568,quote:Op maandag 3 mei 2004 17:24 schreef Eluc het volgende:
Ash
Hoeveel zijn dat er ?
da's dezequote:Op maandag 3 mei 2004 17:48 schreef Mister-Me het volgende:
Ash prachtige collectie...
Alleen even een vraagje... Welk spiderman box is dat die op je kast staat?
Doe jij eens snel jouw foto plaatsen... ik zit te wachtenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's deze
Gedver wat heeft die collectie van Ash een hoog [afbeelding] gehalte! Yeack!!!
[afbeelding]
wow dude.. pfffffquote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
568,
Ik tel TV-serie boxen als 1 (dus 24, The Shield, Alias etc als 1) en ik tel Film Reeks boxen als meerderen (dus The Indiana Jones Trilogy als 3)
Dus ik tel in princiepe per film/Serie/Muziek DVD.
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ik rangschik ze per Regio/Maatschappij/Jaaruitgave en dan op alfabet, Dus bijv.
Terminator 2: Judgment Day, van Artisan, Regio 1, uitgebracht in 1992.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't pay any attention to me!
wel heel erg raar dat je op dit ene shotje toch nog even snel the beyond tin moet showenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:31 schreef kinky_queen het volgende:
Hier ff een vlug shotje, niet alles staat erop, voor meer info moet je maar ff in m'n sig koekeloeren
[afbeelding]
Voor een x bedrag mag je hem ook eerdaags ff aanrakenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:33 schreef AntiChrist het volgende:
wel heel erg raar dat je op dit ene shotje toch nog even snel the beyond tin moet showen
Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef SODA het volgende:
so..
de..
ju..
minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef Jooosie het volgende:
minderwaardigheidcomplex aanwezig hier...ik heb er maar 21...![]()
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond....
Tering wat een Collectie...![]()
edit:
Ash zou je me ook kunnen zeggen welke Box van Scarface dat is? dank u!
Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik SCARFACE een kutfilm vind...quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef AntiChrist het volgende:
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellen
tja ik mis privates of the carribean een beetjequote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef Rekkie het volgende:
Zag ik nu net ergens Fill Jill staan???![]()
Toppertje
quote:
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 3 mei 2004 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ontzettend tof..........![]()
d0h...........het zijn toch dvd's man alleen dan opgeslagen op een ander mediumquote:Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je laat toch ook niet je verzameling cassettebandjes zien als er om je platencollectie wordt gevraagd?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
d0h...........het zijn toch dvd's man alleen dan opgeslagen op een ander medium
Dat zijn toch geen divx-jes he?quote:
wat moet jij nou!? huh, huh, huhquote:Op maandag 3 mei 2004 21:50 schreef Mister-Me het volgende:
Nou moeten jullie niet gaan vechten he
We hebben het toch over dvd's:?, ik heb 2x 120 GB en een server met 6x 160 GB. Div-x doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:51 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen divx-jes he?
D'as kutkwaliteit, koop gewoon een grote HD (160 gig bijv.), dan kunnen er met gemakt 20 DVD's op... (nog 5 en m'n HD zit dus vol...)
dan heb ik een tip voor jequote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee hoe veel ik er heb
Mooi! Dank u!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellen
Doe gewoon nog eens een poging? Ik vond the Godfather 10 jaar geleden ook een butfilm...quote:Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik SCARFACE een kutfilm vind...
Schaam je diep hehehehehequote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mooi! Dank u!
[..]
Doe gewoon nog eens een poging? Ik vond the Godfather 10 jaar geleden ook een butfilm...
Ik weet hetquote:Op maandag 3 mei 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dan heb ik een tip voor je
www.dvdprofiler.com
Deze : http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=544250quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Damn Ash wat n collectie![]()
vind t opzich al vrij nutteloos dat ik vanmiddag foto`s heb gemaakt: die kunnen tegen die van jouw toch niet op
kzet mijn pics morgenvroeg online, ga nu Schindler`s List kijken
-edit- als ik die giftset van Scarface wil bestellen, welke uit t rijtje bij www.dvdpacific.com moet ik dan kiezen?-
Ik heb die premium box ook en de menu's zijn helemaal in het japans en de extra's ook.... das best jammer en dan te denken dat het boxje niet al te weinig kost.....quote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Hare het volgende:
Ash, ff een vraagje. Die dvd van Kill Bill, de uncut versie. Zijn de menu's daarvan in het Japans ook? Is dat nog een beetje te selecteren dan allemaal, of doe je alles maar op goed geluk?
Als ik dit thuis heb staan???quote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |