quote:Op zondag 14 januari 2007 10:24 schreef Slappy het volgende:
[..]ehhh heb je em wel gespeeld slappy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:32 schreef linebear het volgende:
zal het proberen...ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:44 schreef mschol het volgende:
laatste post uit deel 9:
[..]
ehhh heb je em wel gespeeld slappy?Ja dan vergis ik me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:17 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Slappy op 14-01-2007 12:49:16 ]Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.![]()
Ja, leuk spelletje om te doen.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Wtf, ik ben gedood door een papegaai omdat ik schijnbaar olie gestolen hadIk wilde gewoon betalen hoor
Oh, and that's a bad miss!![]()
Hahaha, dus nietquote:Op zondag 14 januari 2007 13:33 schreef Brentmeister het volgende:
Wtf, ik ben gedood door een papegaai omdat ik schijnbaar olie gestolen hadIk wilde gewoon betalen hoor
![]()
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man![]()
Welquote:Maar, ik krijg het niet voor elkaar
Hoe kan je dan geld in die doos stoppen of maakt het het verder niet uit dat je niet betaalt? Die papegaai blijft me nu een dief noemen
Onder die Papagaai staat een box, als je ervoor staat geeft die wel aan dat je er iets mee kan.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
WelMaar, ik krijg het niet voor elkaar
Hoe kan je dan geld in die doos stoppen of maakt het het verder niet uit dat je niet betaalt? Die papegaai blijft me nu een dief noemen
![]()
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man![]()
Had ik ook, gewoon 20 rupees in die box donderen, er zijn toch teveel rupees in het het spel dus...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:33 schreef Brentmeister het volgende:
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Ik kwam weg met 8, noemde hij me een knieperdquote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Mortale het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon 20 rupees in die box donderen, er zijn toch teveel rupees in het het spel dus...
Ja, maar als ik erop klik staat er dat ik 0 rupees hoef te betalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Onder die Papagaai staat een box, als je ervoor staat geeft die wel aan dat je er iets mee kan.Oh, and that's a bad miss!![]()
dat is echt TE moeilijk (voor mij iig)quote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iemand trouwens die mini-game bij het vissen gedaan?Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.![]()
dat aantal moet je zelf verhogen (afhankelijk van hoeveel je zelf wilt betalenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:59 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, maar als ik erop klik staat er dat ik 0 rupees hoef te betalen.)
![]()
Klopt. Ik erger me soms suf aan de kisten in de dungeons. Er zitten voornamelijk ruppees in die je toch niet kan pakken omdat je al aan de 300 zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Mortale het volgende:
[..]
er zijn toch teveel rupees in het het spel dus...Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
TvP. Moet Zelda ook nog steeds uitspelen, maar ik heb het de laatste 2 weken nog niet meer aangeraakt.
Ik moet het wel uitspelen voordat Final Fantasy 12 op 23 februari uitkomt.![]()
![]()
Oh, ik kreeg dat net niet voor elkaarquote:Op zondag 14 januari 2007 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat aantal moet je zelf verhogen (afhankelijk van hoeveel je zelf wilt betalen)
bedankt!
Kan iemand ff uitleggen hoe je nu precies die rol en hak aanval doet.. de wii staat nog aan !! ik snap er geen reet van.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Ooo laat maar het is al gelukt.. klote aanval, ik ga hem zeker nooit gebruiken als het niet echt nodig is. Na 10 minuten, ja 10 minuten proberen denk ik laat ik het op fok vragen, post ik het en voila het lukt ineens![]()
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Murphyquote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef EvilMarc het volgende:
Ooo laat maar het is al gelukt.. klote aanval, ik ga hem zeker nooit gebruiken als het niet echt nodig is. Na 10 minuten, ja 10 minuten proberen denk ik laat ik het op fok vragen, post ik het en voila het lukt ineens![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:03 schreef Slappy het volgende:NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.![]()
Waar precies is dat, je moet namelijk bij 1 tegen de muur aanrollen dat is helemaal bovenaan bij de troon daar. Als je naar beneden gaat moet je er ook 1 pakken door heel vaak te springen als wolf zijnde.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Ik weet wel ongeveer wat je bedoelt, heb daar ook even op zitten kijken, maar weet niet meer precies hoe dat ging. Misschien dat je op gamefaqs een mooie uitleg kan vinden.
Ben nu bezig met schatkistjes openen en de woestijn eens goed te verkennen, er zit nog veel daar
(you got a ** rupee! but it wont fit in your wallet, so lets put it back![]()
*3e armor*)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef EvilMarc het volgende:
Waar precies is dat, je moet namelijk bij 1 tegen de muur aanrollen dat is helemaal bovenaan bij de troon daar. Als je naar beneden gaat moet je er ook 1 pakken door heel vaak te springen als wolf zijnde.![]()
Soms kom je helemaal niet op die dingen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.![]()
Vind je 1-1 al te moeilijk of heb je moeite met de latere? Ik vind namelijk alleen *-8 moeilijkquote:Op zondag 14 januari 2007 14:00 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat is echt TE moeilijk (voor mij iig)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
1-1 al jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vind je 1-1 al te moeilijk of heb je moeite met de latere? Ik vind namelijk alleen *-8 moeilijk
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Daar zit ik nu ook vast. De brug ging nog wel, maar dat veld, brrrr...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef mschol het volgende:
ik ga nooit voorbij die huifkar missie komen
Iemand tips?![]()
de vogel die een bom dropt boomerangen of met je pijl en boog neer halen dan ben je er voorbijquote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook vast. De brug ging nog wel, maar dat veld, brrrr...
Iemand tips?Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef mschol het volgende:
ik ga nooit voorbij die huifkar missie komenDie had ik in 1 keer gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.![]()
das makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Jesse- het volgende:
[..]
de vogel die een bom dropt boomerangen of met je pijl en boog neer halen dan ben je er voorbij![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Die had ik in 1 keer gehaald.
dat weet ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echter wil hij niet echt goed locken...
ook je paard blijft rechtdoorlopen als je aan het mikken bent met je pijl en boog of boomerang..![]()
Je moet niet proberen te mikken. maar het belangrijkste is gewoon die huifkar uit te blazen.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik...
ook je paard blijft rechtdoorlopen als je aan het mikken bent met je pijl en boog of boomerang..
en met je pijl en boog die vogels neer schieten door de locken met Z dan is het niet heel moeilijk.![]()
Hmm, vanavond maar weer eens verder proberen dan.
Sommige dingen ren je zo door heen en andere zijn weer heel lastig...![]()
Mikken met Z dan ? (Z is toch die onderste knop op je nunchuck ? die iig) .quote:Op maandag 15 januari 2007 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik...
ook je paard blijft rechtdoorlopen als je aan het mikken bent met je pijl en boog of boomerang..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Yah dat is die jaquote:Op maandag 15 januari 2007 08:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mikken met Z dan ? (Z is toch die onderste knop op je nunchuck ? die iig) .
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
Huifkar vond ik echt het moeillijkst tot nu toe. Enige keer dat ik echt heb lopen schelden en tieren, speel voor de ontspanning verdomme!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Als je die huifkar moeilijk vond dan vind je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef Nollem het volgende:
Als je die huifkar moeilijk vond dan vind je:Ow, fijn!!! En gisteren heb ik dus dat stuk met de huifkar gehad, en hoopte dat ik het ergste gehad had. (En dan durft [N]Gamer nog te beweren dat dit spel ongeverrr dezelfde moeilijkheidsgraad had als The WindWaker. (Ik heb overigens de Cube-versie).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)![]()
Hij zit je gewoon op de fokkenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef Relayer het volgende:
[..]
Ow, fijn!!! En gisteren heb ik dus dat stuk met de huifkar gehad, en hoopte dat ik het ergste gehad had. (En dan durft [N]Gamer nog te beweren dat dit spel ongeverrr dezelfde moeilijkheidsgraad had als The WindWaker. (Ik heb overigens de Cube-versie).dat doen ze wel eens op fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben zelf geen enkel moeilijk stuk tegen gekomen. ik ben nu bijna klaar moet alleen de laatste baasje nog doen![]()
![]()
Fokken ik ?? neuh !
Maar ook met uitleg van Midna kan die nog best irri zijn...Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
Ach het hoort bij fok hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef Nollem het volgende:
Fokken ik ?? neuh !
Maar ook met uitleg van Midna kan die nog best irri zijn...
maar ja midna kan wel eens irri zijn maar het is in iedergeval beter dan navi die om de haverklap he/listen zegt![]()
das et probleem ik kan em niet locken met Z op de vogels...quote:Op maandag 15 januari 2007 08:23 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je moet niet proberen te mikken. maar het belangrijkste is gewoon die huifkar uit te blazen.
en met je pijl en boog die vogels neer schieten door de locken met Z dan is het niet heel moeilijk.![]()
Als je er voor zorgt dat je niet te veel afstand van de huifkar neemt smijt je alles uit de luchtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
das et probleem ik kan em niet locken met Z op de vogels...
Heb ff een paar vraagies
Ben nu voorbij Temple of Time en nu moet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat geld heb ik niet! Dus hoe kom ik snel aan veel rupees?
Nog een vraag:
Hoe kan ik meer dan 300 rupees vasthouden?![]()
Geld ? Een probleemhmmm gewoon terug lopen naar wat andere dungeons en alle kistjes open gooien. Of Bugs sparen en inleveren bij dat meisje in Hyrule Castle... is ook de snelste manier om aan geld te komen ... overigens
Je moet eens proberen om éérst op de Z-knop te drukken en pas daarna op de B-knop. Ze hoeft namelijk niet eerst de Wii-mote op de vogel te richten om te kunnen locken. Als je op Z drukt, dan locked-ie automatisch op de vogel/huifkar/etc die het dichtste bij is.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
das et probleem ik kan em niet locken met Z op de vogels...![]()
er zitten zoveel kistjes met rupee's verstopt in hyrulequote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Nollem het volgende:
Geld ? Een probleemhmmm gewoon terug lopen naar wat andere dungeons en alle kistjes open gooien. Of Bugs sparen en inleveren bij dat meisje in Hyrule Castle... is ook de snelste manier om aan geld te komen ... overigens
en voor MilanNL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:44 schreef MilaNL het volgende:
Heb ff een paar vraagies
Ben nu voorbij Temple of Time en nu moet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat geld heb ik niet! Dus hoe kom ik snel aan veel rupees?
Nog een vraag:
Hoe kan ik meer dan 300 rupees vasthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWC: 3445 7628 8614 7793![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:54 schreef Wunk het volgende:Het is inderdaad de kutste dungeon!! Echt geen klap aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe irritant is het ook wanneer je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je moet eens proberen om éérst op de Z-knop te drukken en pas daarna op de B-knop. Ze hoeft namelijk niet eerst de Wii-mote op de vogel te richten om te kunnen locken. Als je op Z drukt, dan locked-ie automatisch op de vogel/huifkar/etc die het dichtste bij is.zou dat nou de meest simpele oplossing voor me probleem zijn, straks eff proberen...
en met boomerang kunnen die beesten ook uit de lucht gehaald worden he?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is inderdaad de kutste dungeon!! Echt geen klap aan!
Hoe irritant is het ook wanneer je:pff ik vond het echt een gave dungeon beetje rond knallen met je clawshotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]zou dat nou de meest simpele oplossing voor me probleem zijn, straks eff proberen...
en met boomerang kunnen die beesten ook uit de lucht gehaald worden he?.
Wel even zeggen als dat inderdaad de oplossing was hè..
![]()
Ach en wisselen tussen pijl en boog en boomerang kost ook niet echt veel tijdquote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou dat nou de meest simpele oplossing voor me probleem zijn, straks eff proberen...
en met boomerang kunnen die beesten ook uit de lucht gehaald worden he?.
Ik heb daar trouwens ook heel wat rondjes gelopen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...![]()
Je kan altijd ergens naar toe terug keren
Als het goed is heb je sowieso daar een aantal twilight beesten gekilled (zodat je kan warpen). En gewoon de deur binnen lopen ?(ben zelf niet terug geweest hoor
maar lijkt me sterk dat je er niet meer naar binnen kan)
de tempels zijn toch gesloten zodra je de baas hebt verslagen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:53 schreef Nollem het volgende:
Je kan altijd ergens naar toe terug keren![]()
In de andere tempels kan ik wel terugkomen, maar bij deze moet je het zwaard in dat blok steken.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...![]()
Ik krijg het iig niet voor elkaar.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...![]()
Ho wacht ik ben er al !! Zar aan de verkeerde kant![]()
Thnx iig
Mijn collectie is compleet !!
If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...![]()
Hmm. zonder twijfel de langzaamste Zelda speler, 12h en de 1e tempel klaar. Nu door Hyrule field naar de tweede twilight. Hoeveel pieces of heart had ik moeten hebben? ;-)![]()
12 uur eerste tempel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef Reintji het volgende:
Hmm. zonder twijfel de langzaamste Zelda speler, 12h en de 1e tempel klaar. Nu door Hyrule field naar de tweede twilight. Hoeveel pieces of heart had ik moeten hebben? ;-)ben niet eens de langzaamste
--edit--JHAAAAAAAAA!!!!!!
eindelijk voorbij die huifkar
wel nog 3x een rondje gemaakt maar het is gelukt![]()
Party!!!
overigens is als je de truuk door hebt het stukje nie eens zo moeilijk![]()
![]()
van de 6 hartjes die ik had heb ik er 2 verloren bij die brug en een halve bij dat veld...
[ Bericht 18% gewijzigd door mschol op 16-01-2007 17:19:20 ]![]()
Lama, kheb hem alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Er was toch een ondergronds tunnelstelsel onder hyrule field ofzoiets? Hoe kom ik daar![]()
![]()
door eindbazen te verslaan en hartpieces te verzamelen (in het hele spel zitten er 45 ofzo, dus je kan met goed zoeken er 9 bij zoeken)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan meerdere hartjes?![]()
![]()
Ah ok bedankt! Ik ben nu in de eerste tempel bezig, had ik er al een bij kunnen hebben? Ik heb er nog steeds 3 namelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
door eindbazen te verslaan en hartpieces te verzamelen (in het hele spel zitten er 45 ofzo, dus je kan met goed zoeken er 9 bij zoeken)Oh, and that's a bad miss!![]()
In elke tempel liggen er 2.
Die achter die plant is trouwens een stuk makkelijker te pakken met de boemerang, gewoon op die spinbom in de kamer erachter mikken.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Oh vandaar, nee dan klopt het wel dat ik ze nog niet heb. Even goed zoeken dus
Ik zit ram vast, zal zo even de info posten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
daar heb je nog geen boomerang?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef Cerbie het volgende:
In elke tempel liggen er 2.
Die achter die plant is trouwens een stuk makkelijker te pakken met de boemerang, gewoon op die spinbom in de kamer erachter mikken.![]()
maar je kan wel terug als je de boomerang hebt
true..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef Jesse- het volgende:
maar je kan wel terug als je de boomerang hebt
maar dan zou je die plant al mors dood moeten hebben... (tenminste, dat heb ik gedaan)![]()
Ik heb nog geen spinbom gezien iig.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:41 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik heb nog geen spinbom gezien iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef mschol het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
de iGN walkthrough al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand of er een player's guide te koop is? Want ik vind t toch te moeilijk![]()
PM?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:14 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Is er geen officiele te koop? + Waar kan ik die van IGN downloaden?![]()
![]()
http://guides.ign.com/guides/748589/quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:14 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Is er geen officiele te koop? + Waar kan ik die van IGN downloaden?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
Wilde net zeggen, die was toch gewoon extragratis verkrijgbaar.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Bedankt maar ik wou 'm eigenlijk downloaden. Volgens mij moet je daar lid voor zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
http://guides.ign.com/guides/748589/![]()
PM mequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:30 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Bedankt maar ik wou 'm eigenlijk downloaden. Volgens mij moet je daar lid voor zijn.![]()
![]()
Pfff zit nou in 4e tempel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom irriteert dit mij zo? Hebben jullie daar ook last van?The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Het irriteert met juist dat ik in Kakariko Village niets herken van de OOT-versie, als we het toch over leentjebuur bij OOT hebben.Even helemaal weg.![]()
Ik vind het nog steeds keigaaf. Later wil ik ook oot en majora's mask gaan spelen. Maar ik ben bang dat die wat gaan tegenvallen, in vergelijking met twilight princess.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Iemand tips over hoe ik die verdomde kat terug krijg naar de eigenaresse? Hij rent steeds een willekeurige kant op, hoe ik het ook probeer.... Ik probeerde ook die pup uit de molen mee te nemen, maar dat ging dus niet.Zelda n00b hier....
Volgens mij moet ik dat beest retourneren voordat ik die aap voor zn giechel kan schieten met een slingshot... En die wespennest...I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.![]()
heheh.:quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Iemand tips over hoe ik die verdomde kat terug krijg naar de eigenaresse? Hij rent steeds een willekeurige kant op, hoe ik het ook probeer.... Ik probeerde ook die pup uit de molen mee te nemen, maar dat ging dus niet.Zelda n00b hier....
Volgens mij moet ik dat beest retourneren voordat ik die aap voor zn giechel kan schieten met een slingshot... En die wespennest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vervolgens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij gaat het nog héél moeilijk krijgen in dat spel als je dit al moet vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Volgens mij moet ik dat beest retourneren voordat ik die aap voor zn giechel kan schieten met een slingshot... En die wespennest...
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Volgens mij moet ik dat beest retourneren voordat ik die aap voor zn giechel kan schieten met een slingshot... En die wespennest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]Ah, ok! Ik weet wel wat die plantjes doen. Een raket met veren bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
In die richting jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ah, ok! Ik weet wel wat die plantjes doen. Een raket met veren bedoel je?
ik snapte het in het begin ook niet, maar toen ik eenmaal de eerste puzzels doorhad ging het steeds sneller...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij gaat het nog héél moeilijk krijgen in dat spel als je dit al moet vragen![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snapte het in het begin ook niet, maar toen ik eenmaal de eerste puzzels doorhad ging het steeds sneller...Ben er uiteindlijk wel zelf achter gekomen. Ik was er eerst van overtuigd dat je die rotsen naast die aap moest naar em toe moest gooien
Zo vaak geprobeerd
nadat ik ze allemaal 1 keer had geprobeerd, had ik al iets van, dat wordt em niet...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik ook nietBen er uiteindlijk wel zelf achter gekomen. Ik was er eerst van overtuigd dat je die rotsen naast die aap moest naar em toe moest gooien
Zo vaak geprobeerd
![]()
Ik dacht zo:quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik ook nietBen er uiteindlijk wel zelf achter gekomen. Ik was er eerst van overtuigd dat je die rotsen naast die aap moest naar em toe moest gooien
Zo vaak geprobeerd
1. Kat terug brengen (jagen)
2. Ik krijg een slingshot
3. Wespennest uit de boom knallen
4. Aap voor zn mik schieten
Mijn laatste Zelda ervaring was OoT op de N64..... Sue me
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
mijn laatste zelda ervaring was die op de Gameboyquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik dacht zo:
1. Kat terug brengen (jagen)
2. Ik krijg een slingshot
3. Wespennest uit de boom knallen
4. Aap voor zn mik schieten
Mijn laatste Zelda ervaring was OoT op de N64..... Sue me![]()
![]()
hoop hem vrijdag in mijn bezit te krijgen bij de MM den haag, maar heb er niet al te veel vertrouwen inFeyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m![]()
Ik ben inmiddels een stukkie verderKat in 't bakkie.
Ik ben in gevecht met gandorff maar het wil nog niet echt lukken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
waar is dat? (welke dungeon?)quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:45 schreef cheqy het volgende:
Ik ben in gevecht met gandorff maar het wil nog niet echt lukken.![]()
![]()
ik hewb gister dat waterbeest verslagen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Was dat niet een spoiler tag waard ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:45 schreef cheqy het volgende:
Ik ben in gevecht met gandorff maar het wil nog niet echt lukken.![]()
hoe zo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:53 schreef Nollem het volgende:
[..]
Was dat niet een spoiler tag waard ??
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef Nollem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef Relayer het volgende:
[..]Wat hij zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach misschien heb ik die Link (mwhahaha) ff gemistIk houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
ZeldaTP is mijn eerste Zelda ervaring. Sowieso is de Wii mijn eerste console ervaring![]()
Heb in het begin in dat dorpje bij je woonhuis ook wel een tijdje rondgelopen en gezocht naar de introductie puzzels die je daar krijgt. Net als anderen hier ook geprobeerd met stenen naar die aap te gooien, maar die vielen in het water. En ook geprobeerd de kat richting de store te drijven, maar dat was een hopeloze onderneming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, in het veld vlak vóór je het 2e twilight gebied in gaat staat ergens in het midden een eenzaam bruggetje. Onder het bruggetje, tussen de pijlers en onbereikbaar voor Link, is een kistje zichtbaar. Ik heb GEEN idee hoe ik bij dat kistje kan komen, en of het de bedoeling is dat kistje later pas te openen? Iemand hier die weet hoe je er bij kunt komen?![]()
he dat van dat wespennest wist ik nog niet... zat ook met die kat in mijn maag eigenlijk.
Ben niet een supergamer, dus zal het wel moeilijk krijgen inderdaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef Haay1971 het volgende:
ZeldaTP is mijn eerste Zelda ervaring. Sowieso is de Wii mijn eerste console ervaring![]()
Heb in het begin in dat dorpje bij je woonhuis ook wel een tijdje rondgelopen en gezocht naar de introductie puzzels die je daar krijgt. Net als anderen hier ook geprobeerd met stenen naar die aap te gooien, maar die vielen in het water. En ook geprobeerd de kat richting de store te drijven, maar dat was een hopeloze onderneming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, in het veld vlak vóór je het 2e twilight gebied in gaat staat ergens in het midden een eenzaam bruggetje. Onder het bruggetje, tussen de pijlers en onbereikbaar voor Link, is een kistje zichtbaar. Ik heb GEEN idee hoe ik bij dat kistje kan komen, en of het de bedoeling is dat kistje later pas te openen? Iemand hier die weet hoe je er bij kunt komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zora's armor is handig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:57 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik heb net waterbommen gekocht..)![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]edit; bombbags spoiler/uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik heb net waterbommen gekocht..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cerbie op 18-01-2007 19:25:28 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]Dat is wel een hele grote spoiler gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat woestijn level
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef stefmans het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Rechts van de shop op Death Mountain zit een pad naar een kamertje, dat geblokkeerd wordt door een steen (viel me nu pas op). Hoe kom je daarin, bommen werken niet?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Cerbie het volgende:
Rechts van de shop op Death Mountain zit een pad naar een kamertje, dat geblokkeerd wordt door een steen (viel me nu pas op). Hoe kom je daarin, bommen werken niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik niet eens in. ik heb een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevangen, omdat midna zegt dat ik die eens moet bekijken oid, maar dat blijft ie zeggen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef linebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik niet eens in. ik heb een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevangen, omdat midna zegt dat ik die eens moet bekijken oid, maar dat blijft ie zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Jesse- het volgende:
[..]Zat ik ook lang op vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
SPOILER: vraagje/bug over vierde kerkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Jonnyboy het volgende:SPOILER: vraagje/bug over vierde kerkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:38 schreef _petjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Na 2 dagen in kakariko village vast te zitten (waar ik zelf uit ben gekomen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., was dit het eerste punt waar ik zelf niets mee kon. Morgen proberen
. Thx
.
Al baal ik wel dat ik het niet uit mezelf heb bedacht enzo.
Donderdag uitgespeeld. Blijft toch een dubbel moment het uitspelen van zo'n coole game. Aan de ene kant best cool (ook al was ie niet zo moeilijk) dat je hem uit hebt, aan de andere kant zonde dat het over is. Ga nog wel wat 'sidequest' doen, al heb ik het idee dat er minder echte sidequests inzitten dan in mijn laatste zelda's (die voor de 64).but it ain't right either.![]()
Ik speel het spel langzaam, ik wil het ook niet uitspelen, ook al ben ik daar nog láng niet.
Maar ik heb al andere zeldagames klaarstaan om daarna te gaan spelen!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Woei, vanavond uitgespeeld na 66 uur zelda plezier.
Hyrule is weer veilig (voor nu in ieder geval).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be.....![]()
Nou, ik zit nu toch echt vast, in Snowpeak Ruins:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie me helpen?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef Hare het volgende:
Nou, ik zit nu toch echt vast, in Snowpeak Ruins:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie me helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef Tware het volgende:
[..]Pfff, soms kan ik mezelf toch wel heel erg hard voor mijn hoofd slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijke eindbaas zeg
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
Ik zit nu bij dat stuk met die huifkar. Wat een klotestuk zeg.
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
@ mschol, als je een bericht quote kan je het wel lezen
@ _Saviour_, ik kwam daar vrij snel doorheen, lok op die vogel, pak dan je kruisboog en schiet 'em neer.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
Daar zit ik ook nog steeds. Inderdaad een klotestuk...quote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood![]()
uitgespeeld! Wat een perfecte Zelda game zeg. Beter dan OOT
.
Het enige wat ik miste en waar ik tot vlak tot het einde op bleef hopen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ohja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:30 schreef Roi het volgende:
Ohja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is iemand trouwens nog naar de Sky gegaan nadat je die brief van Jr. heb gehad ? Is er nog iets bijzonders ?
De filmpjes van deze gast moeten jullie trouwens zien
http://www.youtube.com/profile_videos?user=SexyZora19All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
ja afmaken die hap!
wel zorgen dat er niet 1tje overblijft ander roept ie de andere weer tot leven.
beetje met je zwaardje zwaaien ofzo![]()
klote stuk idd, maar nadat ik de juiste truuk doorhad ging het in 1xquote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding blijft maar rondjes rijden doordat die vogel iedere keer een bom dropt. En ik krijg dat takkebeest niet dood![]()
![]()
oh dat vond mijn vriendin zo'n leuk stuk, met name omdat ike en uur zat te vloeken op die bank dat het me niet lukte[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
kan niet wachten tot ik weer kan spelen vanavond. Zit nu bij dat stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:10 schreef linebear het volgende:
kan niet wachten tot ik weer kan spelen vanavond. Zit nu bij dat stukwaar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarschijnlijk de eerste keerquote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?
[..]
"mike? Gaat het"quote:Op maandag 22 januari 2007 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
oh dat vond mijn vriendin zo'n leuk stuk, met name omdat ike en uur zat te vloeken op die bank dat het me niet lukte
-NEE!
"jezus"
_IK KOM ER GODVERDOMME NIET DOOOOR.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
"kolere,vloeken om een spel"
-HOU JE SMOEL.HET WIL NIET!!!!!!!!!!
zoietschagarijn
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik vind het echt grappig
Beide stukken waar veel mensen op bleven hangen gingen bijna vanzelf bij mij
Het probleem met de kat
en het probleem met de huifkar
zegt mevrouw; ik ben nou 2x achter elkaar in elkaar geslagen met Super Smash bros. Nu heb ik geen zin meer, kutspelquote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"mike? Gaat het"
-NEE!
"jezus"
_IK KOM ER GODVERDOMME NIET DOOOOR.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
"kolere,vloeken om een spel"
-HOU JE SMOEL.HET WIL NIET!!!!!!!!!!
zoietschagarijn
[..]
probleem met de kat hangt helemaal af van je ervaring met andere zelda's (of puzzel rpg's) denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef Nollem het volgende:
Ik vind het echt grappig
Beide stukken waar veel mensen op bleven hangen gingen bijna vanzelf bij mij
Het probleem met de kat
en het probleem met de huifkar
en die huifkar is een truukje dat je door moet hebben...![]()
okheb gewoon veel ervaring denk
(laat de volgende zelda maar komen
)
Dit was m'n eerste zelda, en beide gingen eigenlijk vanzelf
Ik heb gewoon talent
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
ondertussen blijkt dat je alleen maar puzzel rpg's/shooters speeltquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Jonnyboy het volgende:
Dit was m'n eerste zelda, en beide gingen eigenlijk vanzelf
Ik heb gewoon talent![]()
![]()
![]()
Yes eindelijk voorbij die huifkar!
Na heel veel frustratie en gevloek...❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
dat is bij:quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is dat? er zijn zoveel stukken waar je dat moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!![]()
Ja hoor, Robhimself zit weer eens vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.![]()
vuile dieven ook allemaal
[..]
ok ik beken, ik ben ook aangevallen door hem toen ik geen geld had gegeven
[..]
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef Nollem het volgende:
[..]
Er staat een geldkistje bij die vogel en je zult er echt wat geld in moeten deponeren, ik geloof 20 rupees. Anders wordt ie boos zodra je het hekje uitloopt...
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
zaad kopenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!
[..]
Die vogel bewaakt het toch voor die andere kerel?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Logisch ook. Wat moet die vogel nou met geld!Oh, and that's a bad miss!![]()
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.Oh, and that's a bad miss!![]()
Welkom in de wereld die Zelda heetquote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat ik trouwens erg maf vind is als je in een Dungeon een andere kamer in gaat en je komt vervolgens weer terug waar je al geweest bent, dan zijn alle beesten en potten weer gereset. Dus als je even geen geld hebt, even een paar keer heen en weer lopen tussen kamers en je kan steeds weer dezelfde spullen pakken, onbeperkt in feite. Alle potten blijven ook dezelfde items bevatten viel me op.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
Je kunt later een grotere scorenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je portomonnee zo snel vol raakt...❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Tja, dat van die beesten ok, dat is nog niet zo vreemd, maar dat je keer op keer onbeperkt dezelfde shards kan pakken.... wel een beetje simpel. Voegt dan maar weinig toe en mijn ogen en is eerder irritant.quote:Oh, and that's a bad miss!![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef linebear het volgende:
[..]
dat is bij:aahh helemaal in het begin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer![]()
![]()
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes eindelijk voorbij die huifkar!
Na heel veel frustratie en gevloek...![]()
weet iemand waar ik het verhaal van deze zelda kan lezen.
ik ik ben nu bij 4de kerker maar snap de ballen van sommige dingen in het verhaal.
Weet iemand dat?![]()
Eerder gister gaf ik het op en ben toen 's avonds verder gegaan. Dus op die manier maar 2x keer, maar dat waren wel lange momenten. En toen, na heel veel rondjes van de huifkar, bam! dat klotebeest eindelijk dood. Dat tweede veld was wel een stuk makkelijker. Maar 1 ruiter op zo'n zwijn en daarna heb je gelijk tijd om om te keren en klaar te zijn voor het schot op dat takkebeest.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
hoe vaak heb je het opnieuw geprobeerd?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
En ik maar denken dat ik al een beetje op weg wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
aahh helemaal in het begin..
bereid je maar voor, er komen er nog veel meer![]()
![]()
ik zorgde ervoor dat die beesten te paard zich op de huifkar richte of ver genoeg van mij vandaan waren als ze op mij schoten...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eerder gister gaf ik het op en ben toen 's avonds verder gegaan. Dus op die manier maar 2x keer, maar dat waren wel lange momenten. En toen, na heel veel rondjes van de huifkar, bam! dat klotebeest eindelijk dood. Dat tweede veld was wel een stuk makkelijker. Maar 1 ruiter op zo'n zwijn en daarna heb je gelijk tijd om om te keren en klaar te zijn voor het schot op dat takkebeest.
en met de boomerang wisselen tussen huifkar en vogels..![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 00:43 schreef stefmans het volgende:Zelfde probleem hierzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beetje zwaaien met zwaard helpt ook niet hoor, ik heb ook alle special moves geprobeerd
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierzo
En beetje zwaaien met zwaard helpt ook niet hoor, ik heb ook alle special moves geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:32 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
moet dat nou al die spoilertags, het hele topic bestaat uit spoilertags onderhand
[..]
Ja ik denk van de rest doet het ook he!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
mjah ik snap dat je bij films e.d. het einde tussen spoilertags wilt hebben, maar bij games sta ik echt te kijken dat dat ook gebeurt[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
je bedoelt de walktrough?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:58 schreef MacGreagor het volgende:
weet iemand waar ik het verhaal van deze zelda kan lezen.
ik ik ben nu bij 4de kerker maar snap de ballen van sommige dingen in het verhaal.
Weet iemand dat?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Mja ergens snap ik het wel dat je niet wilt lezen hoe een bepaald stukje gaat, want als je er dan zelf komt is er geen lol meer aan!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ik snap dat je bij films e.d. het einde tussen spoilertags wilt hebben, maar bij games sta ik echt te kijken dat dat ook gebeurtOh, and that's a bad miss!![]()
Zit nu in de Goron mines, net na de middel baas. Mijn houten schild is opgefikt, ergens nog een andere te vinden?![]()
in kakiriko village zit een shop. die hebben een nieuw schild. ook van staal als het goed is.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Hoe doe je eigenlijk die spinattack hij wil niet lukken.
Gaat om de Wii versie
Is er iemand die net als ik met Zelda een half uurtje voorbij het punt is waarbij je voor het eerst die balk aan de linkerkant met kleine balletjes moet vullen?
Als die iemand mij dan de save game zou willen mailen dan heeeel graag. Ik zit maar te wachten tot m'n Zelda save game van m'n oude Wii naar me toe wordt gestuurd maar die gozer schiet maar niet op
Mailen kan naar FJDorr met gmail Savegames die veel verder zijn worden niet geaccepteerd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
Gister tijdje gedaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.
Ook zat ik vast in Lakebed TempleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer op zoek naar wat upgrades (grotere beurs, heart pieces, hidden skills) en naar de fishing hole, dat vond ik in OOT ook super. Waar kan ik deze vinden? Bij Lake Hylia?![]()
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef QCC het volgende:
Gister tijdje gedaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voordat je hetDe muziek maakte veel goed op dat stuk vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt, tot nu toe een van de meest irritantie stukken.(en het verdwalen)
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef stefmans het volgende:
Waar is die fishing hole eigenlijk gewoon bij dat tourist center want tot nu toe kan ik daar alleen nog in zo'n kano op potten schieten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
wat is de tourist center?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ertegenover. Links zit een deur die leidt naar een soort vallei met daar de fishing vijver.
volgens mij heb ik die compleet gemist
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help
[..]
![]()
Volgens mij Mikey, ben je het zaadje, ik denk niet dat dat je nog gaat lukken
... en zonder al te veel te verraden, één van de gaafste sidequest dingen zit onder dat brokstuk...
![]()
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
ja, wat ik me nou afvraag, ik ben toen ooit een keer over die brug heen geweest ik kan me alleen moeilijk herinneren wat er toen aan de hand was... volgens brak die brug pas af nadat ik er over heen was ofzo
[..]
hoe hoe hoequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:44 schreef Nollem het volgende:
Ach hij kan straks echt wel terug lopen. Heb ik ook gedaan namelijk. Geen problemen hoor
[..]
Daar kom je vanzelf wel achterquote:moest ik ook doen
das wel stom, ik ga ieder gevecht aan dat ik tegen komquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb gister nog even vanuit de bootje gevist, stomme vraag maar wat moet ik daar vangen, een hartcontainer oid?
Verder heb je in de woestijn een een stuk steen staan, dat is een stuk vane en brug en dat moet je warpen naar de eldin brug, maar ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment over die brug ben geweest en dat ik toen een aantal van die twilight beesten tegenkwam. Deze heb ik genegeerd en ben verder gegaan dus ik heb bij die eldin brug geen warpzone, dus ik kan ze dat brokstuk daar niet naar toe teleporteren. iemand enig idee hoe ik daar nu kan komen, ik heb geprobeerd achterlangs vanuit zora's domain daar te komen maar dat lukt niet (vanmdaar dat ik ook op een gegeven moment zat te vissen maar) en volgens mij zitten die beesten na het gat in de brug dus vanuit hyrule field kom ik ook die brug niet over...
help(zeker met die twiglight beesten) , lees: ik heb een hekel aan lopen, dus iedere teleport die ik kan genereren is mooi mee genomen..
ik zit nu zelf net in de Lakebed temple
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 23-01-2007 09:29:53 ]![]()
hoi, ik hou van voorkauwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:10 schreef Nollem het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achtermoest ik ook doen
[..]
Ik ga wel altijd het gevecht aan met twilight beesten. Voordat ik de bosskey had van water temple... Uren!
Ook heel veel problemen gehad met de mid-boss van de sneeuw temple...
En alle échte puzzels lukken me niet, de puzzle voor je master sword en nu dus de puzzle in sneeuw temple.
Verder hou ik van het feit dat de game nu pas afwijkt van het traditionele, andere puzzels dan gewoonlijk, andere soort temples zelda is aan het vernieuwen! Maar pas na Gerudo dessert.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Die zit aan dat stukje waar de rivier die bij de zora's vandaan komt splitst. Waar die grote draakvogel uit het meer je dropte.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Jesse- het volgende:
[..]
wat is de tourist center?
volgens mij heb ik die compleet gemist❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
midna heeft niks te willen , en zal gewoon naar ons moeten luisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb die beesten ook vermeden toen.
Was omdat ik toen voor het eerst niet als wolf tegen ze vocht, ik dacht dat dat toen niet kon, en dat ik dat later nog maar eens moest proberen...
Heb dat rotsblok al naar allerlei plaatsen toegewarpt... Midna steeds chagerijnig.. hehehe..![]()
![]()
midna heeft een geil kontje
[..]
Je bedoelt wel de meest noordelijke eldin bridge? Want ik heb daar ook lang mee lopen kloten en naar werkelijk ieder warppoint gewarpt, zonder succes. Tot ik, nadat ik een tijdje had rondgereden bij de meest noordelijke brug kwam, daar aan de overkant Twilights zag en ik met een grote omweg daar toch nog een warp point kon creeerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
help
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt
[..]
In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf wellicht maar ff zoeken waar die omweg zit, want volgens de kaart zou je van zora's domain uit moeten komen aan de achterkant/overkant van die brug, maar dat is me nog niet gelukt?)
![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
dat komt niet zozeer dat je zuigt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik zwaar zuig in ZeldaIk was met m'n vorige save game meer dan 10 uur bezig. Toen ik gisteren opnieuw begon was ik in een kleine 3 uur op ongeveer dezelfde plek
![]()
Ach ik vermaak me iig
je weet in het begin gewoon niet hoe je verder moet...
en als je het al een keer hebt gedaan ben je dus veel sneller..![]()
Bij mij staat er 30 uur op de teller en ben net begonnen met dungeon 3. Da's best traag denk ik, maar ik doe alles lekker rustig aan❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
ik dacht dat ik langzaam was...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij mij staat er 30 uur op de teller en ben net begonnen met dungeon 3. Da's best traag denk ik, maar ik doe alles lekker rustig aan![]()
ik ben net met dungeon 3 (lakebed temple) begonnen en heb 24,5 uur op de teller staan![]()
![]()
hier zuigt er nog eentje, maar vind het wel een super game. Vermaak me prima....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
![]()
Ach ik vermaak me iig
ZIt pas op de 4 uur... dus heb nog zeker 66 uur te gaan![]()
Nou ja ik wist wel dat het sneller zou gaan maar als ik eens terug kijk wat ik allemaal gedaan heb ik die 3 uur dan stelt dat nog niet zo heel veel voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:43 schreef mschol het volgende:
dat komt niet zozeer dat je zuigt..
je weet in het begin gewoon niet hoe je verder moet...
en als je het al een keer hebt gedaan ben je dus veel sneller..![]()
Ach aan de andere kant, ik heb nog genoeg avonden om heerlijk Zelda te spelen. De berichten dat de puzzels beter worden dan het huidige niveau (je bent hier, ontsnap naar de volgende ruimte) doen me in ieder geval goed.
Ik ben trouwens ook meteen begonnen om de save games goed bij te houden. Wat dus betekent dat als ik het spel uit heb gespeeld er voor de Europese Wiis save games beschikbaar komen voor ongeveer elke anderhalf/twee uur spelen.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
maar in my defense: ik heb ook een tijdje zitten vissen op de vijverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ik langzaam was...![]()
ik ben net met dungeon 3 (lakebed temple) begonnen en heb 24,5 uur op de teller staan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
dat is lake hyliaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
In zora's domain heb je toch die kanon (of zit ik totaal verkeerd?)
[..]
ik vond dat puzzelen met die 2 standbeelden zwaar irritant
had de oplossing maar ff opgezocht op het web
[..]
Zit nu voor het eerst echt vast, en ook met de IGN Walkthrough kom ik niet verder. Sta tegenover de Goron Chieftain op dat ronde magnetische plateau omgeven door lava. Enige wat ik kan doen is OF met zwaard aanvallen (maar dat heeft geen zin, want hij blokkert m'n slagen met z'n ijzeren vuisten), OF gaan rollen zodat m'n iron boots tegen z'n onderbuik (ongeveer) aankomen en er wat sparks afkomen. Maar dit laatste heeft geen verder effect.
Las op de IGN Walkthrough datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Heb dit gevecht nu al een aardig aantal keren geprobeerd (en dood gegaan), maar als ik niet weet wat ik moet doen is het nog een keer proberen vrij zinloos. Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???![]()
eindje van hem aflopen, dan komt ie aanrollen.
dat is trouwens nog niet de dungeon eindbaas❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Haay1971 het volgende:
Zit nu voor het eerst echt vast, en ook met de IGN Walkthrough kom ik niet verder. Sta tegenover de Goron Chieftain op dat ronde magnetische plateau omgeven door lava. Enige wat ik kan doen is OF met zwaard aanvallen (maar dat heeft geen zin, want hij blokkert m'n slagen met z'n ijzeren vuisten), OF gaan rollen zodat m'n iron boots tegen z'n onderbuik (ongeveer) aankomen en er wat sparks afkomen. Maar dit laatste heeft geen verder effect.
Las op de IGN Walkthrough datga dan eens verder weg staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die Chief komt alleen maar op me aflopen en als hij vlak bij me is probeert hij me te slaan met z'n vuist en ben ik weer een half hartje kwijt!
Snap dus echt niet hoe ik hier langs moet komen! Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
eindje van hem aflopen, dan komt ie aanrollen.
dat is trouwens nog niet de dungeon eindbaas
de eindbaas is wel kut..![]()
Volgens mij moet je wachten tot hij je aan gaat vallen. Dus zodra hij zijn arm heft toeslaan (geloof ik hoor).Houd van een lijntje.![]()
de eindbaas vond ik dan weer makkelijk. En een mooi sfeervol gevecht wel. De camera zie zo mooi rondraait rond die pilaren, dat beest in vuur. Keitof.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die was helemaal niet zo lastig, de truuk had ik redelijk snel door...
de eindbaas is wel kut..❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.![]()
Dat is het moment dat je toe moet slaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.Houd van een lijntje.![]()
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is het moment dat je toe moet slaan.![]()
Jupquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Gewoon met m'n zwaard op hem hakken bedoel je ?''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Haay1971 het volgende:
Ik ben al aan de rand van het veld gaan staan, maar hij komt NIET op me afrollen, maar loopt gewoon naar me toe en heft dan z'n arm om me te slaan.
Daarna rolt hij zich op en kun je hem met de iron boots aan vastpakken en over de rand slingeren.
Als je die Hidden Skill nog niet hebt dan moet je op het goede moment slaan, meestal is dit als hij zijn armen omhoog doet.![]()
Kijk! Hier heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef torn_Machina het volgende:
Je moet hem eerst met een Shield attack raken (tweede Hidden Skill dacht ik) en daarna met je zwaard slaan als die iets versuft is.
Daarna rolt hij zich op en kun je hem met de iron boots aan vastpakken en over de rand slingeren.
Als je die Hidden Skill nog niet hebt dan moet je op het goede moment slaan, meestal is dit als hij zijn armen omhoog doet.Ja, die Shield Attack skill heb ik. Zal het op deze manier eens proberen vanavond. Wish me luck!
![]()
![]()
Whehehe,.. daar gaat het om toch! vermaak! (19h, tempel 2quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
![]()
Ach ik vermaak me iig)
Succes! Is deze dodo ook gelukt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Haay1971 het volgende:
Kijk! Hier heb ik wat aan!Ja, die Shield Attack skill heb ik. Zal het op deze manier eens proberen vanavond. Wish me luck!
[ Bericht 27% gewijzigd door Reintji op 23-01-2007 11:26:35 ]![]()
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Die skill gebruik ik ook bijna nooit. Mortal Draw en Skull Splitter zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.![]()
![]()
het geldt bij mij voor alle skills, ik gebruik ze amper, alleen de final blow komt wat vaker voor..
ik schud me nunchuck liever![]()
![]()
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
de hidden skill met rollen om een bepantsernde vrijand heen heb ik ook sinds een tijdje. er echt tig keer over gedaan voor ik hem goed had, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik het eigenlijk deed.![]()
![]()
die 1e of 2e skill met afmaken met een doodssteek vind ik wel gaaf. als je daarna gelijk je zwaard opbergt doet link dat op een stoere manier!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Bij het allerlaatste gevecht in het spel heb ik de hidden skills pas echt gebruikt (was niet eens helemaal de bedoeling van het spel maar boeiend).Houd van een lijntje.![]()
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die nheb ik ook pas behaald, alleen ik vind em te ingewikkeld om te doen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Z targeten, dan opzij. en weer Z targeten en opzij (dat lijkt in iedergeval wel te werken?)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en hoe was ie nou eigenlijk? ik spring alleen maar bij de vijand vandaan ipv te rollen als ik het weer probeer
maar zo zal hij vast niet bedoeld zijn...![]()
ik heb geloof ik 2 skill sofzo, ik zwaai altijd gewoon maar wat flink met m'n sticks
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Goron Mines uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef Roi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het hier al bekend dat je een schitterende zelda beeldje kan inwisselen bij de Nintendo site?
http://media.nintendo-eur(...)8d9v0L-l9kAqT0nj.jpg![]()
Ja voor 20.000 punten meen ik?''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef toma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?![]()
![]()
Heb je de sleutel voor die deur al ?All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Roi het volgende:
Heb je de sleutel voor die deur al ?Omg, how stupid
![]()
op het moment dat jij poste dacht ik: "hee nog een keer m'n sense aan dan". Ik heb echt een uur rondgelopen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Roi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het aan mij of ziet dat beeldje er plastic uit?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef SterkStaaltje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand raad?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat vond ik echt tof aan die 'dungeon'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zit nu al een tijdje vast in de Arbiter's Grounds
je hebt zo'n kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slotje!Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: