nu je het zegtquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een aerodynamische vinding van het team....werd eind vorig seizoen al gebruikt.
Ik kan die van McLaren nu ook volgenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef ElmarO het volgende:
En ik weet niet of men het hier al wist, maar je kan morgen de presentatie van BMW-Sauber via het internet volgen.
Ik heb er een paar op de FOK!-server gegooid. Zie http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33311.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Kom maar op met die high-res foto's.
Tof.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar op de FOK!-server gegooid. Zie http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33311.
nee want kimi is daar weg die draagt de pech over op ferrari, het eerste voorbeeld is al geweest japan 2006quote:Op maandag 15 januari 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
en wat zal die wagen dit jaar weer veel rokend langs de kant staan
Denk het niet. Deze komen rechtstreeks van de perssite van McLaren.quote:
Hm.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Denk het niet. Deze komen rechtstreeks van de perssite van McLaren.
Damn, daar kan ik het huis mee behangenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hm.
Dan waren ze vorig jaar toch wel wat groter.
http://members.home.nl/ro(...)en/mclaren2006_1.jpg
http://members.home.nl/ro(...)en/mclaren2006_2.jpg
Dat formaat zoek ik zeg maar.
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Damn, daar kan ik het huis mee behangen![]()
Vind de nieuwe McLaren trouwens geen schoonheid, de Vodaphone reclame ziet er naar mijn mening niet uit. Om nog maar om de clownspakjes waarin de coureurs mogen rondlopen...
Sorry, maar ik ben geen kliniclown...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.
Zou kunnen. Vind het alleen wel opvallend dat AT&T weinig prominent op de wagen staat. En je zou ze als titelsponsor zijnde toch vrij aanwezig achten op de wagen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jij loopt het hele jaar in een clowspak dus wat is het verschil.
ik vind de mclaren met vodafone sponsoring wel erg mooi geworden
[afbeelding]
de nieuwe williams????
Mijn god, dat was die oerlelijke McLaren uit 1995 zeker?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:06 schreef cappp het volgende:
weet je welke Mclaren ook zo'n hoge rug had?![]()
Die geen deuk in een pakje boter schopte iddquote:Op maandag 15 januari 2007 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn god, dat was die oerlelijke McLaren uit 1995 zeker?
En waar Mansell in eerste instantie niet in paste.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef cappp het volgende:
[..]
Die geen deuk in een pakje boter schopte idd![]()
Waar Hakkinen bijna de dood in vond.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En waar Mansell in eerste instantie niet in paste.
Jupquote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bron
En ik weet niet of men het hier al wist, maar je kan morgen de presentatie van BMW-Sauber via het internet volgen.
[..]
Zeer mooie wagen.
[..]
Die met die bril is toch Bourdais?
Bronquote:BMW-Sauber heeft dinsdagochtend haar nieuwe Formule 1-bolide, de F1.07, aan de buitenwereld voorgesteld in het Spaanse Valencia. De kleurstelling van de auto is ongewijzigd, maar de wagen bevat enkele opvallende aërodynamische details, zoals een winglet op de sidepods en een vleugeltje aan de bargeboards.
Nope, vooraf was de bedoeling dat er maar 1 compound per weekend was. Nu schijnt het zo te zijn dat je wordt verplicht 2 compounds te gebruiken. Een zachte en een harde. Op deze manier is tactiek ook op het gebied van banden nog steeds belangrijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
wait a minute now...
welk rooie banden verhaal?
het enige dat ik daarover dacht te weten, is dat ze een rode kleur op banden wilden introduceren om aan het publiek inzichtelijk te maken met welke compounds ze rijden (a la ChampCars).
is dat wat je bedoelt?
anders begrijp ik eerlijkgezegd niet goed waar je je druk om maakt - ook al is er maar 1 bandenleverancier, teams kunnen natuurlijk verschillende compounds kiezen, toch?
Dat zag ik idd een paar maanden terug al, toen hoopte ik dat-ie dat er voor de presentaties wel weer af ging halenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Het is dat 'ie een naambordje voor zich heeft staan, anders had ik hem niet herkend...
Ik heb veel vertrouwen in BMW dit jaarquote:
Okay, dat één-compound-verhaal heb ik nooit meegekregen. Wanneer is daar sprake van geweest dan? kan toch niet lang geweest zijn...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, vooraf was de bedoeling dat er maar 1 compound per weekend was. Nu schijnt het zo te zijn dat je wordt verplicht 2 compounds te gebruiken. Een zachte en een harde. Op deze manier is tactiek ook op het gebied van banden nog steeds belangrijk.
Zie ook: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/33301
Dat was een nieuwe regel voor het komende seizoen, de zogenaamde eenheidsband.......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, dat één-compound-verhaal heb ik nooit meegekregen. Wanneer is daar sprake van geweest dan? kan toch niet lang geweest zijn...
De livery van Renault is nog niet bekend overigens, hoop dat iedereen dat wel weet?
Ze zijn alleen contractueel verplicht de lichtblauwe kleur van Mildseven niet meer te voeren, dus is die vast vervangen voor het ING-blauw...
Niet zozeer een aerodynamische uitvinding. De schijf is bedoeld om de remmen af te koelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef sanger het volgende:
**vraagover afgeschermd achterwiel**
[..]
Das een aerodynamische vinding van het team....werd eind vorig seizoen al gebruikt.
En om de luchtstroom beter te geleiden langs de achterwielen. Langs het wiel is minder werveling, door de velg heen is wervelingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet zozeer een aerodynamische uitvinding. De schijf is bedoeld om de remmen af te koelen.
Tevens tvp'tje
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan dennistd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |