quote:Op maandag 15 januari 2007 18:54 schreef Wunk het volgende:Het is inderdaad de kutste dungeon!! Echt geen klap aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe irritant is het ook wanneer je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je moet eens proberen om éérst op de Z-knop te drukken en pas daarna op de B-knop. Ze hoeft namelijk niet eerst de Wii-mote op de vogel te richten om te kunnen locken. Als je op Z drukt, dan locked-ie automatisch op de vogel/huifkar/etc die het dichtste bij is.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is inderdaad de kutste dungeon!! Echt geen klap aan!
Hoe irritant is het ook wanneer je:pff ik vond het echt een gave dungeon beetje rond knallen met je clawshotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]zou dat nou de meest simpele oplossing voor me probleem zijn, straks eff proberen...
en met boomerang kunnen die beesten ook uit de lucht gehaald worden he?
Ach en wisselen tussen pijl en boog en boomerang kost ook niet echt veel tijdquote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou dat nou de meest simpele oplossing voor me probleem zijn, straks eff proberen...
en met boomerang kunnen die beesten ook uit de lucht gehaald worden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
de tempels zijn toch gesloten zodra je de baas hebt verslagen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:53 schreef Nollem het volgende:
Je kan altijd ergens naar toe terug keren
12 uur eerste tempel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef Reintji het volgende:
Hmm. zonder twijfel de langzaamste Zelda speler, 12h en de 1e tempel klaar. Nu door Hyrule field naar de tweede twilight. Hoeveel pieces of heart had ik moeten hebben? ;-)
Lama, kheb hem alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Er was toch een ondergronds tunnelstelsel onder hyrule field ofzoiets? Hoe kom ik daar
door eindbazen te verslaan en hartpieces te verzamelen (in het hele spel zitten er 45 ofzo, dus je kan met goed zoeken er 9 bij zoeken)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan meerdere hartjes?![]()
Ah ok bedankt! Ik ben nu in de eerste tempel bezig, had ik er al een bij kunnen hebben? Ik heb er nog steeds 3 namelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
door eindbazen te verslaan en hartpieces te verzamelen (in het hele spel zitten er 45 ofzo, dus je kan met goed zoeken er 9 bij zoeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |