waarom heb je de indiana jones trilogy dubbel?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat ik iemand ben die veel dvd's kijk en niet zo nauwgezet ben met het orderen ziet deze collectie er kut uit:
Nee hoor, er zijn genoeg films die leuk genoeg blijven om vaker te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Dat is toch zonde van je geld man.. een film kijk ik één keer.. en dan heb ik hem wel gezien hoor.. muziek is anders, dat luister je keer op keer.
het zijn ook een stel dvd's van mijn huisgenoten, vandaar enkele dubbelequote:Op zaterdag 28 april 2007 09:52 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waarom heb je de indiana jones trilogy dubbel?
Muziek wordt je uiteindelijk ook beu, en dan luister je het een tijdje niet. Zo gaat het bij mij met films ook, als je ze in een korte tijd te vaak ziet hoef je 'em echt niet meer te zien...maar als je dan 100, 200 andere films hebt gezien is die ene film opeens best weer aantrekkelijkquote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Dat is toch zonde van je geld man.. een film kijk ik één keer.. en dan heb ik hem wel gezien hoor.. muziek is anders, dat luister je keer op keer.
Ik heb Monty Python's The Holy Grail al zeker 100x gezien, en hij blijft leuk!quote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef Omkron het volgende:
Wie zit nou weer te wachten op een foto van 20 dvd's na voorgaande foto'squote:Op maandag 30 april 2007 15:53 schreef slindenau het volgende:
20 is een prima begin. Maar waar zijn je foto's dan
?
Je moet maar zo denken, daar zijn wij ook allemaal begonnen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:51 schreef La_Vita het volgende:
En ik was net trots op mijn collectie van 20 stuks![]()
Zoals meerdere al roepen: elke collectie moet ooit beginnen. Zelfs ik heb foto's gemaakt van mijn collectie in het prille begin...de allereerste foto die ik kan vinden is deze:quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wie zit nou weer te wachten op een foto van 20 dvd's na voorgaande foto's![]()
jij hebt 10 things I hate about youquote:Op maandag 30 april 2007 17:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zoals meerdere al roepen: elke collectie moet ooit beginnen. Zelfs ik heb foto's gemaakt van mijn collectie in het prille begin...de allereerste foto die ik kan vinden is deze:
[afbeelding]
(31 Augustus 2004)
Die goede oude tijd, waar ik mn collectie nog op 2 handen kon tellen![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Echt sick die collectie's die hele muren bedekken. Je kan die films en series ook gewoon downloaden
Opzouten uit dit topic, kneus.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Echt sick die collectie's die hele muren bedekken. Je kan die films en series ook gewoon downloaden
LOLquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Staafje het volgende:
Is dat het enige wat je nog tegen me kan zeggenquote:
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?quote:
Die heb ik ook, een keer gekocht bij een duitse site ofzo. Staat wel ergens in een leon topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Betse het volgende:
[..]
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?
Ik ben al tijden op zoek naar een directors cut van deze film
Ja, dat zijn mooie dingen. Die heb ik zelf ook eentje, een Champagnequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Piovan het volgende:
Dizer, jij hebt echt geld teveel...
Maar waar in godsnaam haal je boxen zoals Cruise en Norton Collection?
Die Dir. Cut van Leon is momenteel een van de beste versies; Engels DTS en optionele Duitse ondertitels.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Betse het volgende:
[..]
Ah een Leon Directors cut. Maar wel de duitse versie, waar heb je die vandaan en staat er ook de engelse geluidstrack op?
Ik ben al tijden op zoek naar een directors cut van deze film
Ben nogal grote fan ervanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef slindenau het volgende:
Die Hendrix DVD's. Die heeft mn Pa ook
.
Verder is het een leuk begin, maar wel veel RCV's
Het staat misschien wat vreemd ja, dat duits...maar het is wel een directorscut in 2.35:1 met Engelse DTSquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef cultheld het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar Léon, maar dat "der profi"...
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ben nogal grote fan ervan.
Wat is er dan met RCV's?
Ik koop de meeste dvd's voor de film en niet vor extra's ofzo, kijk ik toch nooit. Dus heb van bijna alles de 'normale' editie.
Zit er Nederlandse ondertiteling bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het staat misschien wat vreemd ja, dat duits...maar het is wel een directorscut in 2.35:1 met Engelse DTS.
[..]
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).
Bij de dvd's die ik heb valt het eigenlijk mee. Zijn allemaal van goede kwaliteit op de hele goedkopen na.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef slindenau het volgende:
Met normale edities is niks mis, zolang de kwaliteit ervan goed is. RCV staat er om bekend dat ze in het verleden nogal eens wat klote edities uit hebben gebracht (verkeerd aspect ratio, geen mooi DD 5.1 of DTS, en dan voor diegene die het wat boeit: weinig tot geen extra's).
Dat heb ik alleen bij die dvd's van 5 voor 5 euro. Bij de rest niet hoor. En daar mag je het wel verwachten qua prijs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Zipportal het volgende:
Nou RCV is niets veranderd hoor. Ze zijn juist nog slechter geworden. Waar ze in Engeland lekker twee disc versies krijgen, krijgen we hier troep. En RCV zet geen eens meer menu's op de DVD's. Gewoon wat kut trailers en dan begint de film. Heb nog nooit zo'n kut maatschappij gezien.
oh, rightquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef RuneRose het volgende:
En ik wacht al jaren op die van Timo, maarja, dat kan ik maar beter niet meer vragen.
ja welquote:
Toch wel. Kijk bv. maar eens naar Finding Neverland. Ook geen menuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij die dvd's van 5 voor 5 euro. Bij de rest niet hoor. En daar mag je het wel verwachten qua prijs.
Goku-smiliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
Ja Slin. je hebt altijd een grote bek over onze films en dvd versies en zo. Laat eens die van jou zien [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |