms of aerodynamics. The shape of the side-pods and their openings are also revised, based on modifications to the cooling system, which also implies exits for the radiators on the upper part of the bodywork, while the engine air intake is also substantially different. The car has a longer wheelbase than its predecessor.
The rear of the car is much narrower, taking advantage of the more sculpted shape of the gearbox housing, which again this year is made from carbon fibre. The gearbox itself, which is still mounted longitudinally, is fitted with an innovative quick-shift system (seven plus reverse).
The rear suspension is similar to that on the 248 F1, but a significant development programme is planned in this area, in order to get the most out of the system, based on making progress in understanding the behaviour of the 2007 tyres. The front and rear aerodynamic configuration is also expected to change considerably before the start of the World Championship. The position of the rear view mirrors seen on the 2006 car remains unchanged and the same goes for the exhaust system.
In accordance with the regulations that come into force this year, the basic structure of the engine remains the same as the one homologated at the end of last season. Therefore, the 056 engine continues as a load bearing member and is again mounted longitudinally. Based on what is permitted in the regulations, the following modifications have been carried out to the engine signed off with the FIA in October 2006:
the combustion chamber, the valves, the inlet and exhaust chambers, all aimed at optimising the torque curve, given the engine rev limit of 19,000 rpm;
the piston, the piston pin and the piston cooling jets to aim for the best possible reliability when running at the limit of 19,000 rpm;
the fluid systems (water and oil) and components to facilitate the integration of the 056 into the new car.
As usual, during the design and development phase of the complete car, the technical partners played an important role. A significant part was played by Shell in terms of fuel and lubricants, by the Fiat Research Centre in the use of simulation systems and by Brembo in developing the braking system. As is now traditional, a great deal of attention was paid to the performance and optimisation of the materials used, to the design stage and to quality control, striving to maximise the performance level and to ensure the highest possible standard of safety.
Chassis
Carbon-fibre and honeycomb composite structure
Ferrari longitudinal gearbox
Limited-slip differential
Semiautomatic sequential electronically
controlled gearbox - quick shift
Number of gears: 7 +Reverse
Ventilated carbon-fibre disc brakes
Independent suspension, push-rod activated torsion springs front and rear
Length: 4545 mm
Width: 1796 mm
Height: 959 mm
Wheelbase: 3135 mm
Front track: 1470 mm
Rear track: 1405 mm
Weight with water, lubricant and driver: 600 kg
Wheels (front and rear): 13"
Engine
Type: 056
Number of cylinders: 8
Cylinder block in cast aluminium: V 90°
Number of valves: 32 Pneumatic distribution
Total displacement: 2398 cm3
Piston bore: 98 mm
Weight: > 95 kg
Magneti Marelli digital electronic injection
Magneti Marelli static electronic ignition
Fuel: Shell V-Power ULG 62
Lubricant: Shell SL-0977
Oeh, dank je voor deze.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef cappp het volgende:
uber hi-res
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43869_070006pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43868_070005pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43867_070004pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43866_070003pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43865_070002pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43864_070001pre.jpg
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef cappp het volgende:
uber hi-res
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43869_070006pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43868_070005pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43867_070004pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43866_070003pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43865_070002pre.jpg
http://media.ferrari.com/ferrari_mc/20070114/43864_070001pre.jpg
Het heeft geen geslachtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef Spooky4u het volgende:
bewust geen foto's van de achterkant...... zou dat iets betekenen?
Of hij is nog niet helemaal klaar, of ze willen nog iets verborgen houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef Spooky4u het volgende:
bewust geen foto's van de achterkant...... zou dat iets betekenen?
Geloof me, dat klinkt niet. Zal het ook hopelijk niet vaak horen. Er ging niks boven het Italiaans-Duitse....ik zal het missenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nu nog wennen aan de combinatie Fins-Italiaans volkslied
Die witte vlakken vind ik ook niet mooi, en de Italiaanse kleuren aan de voorkant maakt het geheel nog onrustiger.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind het hem wel staan (logisch als Ferrari-fan). Al ben ik nog niet helemaal kapot van die witte vlakken. Maar ik heb ook plaatjes gezien van zijn waarschijnlijke nieuwe helm. En die is echt een stuk minder.
Nee, maar het koelsysteem voor de motor is gewijzigd dus ze hebben wel degelijk het e.e.a. (uit voorzorg?) aangepast.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:43 schreef Der_Michael het volgende:
Zijn er ook speciale 'rook' afvoer gaten gemaakt.....? Kimi kennende zal hij wel vaak rokend langs de baan staan
Hadden ze beter niet kunnen doen. Schumacher reed (helaas) in Japan al met de motor van kimiquote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, maar het koelsysteem voor de motor is gewijzigd dus ze hebben wel degelijk het e.e.a. (uit voorzorg?) aangepast.
dat is een eer die dit jaar voorbehouden is aan Alonsoquote:Op zondag 14 januari 2007 18:43 schreef Der_Michael het volgende:
Zijn er ook speciale 'rook' afvoer gaten gemaakt.....? Kimi kennende zal hij wel vaak rokend langs de baan staan
Laten we het hopen, kan hij samen met kimi hand in hand lopen richting de pitboxenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een eer die dit jaar voorbehouden is aan Alonso
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Laten we het hopen, kan hij samen met kimi hand in hand lopen richting de pitboxen![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Massa en Kimi samen op het podium
Daar stem ik ook voor!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Massa en Kimi samen op het podium
Misschien gaat het dit keer wel goed, al hoop ik zelf dat McLaren het komende seizoen wat meer geluk zal hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Hadden ze beter niet kunnen doen. Schumacher reed (helaas) in Japan al met de motor van kimi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |