neenquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is een videoband
Precies!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Maerycke het volgende:
Wat de rest ook er van vindt.. ik vind de home-made bioscoop helemaal geweldig
thnxquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:27 schreef Mister-Me het volgende:
Timo20... ohhh Schindler's List!
Wat bevat die box eigenlijk allemaal? Ik heb de normale box....quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thnxkvind m zelf ook wel sweet
zozo plasma'tje van philips?? lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Nog een stapel links die niet in de la zitEn zo staan er door m,n kamer nog 9 stapels
M,n digicam is op dus kan geen foto,s maken
Maar dan krijg je een idee
30" LCD van Philips.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:42 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zozo plasma'tje van philips?? lekker
kun je hem dan nergens op het www vinden?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Syd het volgende:
Nu ik zo al die super DVD collecties zieegt super heb er zelf maar 15 ofzo maarjha zou er iemand van jullie TOEVALLIG : NEW JERSEY DRIVE er tussen hebben staan ?? Zo jha please mag ik hem overkopen :$
Groeten sydney
vette film, alleen heb ik hem niet (meer)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Syd het volgende:
Nu ik zo al die super DVD collecties zieegt super heb er zelf maar 15 ofzo maarjha zou er iemand van jullie TOEVALLIG : NEW JERSEY DRIVE er tussen hebben staan ?? Zo jha please mag ik hem overkopen :$
Groeten sydney
Dude, trek je niks aan wat die ene persoon, dit is zo ongeveer mijn ideaalbeeld (hiernaast moet dan wel een kamer staan met iets van 100 serverracksquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
Rechts op de foto mijn verzameling..
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
grapjasquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is een videoband
waaropquote:Op maandag 10 mei 2004 20:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik wacht nog even.
waar is jouw foto?quote:
Die had hij al gepost naar mijn ideequote:Op maandag 10 mei 2004 21:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar is jouw foto?
Wat voor versie is dat van A.I.. ik heb de 2 disc r2nl versie die zit in een soort boekvorm (1 cm groter dan een keepcase)quote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
en dan missen er nog 5:
- The Shining
- Piraties Of The Caribbean
- The League Of Extraordinary Gentlemen
- Freddy vs Jason
- Jackie Brown
die ga ik voor je halenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef furanku het volgende:
Die had hij al gepost naar mijn idee
*hoopt dat Kinky_Queen nog AoD vind, kan die er mooi bij op![]()
deze:quote:Op maandag 10 mei 2004 22:19 schreef furanku het volgende:
[..]
Wat voor versie is dat van A.I.. ik heb de 2 disc r2nl versie die zit in een soort boekvorm (1 cm groter dan een keepcase)
Zie jij ergens staan dat het verplicht is hier een foto van je collectie neer te zetten?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef Troel het volgende:
ik heb er 1: Dirty Dancing, moet ik hem op de foto zetten?
Blast from the Pastquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:59 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Collectie van mij en aliendrone
[afbeelding]
ik ook niet meer wanneer deze kasten vol zijn. gelukkig heb ik nog ff te gaan, maar moet toch oppassenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
* Timo20 heeft geen ruimte meer voor kasten.
En ik sterf van de DVD,s![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |