En hier verderquote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef Piovan het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn collectie vinden
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Timo20 het volgende:
Veel goede titels![]()
Maar Costa kan echt niet
Maar je hebt iig. welEternal Sunshine
![]()
cool!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Piovan het volgende:
Heb ik mijn collectie net op het verkeerde moment geplaatst
[..]
En hier verder![]()
Even linkjes van mijn foto's, twee keer plaatsen is ook een beetje teveel van het goede
http://i10.tinypic.com/29p5509.jpg
http://i1.tinypic.com/4gdk56v.jpg
http://i10.tinypic.com/4gj8jl1.jpg
http://i12.tinypic.com/46yrsj6.jpg
Zitten wel goede titels tussenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Piovan het volgende:
Heb ik mijn collectie net op het verkeerde moment geplaatst
[..]
En hier verder![]()
Even linkjes van mijn foto's, twee keer plaatsen is ook een beetje teveel van het goede
http://i10.tinypic.com/29p5509.jpg
http://i1.tinypic.com/4gdk56v.jpg
http://i10.tinypic.com/4gj8jl1.jpg
http://i12.tinypic.com/46yrsj6.jpg
Mijn collectie (op dit moment exact 100 films) schat ik op zo'n 1000 euro. Ik ben ongeveer begonnen in januari van dit jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef pinow het volgende:
Op hoeveel schatten jullie de kostprijs van je collectie?
Mooie collecties trouwens
Schatten? Dat houdt DVDProfiler allemaal netjes bij voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef pinow het volgende:
Op hoeveel schatten jullie de kostprijs van je collectie?
Mooie collecties trouwens
Kijk bij de ikea hebben ze veel mooie kasten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe kast voor mijn dvds. Een stuk of 30 zijn het er. Wat zijn dan goede opbergers?
Maar ook voor een beperkt aantal als 30 dvd's? Daar hebben ze toch alleen grote kasten? Heb je anders een linkje naar een mooi klein opbergkastje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk bij de ikea hebben ze veel mooie kasten.![]()
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef Professional het volgende:
Ik ben al zolang op zoek naar die Leon boxset, waar hebben jullie die vandaan getoverd?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&productId=11414quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:48 schreef RuneRose het volgende:
Je zou voor een benno kunnen gaan. bijna 2 meter hoog en redelijk smal. Kunnen geloof ik 90 DVD's in, maar je kan er ook Cd's of pockets instoppen. Zijn zo rond de 30 euro. Het zijn die linkerkastjes op mijn foto in het begin van het topic. Dat zijn er 2.
Ze hebben ook van die gewone rekjes om op te hangen, kun je altijd later eventueel uitbreiden. Het staat allemaal op hun website.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar ook voor een beperkt aantal als 30 dvd's? Daar hebben ze toch alleen grote kasten? Heb je anders een linkje naar een mooi klein opbergkastje?
Hoe heten die dan? Want die kan ik eigenlijk niet vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die gewone rekjes om op te hangen, kun je altijd later eventueel uitbreiden. Het staat allemaal op hun website.
De meeste van ons houden het meestal bij 1 dvd. Als je de film dan leuk vind koop je de special edition en verkoop je de normale dvd weer. Er zijn altijd uitzondering (he Dizerquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hebben de verzamelaars onder u ook dubbele DVD's? Of kopen jullie alleen Extended / Special etc. editions?
Spreek voor jezelf, bij mij zijn 1 disc Amarays (en 2 disc zonder karton of ander exotisch materiaal) al aardig uniek aan het worden in mn collectiequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De meeste van ons houden het meestal bij 1 dvd. Als je de film dan leuk vind koop je de special edition en verkoop je de normale dvd weer. Er zijn altijd uitzondering (he Dizer)
Maar heb je ook veel films dubbel? Daar ging het namelijk om.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, bij mij zijn 1 disc Amarays (en 2 disc zonder karton of ander exotisch materiaal) al aardig uniek aan het worden in mn collectie.
Hah, schiet eens wat nieuwe plaatjes. Bij mij liggen er al allemaal losse stapels in m'n kast, maar jij hebt er nog een hoop meer. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort de nieuwe billy toch eens bestellen ( ja dat zeg ik al meer dan een jaar)![]()
waarom heb je de indiana jones trilogy dubbel?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat ik iemand ben die veel dvd's kijk en niet zo nauwgezet ben met het orderen ziet deze collectie er kut uit:
Nee hoor, er zijn genoeg films die leuk genoeg blijven om vaker te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Dat is toch zonde van je geld man.. een film kijk ik één keer.. en dan heb ik hem wel gezien hoor.. muziek is anders, dat luister je keer op keer.
het zijn ook een stel dvd's van mijn huisgenoten, vandaar enkele dubbelequote:Op zaterdag 28 april 2007 09:52 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waarom heb je de indiana jones trilogy dubbel?
Muziek wordt je uiteindelijk ook beu, en dan luister je het een tijdje niet. Zo gaat het bij mij met films ook, als je ze in een korte tijd te vaak ziet hoef je 'em echt niet meer te zien...maar als je dan 100, 200 andere films hebt gezien is die ene film opeens best weer aantrekkelijkquote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Dat is toch zonde van je geld man.. een film kijk ik één keer.. en dan heb ik hem wel gezien hoor.. muziek is anders, dat luister je keer op keer.
Ik heb Monty Python's The Holy Grail al zeker 100x gezien, en hij blijft leuk!quote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Wie zit nou weer te wachten op een foto van 20 dvd's na voorgaande foto'squote:Op maandag 30 april 2007 15:53 schreef slindenau het volgende:
20 is een prima begin. Maar waar zijn je foto's dan
?
Je moet maar zo denken, daar zijn wij ook allemaal begonnen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:51 schreef La_Vita het volgende:
En ik was net trots op mijn collectie van 20 stuks![]()
Zoals meerdere al roepen: elke collectie moet ooit beginnen. Zelfs ik heb foto's gemaakt van mijn collectie in het prille begin...de allereerste foto die ik kan vinden is deze:quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wie zit nou weer te wachten op een foto van 20 dvd's na voorgaande foto's![]()
jij hebt 10 things I hate about youquote:Op maandag 30 april 2007 17:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zoals meerdere al roepen: elke collectie moet ooit beginnen. Zelfs ik heb foto's gemaakt van mijn collectie in het prille begin...de allereerste foto die ik kan vinden is deze:
[afbeelding]
(31 Augustus 2004)
Die goede oude tijd, waar ik mn collectie nog op 2 handen kon tellen![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Echt sick die collectie's die hele muren bedekken. Je kan die films en series ook gewoon downloaden
Opzouten uit dit topic, kneus.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Echt sick die collectie's die hele muren bedekken. Je kan die films en series ook gewoon downloaden
LOLquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Is dat het enige wat je nog tegen me kan zeggenquote:
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?quote:
Die heb ik ook, een keer gekocht bij een duitse site ofzo. Staat wel ergens in een leon topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Betse het volgende:
[..]
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?
Ik ben al tijden op zoek naar een directors cut van deze film
Ja, dat zijn mooie dingen. Die heb ik zelf ook eentje, een Champagnequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Piovan het volgende:
Dizer, jij hebt echt geld teveel...
Maar waar in godsnaam haal je boxen zoals Cruise en Norton Collection?
Die Dir. Cut van Leon is momenteel een van de beste versies; Engels DTS en optionele Duitse ondertitels.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Betse het volgende:
[..]
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?
Ik ben al tijden op zoek naar een directors cut van deze film
Ben nogal grote fan ervanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef slindenau het volgende:
Die Hendrix DVD's. Die heeft mn Pa ook
.
Verder is het een leuk begin, maar wel veel RCV's
Het staat misschien wat vreemd ja, dat duits...maar het is wel een directorscut in 2.35:1 met Engelse DTSquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar Léon, maar dat "der profi"...
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ben nogal grote fan ervan.
Wat is er dan met RCV's?
Ik koop de meeste dvd's voor de film en niet vor extra's ofzo, kijk ik toch nooit. Dus heb van bijna alles de 'normale' editie.
Zit er Nederlandse ondertiteling bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het staat misschien wat vreemd ja, dat duits...maar het is wel een directorscut in 2.35:1 met Engelse DTS.
[..]
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).
Bij de dvd's die ik heb valt het eigenlijk mee. Zijn allemaal van goede kwaliteit op de hele goedkopen na.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef slindenau het volgende:
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).
Dat heb ik alleen bij die dvd's van 5 voor 5 euro. Bij de rest niet hoor. En daar mag je het wel verwachten qua prijs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Zipportal het volgende:
Nou RCV is niets veranderd hoor. Ze zijn juist nog slechter geworden. Waar ze in Engeland lekker twee disc versies krijgen, krijgen we hier troep. En RCV zet geen eens meer menu's op de DVD's. Gewoon wat kut trailers en dan begint de film. Heb nog nooit zo'n kut maatschappij gezien.
oh, rightquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef RuneRose het volgende:
En ik wacht al jaren op die van Timo, maarja, dat kan ik maar beter niet meer vragen.
ja welquote:
Toch wel. Kijk bv. maar eens naar Finding Neverland. Ook geen menuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij die dvd's van 5 voor 5 euro. Bij de rest niet hoor. En daar mag je het wel verwachten qua prijs.
Goku-smiliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
Ja Slin. je hebt altijd een grote bek over onze films en dvd versies en zo. Laat eens die van jou zien [afbeelding]
Wiequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
slidenau.
Geef ik nooit kritiek op, ieder heeft zijn/haar eigen smaak en keuze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef slindenau het volgende:
Jaja, slijmerd...waar blijft die inhoudelijke kritiek?
Ook op die van jou, Paslcal.quote:
Zoals ik al beloofd had:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zodra ik weer toegang heb tot mijn webserver, zal ik de collectie (ge-alfabetiseerd) van mij en mijn huisgenoten eens netjes online zetten.
Overzicht
ja, is een soort amaretto, maar dan minder lekker en goedkoop. (het was een kado'tje)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:32 schreef sjeppert het volgende:
is Pisa goed te drinken??
Nope, die vitrines heb ik nog steeds. Heb er nu 5 in totaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:06 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ook op die van jou, Paslcal.Maar van Timo is het al 10 jaar geleden ofzo. Een foto met al z'n DVD's in die vitrinis ofzo.
Was benieuwd hoehet er nu uitziet.
Heb je al een nieuwe Benno?
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef slindenau het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets van Timo heb gezien nee. Maar ik loop dat ook nog geen 10 jaar mee
Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Dizer het volgende:
Ik wel van Timo. Tijd geleden,d at wel.
Dat zou heel goed kunnen. De tijd met o.a. kinky_queen, Ash, Hare en AntiChristquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Timo20 het volgende:
Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijn [afbeelding]
Maak daar maar drie van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Timo20 het volgende:Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijn [afbeelding]
The good ol' daysquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. De tijd met o.a. kinky_queen, Ash, Hare en AntiChrist.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ik rangschik ze per Regio/Maatschappij/Jaaruitgave en dan op alfabet, Dus bijv.
Terminator 2: Judgment Day, van Artisan, Regio 1, uitgebracht in 1992.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't pay any attention to me!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:52 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maak daar maar drie van.
Foto van je dvd collectie!![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 | 13 (Tzameti) A Clockwork Orange August Barry Lyndon Basic Battle Royal Bikini Bandits Bowling for Colombine Breaker Breaker Castle of Cagliostro, the (Pre-Ghibli anime) Cat Returns, the (Ghibli anime) Donnie Darko Eddie Murphy RAW Eyes Wide Shut Full Metal Jacket Godfather Trilogy, the Grave of the Fireflies (Ghibli anime) Heist, The Hotel Rwanda Howl's Moving Castle (Ghibli anime) Ice Age Jarhead Jesus Christ Superstar (musical, niet de film) Ju-On Kiki's Delivery Service (Ghibli anime) Kill Bill Vol.1 Kill Bill Vol.2 Koyaanitsqatsi Laputa: Castle in the Sky (Ghibli anime) Little Norse Prince, The (pre-Ghibli anime) Lolita My Neighbors the Yamadas (Ghibli anime) My Neighbor Totoro (Ghibli anime) Nausicaä of the Valley of the Wind (Pre-Ghibli anime) Ocean’s Eleven Only Yesterday (Ghibli anime) Planet of the Apes (2001 versie) Pom Poko (Ghibli anime) Porco Rosso (Ghibli anime) Powwaqatsi President’s Man, The Princess Mononoke (Ghibli anime) Pulp Fiction Real Woman Have Curves Reservoir Dogs Rules of Engagement Shining, The Siege, The Sin City Spirited Away (Ghibli anime) Taxi 2 U.S. Marshals War of the Worlds (2005 versie) Whisper of the Heart (Ghibli anime) |
Seinfeld en Twin Peaks! Een man met smaak. Ruimtegebrek was ook bij mij een groot probleem, maar het spotgoedkope DVD-kastje 'Flärke' van de IKEA biedt uitkömst! Ik heb ook maar even wat foto's gemaakt:quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Kickvors het volgende:
Pogingen om te stoppen met DVD's kopen zijn helaas een totale mislukking geworden. Vandaar dat ik nu kamp met plaatsgebrek
[[url=http://services.creativum.nl/img/dvd_coll-t.jpg]afbeelding][/url]
Dat zou ik ook zeker niet doen, ik moet ze ook nog een keer aanschaffenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Seinfeld en Twin Peaks! Een man met smaak. Ruimtegebrek was ook bij mij een groot probleem, maar het spotgoedkope DVD-kastje 'Flärke' van de IKEA biedt uitkömst! Ik heb ook maar even wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet het goed. Ik heb drie Bassie en Adriaan-DVD's, en ik schaam me er niet voor.
Nah voor die paar filmsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef slindenau het volgende:
Niet zo veel kwantiteit, maar wel een berg kwaliteit.
Kubrick collection, Godfather, Tarantino, Sin City, Donnie Darko en Ghibli's...![]()
Heb je alles al in DVDprofiler staan...want je lijstje ziet er apart uit?
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.quote:Ohja, ik ben jaloers op je Twin Peaks boeken![]()
Is dat een replica Lament Configuration? Niet de Anchor Bay CD-Box?quote:Op maandag 30 april 2007 11:47 schreef thecrook het volgende:
Mijn bescheiden collectie van 141 DVD's:
...
M'n kast wordt trouwens te klein, of m'n collectie groot? Neuh, een collectie kan nooit té groot zijn......
Het is inderdaad soms wat uitgemolken, maar ik zou het voor dat bedrag niet laten liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.
(NB Ik vond Twin Peaks destijds geweldig, maar dit soort randverschijnselen kan me niet boeien).
www.ikea.nlquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Professional het volgende:
Stomme vraag, maar wat kost zo`n kast bij de Ikea?
Je mist ook helemaal niets, hoewel het boekje van agent Cooper nog best wel lollig is. Mocht je ooit de zeer zeldzame toeristengids van Twin Peaks langs zien komen, dan stel ik een berichtje zeer op prijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
(NB Ik vond Twin Peaks destijds geweldig, maar dit soort randverschijnselen kan me niet boeien).
Heb jij ooit de serie Arrested Development bekeken? Want die zou je leuk vinden. Denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je mist ook helemaal niets, hoewel het boekje van agent Cooper nog best wel lollig is. Mocht je ooit de zeer zeldzame toeristengids van Twin Peaks langs zien komen, dan stel ik een berichtje zeer op prijs.
voor mij mag je die van Dale Cooper ook wel opzij zetten, als ik me even mag opdringen hierquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.
Ik zie hem vaak in de winkel liggen en ik hoor ook dat het leuk is, maar ik heb het nog nooit gezien. Ik zal het binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Heb jij ooit de serie Arrested Development bekeken? Want die zou je leuk vinden. Denk ik.
en een nieuwe kast kopen zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:54 schreef dvunz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet al1 nog ff keer aantal hoesjes uitprinten
tja met de huidige uitbreiding is dat wel nodig....quote:
ikea.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:46 schreef AbeSapien het volgende:
Die kastjes, waarvan heb je die?
Hoesjes printen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:54 schreef dvunz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet al1 nog ff keer aantal hoesjes uitprinten
iddquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:53 schreef dvunz het volgende:
[..]
idd![]()
ga geen dvd kopen als ik ze voor weinig binnenhaal enzo![]()
Gelukkig kan niet iedere idioot een film kopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was je nog niet opgevallen dat mensen hier foto's plaatsen van collectie originele dvd's? Collecties waar (over het algemeen) zorg en geld aan is besteed? Een film downloaden en fikken kan elke idioot, daar hoef je niet mee te showen..
Dat klopt in zekere zin wel jaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:13 schreef afdak het volgende:
[..]
Gelukkig kan niet iedere idioot een film kopen.![]()
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je klaar bentquote:Op maandag 23 juli 2007 17:25 schreef pascalheister het volgende:
Morgen nog een Benno kast halen en dan de laatste boel volledig inrichten
Ik heb niet veel zin om 4 Billy's neer te zetten...quote:
Ja, de Billy en de Benno, zo moeilijk is het toch nietquote:Op donderdag 27 september 2007 18:42 schreef existenz het volgende:
Volgens mij haal ik dan wat door elkaar...
Ben toch wel weer eens benieuwd naar nieuwe foto`s van jequote:
oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die zo "kinderachtig" deed om ze niet te willen uitlenenquote:Op zondag 25 november 2007 10:10 schreef thecrook het volgende:
Uitgeleend??????
Daar staat bij mij thuis de doodstraf op
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Ik zal na het weekend ook even foto's maken en posten.
Verkapte tvp opdat ik het niet vergeet...
Tis een standaard, kreeg ik bij de beamerquote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef slindenau het volgende:
Zo'n mooi groot scherm, en dan slechts een deel ervan vullen met beeld.
Verder ziet het er heel netjes uit allemaal, alleen mis ik het rubberen boek van Evil Dead 2.
Jep, naast een paar gewone pornodvd's ook wat klassiekers en "arthouse-porno"quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef Professional het volgende:
Zie ik daar nu rukvoer op de bovenste plank staan?
Dat tosti-ijzer is al een beetje gek maar wat doen die kruiden daar? Is dat paprikapoeder voor op je tosti ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef Tweek het volgende:
Mijn bescheiden dvd collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie vooral de kerstlichtjes die de boel op een donkere avond prachtig uitlicht, ze staan alleen nooit aan.
Italiaanse kruidenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat tosti-ijzer is al een beetje gek maar wat doen die kruiden daar? Is dat paprikapoeder voor op je tosti ofzo?
uit korea, ooit eens voor 15 dollar gekocht geloof ik, gewoon hetzelfde als de r1 dvd'squote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Mooi Pascal![]()
Wat is dat voor een box van Kubrick? ken de inhoud wel maar heb `m nog nooit met die hoes gezien?
Nicequote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
uit korea, ooit eens voor 15 dollar gekocht geloof ik, gewoon hetzelfde als de r1 dvd's
Dat is bij mij nog net wat ergerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:26 schreef pascalheister het volgende:
toch jammer dat die boxen allemaal tegen elkaar staan, verder mooie collectie hoor
is die eer aan mij?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:16 schreef slindenau het volgende:
Oh, en ps:
Timo, wanneer open je deeltje 46 van het SC topic?
Wie heeft hier een thuisbioscoop, met wat voor apparatuur?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:20 schreef Elegy het volgende:
Waar ik ook wel benieuwd naar was, is waar jullie het op kijken. Er was ooit een HT topic maar die kan ik nergens meer vinden?
Tering!quote:
Thnx, ik ga daar eens in rondneuzenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wie heeft hier een thuisbioscoop, met wat voor apparatuur?
Ik zal binnenkort ook weer eens wat fototjes maken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:tandjes wat hebben sommige een collectie
Die linkerkast, hoeveel centimeter breed is die en waar heb je die gekocht en hoeveel DVD's passen er in?quote:
Beide zijn een Billy van Ikea volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die linkerkast, hoeveel centimeter breed is die en waar heb je die gekocht en hoeveel DVD's passen er in?
Probeer het gewoon hier op Fok in het vraag & aanbod topicquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef Theodesperado het volgende:
Mooie collecties hier, ik wil een deel van mijn collectie van de hand doen, heb zo'n 90 originele dvd's te koop. Echter via de gebruikelijke kanalen (marktplaats etc.) wil het niet echt lukken om ze kwijt te raken. Is er iemand die weet of er een 2e hands dvdshop is die graag zulke films wil overnemen? Hopelijk heeft iemand een goede tip!
Als je nog mooie CE's hebt of zeldzame uitgaves zijn er vast belangstellenden. Ik in elk geval welquote:Op maandag 23 juni 2008 11:56 schreef Theodesperado het volgende:
ja klopt! alleen heb weinig zin om ze allemaal los te gaan lopen versturen Maar zal inderdaad hier eens een poging wagen. Bedankt
* Tinuzzz_Talpa is jaloers op de volleybal Wilson uit Castawayquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:59 schreef RuneRose het volgende:
Imageshack doet het hier niet, dus dan maar tinypic. En die doen niet aan thumbnails. Gelukkig doet fok zelf re-sizen, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst stond alles in die Billy kast 'dubbel', twee weken geleden samen met een vriend die planken opgehangen, en nu staat het dus zo. Kunnen nog 2 extra planken onder ook. Ben er erg tevreden over, die planken.
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Beide zijn een Billy van Ikea volgens mij
Op de site van Ikea kun je heel veel vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dankjewel.Weet iemand misschien ook of je bij Ikea een 'vakjeskast' kan kopen, maar dan om op je kamer te zetten waar je dus spullen in kan zetten? En wat zijn de namen van die eventuele kasten?
Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.quote:trouwens ben blij dat deze topic bestaat lol, er zijn gelukkig meer mensen die veel dvd' kopen, wordt gek verklaard hahahah door mijn vrienden..
volgens mij hou je niet van filmsquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef Hulkio het volgende:
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
X-Files:
[ afbeelding ]
HBO series deel 1:
[ afbeelding ]
HBO series deel 2:
[ afbeelding ]
Overige series:
[ afbeelding ]
Ghibli:
[ afbeelding ]
Quality Film Collection:
[ afbeelding ]
Films deel 1:
[ afbeelding ]
Films deel 2:
[ afbeelding ]
Films deel 3:
[ afbeelding ]
Films deel 4:
[ afbeelding ]
Precies. Downloaden kunnen we allemaal, maar van zo'n file'tje op je pc, daar ben ik niet van onder de indruk. SE's, dat is De Wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:48 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.
Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
Is er ook een bepaalde plek waar jullie je DVD's kopen ? Ik ben dus ook druk bezig om een lijst te maken met DVD's die ik nog wil halen. Lijst bedraagt inmiddels meer dan 200 titels
Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...
Heb eigenlijk niet echt een vast adres, soms kan je ook best leuke dingen bij de Blokker of Bart Smit vinden, of zelfs de Aldi
Bij Media Markt hebben ze in iedere winkel andere prijzen en aanbiedingen, soms van heel korte duur, soms echt heel goedkoop. In Den Haag kost een seizoen 'Wonder Woman' 50 eurie, In de Bogaard (Rijswijk) 22. In de Bogaard hadden ze bv. alle titels van Essential Cinema voor 1 euro p/s. In Leeuwarden had ik 'Maria', de laatste cd van Cecilia Bartoli (oké, niet echt een film) voor 2 eurie. Is normaal overal 20.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )
Waren idd. bijna failliet maar zijn een tijd geleden overgenomen. Bestaan dus nog wel maar de laatste keer dat ik er iets bestelde duurde het 6 weken voordat het verzonden werd. Na die 6 weken gecancelled omdat het me toch echt te lang duurdequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:31 schreef Elegy het volgende:
Cdwow lag er toch uitOf tenminste, ik dacht dat ze failliet oid waren.
Nou ik vind het toch wel heel wat hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
mijn kleine collectie
Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kastquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Hier dan nog een fototje van mijn kleine collectie. Ben nu een klein jaartje bezig met het echte verzamelwerk.
[ afbeelding ]
Het is een soort inbouw kast. Anders wordt dat 1 hele lege kast. En dat ziet er echt niet uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kast
Je kunt extra opzet stukken kopen, dan kun je hem oneindig doorstapelenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Even over die smalle Billy kast van Hulkio, hij heeft 7 'verdiepingen' maar op de site van Ikea zijn er maar 6 op de afbeelding van die kast. Zit die plank er dan los bij in de verpakking?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Toad het volgende:
Lekker korrelig en slecht belicht. Het is een ode aan J. Cassevetes.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |