quote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ik rangschik ze per Regio/Maatschappij/Jaaruitgave en dan op alfabet, Dus bijv.
Terminator 2: Judgment Day, van Artisan, Regio 1, uitgebracht in 1992.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't pay any attention to me!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:52 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maak daar maar drie van.
Foto van je dvd collectie!![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 | 13 (Tzameti) A Clockwork Orange August Barry Lyndon Basic Battle Royal Bikini Bandits Bowling for Colombine Breaker Breaker Castle of Cagliostro, the (Pre-Ghibli anime) Cat Returns, the (Ghibli anime) Donnie Darko Eddie Murphy RAW Eyes Wide Shut Full Metal Jacket Godfather Trilogy, the Grave of the Fireflies (Ghibli anime) Heist, The Hotel Rwanda Howl's Moving Castle (Ghibli anime) Ice Age Jarhead Jesus Christ Superstar (musical, niet de film) Ju-On Kiki's Delivery Service (Ghibli anime) Kill Bill Vol.1 Kill Bill Vol.2 Koyaanitsqatsi Laputa: Castle in the Sky (Ghibli anime) Little Norse Prince, The (pre-Ghibli anime) Lolita My Neighbors the Yamadas (Ghibli anime) My Neighbor Totoro (Ghibli anime) Nausicaä of the Valley of the Wind (Pre-Ghibli anime) Ocean’s Eleven Only Yesterday (Ghibli anime) Planet of the Apes (2001 versie) Pom Poko (Ghibli anime) Porco Rosso (Ghibli anime) Powwaqatsi President’s Man, The Princess Mononoke (Ghibli anime) Pulp Fiction Real Woman Have Curves Reservoir Dogs Rules of Engagement Shining, The Siege, The Sin City Spirited Away (Ghibli anime) Taxi 2 U.S. Marshals War of the Worlds (2005 versie) Whisper of the Heart (Ghibli anime) |
Seinfeld en Twin Peaks! Een man met smaak. Ruimtegebrek was ook bij mij een groot probleem, maar het spotgoedkope DVD-kastje 'Flärke' van de IKEA biedt uitkömst! Ik heb ook maar even wat foto's gemaakt:quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Kickvors het volgende:
Pogingen om te stoppen met DVD's kopen zijn helaas een totale mislukking geworden. Vandaar dat ik nu kamp met plaatsgebrek
[[url=http://services.creativum.nl/img/dvd_coll-t.jpg]afbeelding][/url]
Dat zou ik ook zeker niet doen, ik moet ze ook nog een keer aanschaffenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Seinfeld en Twin Peaks! Een man met smaak. Ruimtegebrek was ook bij mij een groot probleem, maar het spotgoedkope DVD-kastje 'Flärke' van de IKEA biedt uitkömst! Ik heb ook maar even wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet het goed. Ik heb drie Bassie en Adriaan-DVD's, en ik schaam me er niet voor.
Nah voor die paar filmsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef slindenau het volgende:
Niet zo veel kwantiteit, maar wel een berg kwaliteit.
Kubrick collection, Godfather, Tarantino, Sin City, Donnie Darko en Ghibli's...![]()
Heb je alles al in DVDprofiler staan...want je lijstje ziet er apart uit?
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.quote:Ohja, ik ben jaloers op je Twin Peaks boeken![]()
Is dat een replica Lament Configuration? Niet de Anchor Bay CD-Box?quote:Op maandag 30 april 2007 11:47 schreef thecrook het volgende:
Mijn bescheiden collectie van 141 DVD's:
...
M'n kast wordt trouwens te klein, of m'n collectie groot? Neuh, een collectie kan nooit té groot zijn......
Het is inderdaad soms wat uitgemolken, maar ik zou het voor dat bedrag niet laten liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.
(NB Ik vond Twin Peaks destijds geweldig, maar dit soort randverschijnselen kan me niet boeien).
www.ikea.nlquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Professional het volgende:
Stomme vraag, maar wat kost zo`n kast bij de Ikea?
Je mist ook helemaal niets, hoewel het boekje van agent Cooper nog best wel lollig is. Mocht je ooit de zeer zeldzame toeristengids van Twin Peaks langs zien komen, dan stel ik een berichtje zeer op prijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
(NB Ik vond Twin Peaks destijds geweldig, maar dit soort randverschijnselen kan me niet boeien).
Heb jij ooit de serie Arrested Development bekeken? Want die zou je leuk vinden. Denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je mist ook helemaal niets, hoewel het boekje van agent Cooper nog best wel lollig is. Mocht je ooit de zeer zeldzame toeristengids van Twin Peaks langs zien komen, dan stel ik een berichtje zeer op prijs.
voor mij mag je die van Dale Cooper ook wel opzij zetten, als ik me even mag opdringen hierquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Ik werk in een kringloopwinkel. Onlangs hadden we zowel het boek van Dale Cooper als Laura Palmer te koop in nieuwstaat voor 50 cent. Als het weer gebeurd wil ik ze wel voor je weg zetten.
Ik zie hem vaak in de winkel liggen en ik hoor ook dat het leuk is, maar ik heb het nog nooit gezien. Ik zal het binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Heb jij ooit de serie Arrested Development bekeken? Want die zou je leuk vinden. Denk ik.
en een nieuwe kast kopen zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:54 schreef dvunz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet al1 nog ff keer aantal hoesjes uitprinten
tja met de huidige uitbreiding is dat wel nodig....quote:
ikea.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:46 schreef AbeSapien het volgende:
Die kastjes, waarvan heb je die?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |