dat is toch juist goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
maar ik rook niet
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Houniet het volgende:
maakt mij niet uit of iemand nou gaat roken, als ze maar niet in me gezicht blazen
dus ik moet er geen last van hebben, anders zeg ik het wel
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant op
over het stappen heb ik het ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.
en als je gaat stappen moet je niet zeiken, dan hoort het er gewoon bij vind ik
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef PauloCoelho het volgende:
Ach jongen maak je toch niet zo druk.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houden
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral die stank begint me tegen te staan. En collega's die 8 keer per dag minimaal 10 minuten staan te roken maar wel zeuren als ik 5 minuten te laat ben
Daar komt het redelijk op neer ja in hun ogen. Want zij zijn nou eenmaal verslaafd.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.
Omdat roken een keuze is stomme bosjosti.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef Maarteb het volgende:
rokers: de enigste groep die wettelijk gediscrimineerd mogen worden.
Het is ENIGE, pauper.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef Maarteb het volgende:
rokers: de enigste groep die wettelijk gediscrimineerd mogen worden.
Ik hoop het. Wmb komt er in uitgaansgelegenheden een cabine waar je mag gaan zitten roken, waar de rook dan afgezogen wordt de buitenlucht in, maar zodat de overige gasten er geen last van hebben. In andere openbare gelegenheden geldt over het algemeen al een rookverbod, gelukkig.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:40 schreef luidspreker het volgende:
het stinkt. reken maar dat nederland snel zal volgen met een rookverbod in openbare gelegenheden, net als.. hmm engeland. heerlijk :-)
Klopt helemaal.quote:rokers ruiken zichzelf ook niet meer op een gegeven moment: hetzelfde als mensen die altijd zweten, en gewend zijn aan de geur hiervan.
En geloof, seksuele voorkeur, etc niet??quote:Op zondag 14 januari 2007 09:20 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat roken een keuze is stomme bosjosti.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar ow wat heb ik een pleurishekel aan die anti-rokers-extremisten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zag dat andere topic eerder dan deze:
[..]
dit gaat over mensen die bij een bushalte ofzo gaan staan roken en als je het ook nog maar zo lief vraagt dat ze dan als nog niet stoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zag dat andere topic eerder dan deze:
[..]
Een jaar heeft 52 weken dus 52 x ¤ 28 = ¤ 1456 per jaar!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:54 schreef Houniet het volgende:
wat kost een pak peuken tegenwoordig
4,-?
ken mensen die een pakje per dag roken
4,-x7 pakjes per week= 28,-
28,-x4 weken= 112,-
112,-x12 maanden= 1344,- euro gemiddeld per jaar aan peuken
Ja!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ah, gaan we hier verder?
rot op hun willen roken dan gaan hun maar ergens anders staanquote:Op zondag 14 januari 2007 13:07 schreef DeRCT14 het volgende:
Dan ga je iets verder op staan?
ja oprotten met hun en hun stinkzooitjequote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
rot op hun willen roken dan gaan hun maar ergens anders staan
dankje voor je bijdragequote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef rednajt het volgende:
gelul over dat roken slecht is
Dus, je bent een vaste bezoeker van www.boy4ever.nl. Da's mooi.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef rednajt het volgende:
ROKEN
Er zijn veel meer nadelen dan voordelen aan roken.
Tegenwoordig moet je overal buiten roken. Rookt er iemand buiten, is het weer niet goed. Wat willen jullie nu?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
mee eens,quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
Hallo iedereen!
Ik vind het prima als mensen roken ... dat mogen ze lekker voor zichzelf bepalen.
Maar ....
Ik heb zelf longproblemen en dus maken rokers mij het wel heel lastig door overal te roken. Dit doen ze niet bewust natuurlijk! Maar heel wat rokers zeggen gewoon dat ze geen zin hebben om rekening met niet-rokers te houden.
Om het voor niet-rokers en mensen die er echt serieuze gezondheidsproblemen door krijgen makkelijker te maken uit eten te gaan en ook eens lekker naar een discotheek te kunnen enz vind ik het een goed plan om alle openbare gebouwen gewoon rookvrij te maken .. dus ook de horeca!
Ga lekker thuis roken. Met je kop onder de afzuigkap.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tegenwoordig moet je overal buiten roken. Rookt er iemand buiten, is het weer niet goed. Wat willen jullie nu?
In restaurants is het tegenwoordig een stuk makkelijker om uit de rook te zitten en rookvrije café's zijn er ook wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
Om het voor niet-rokers en mensen die er echt serieuze gezondheidsproblemen door krijgen makkelijker te maken uit eten te gaan en ook eens lekker naar een discotheek te kunnen enz vind ik het een goed plan om alle openbare gebouwen gewoon rookvrij te maken .. dus ook de horeca!
das een goeiequote:Op zondag 14 januari 2007 13:44 schreef nonzz het volgende:
Rokers zijn wel lekker goedkoop omdat ze snel doodgaan en veel accijnzen betalen.
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef rednajt het volgende:
roken bij bukhokjes en treinstations moet ook verboden worden![]()
Zeg eens eerlijk, heb jij als klein kind een keer een ontiegelijke klap op je hoofd gehad?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef rednajt het volgende:
roken bij bukhokjes en treinstations moet ook verboden worden![]()
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
Bij bushokjes zie ik het probleem niet zo. Je hebt toch een mond om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan roken?
treinstations okej maar bij bushokjes zeggen ze soms zo als jullie zeggen rot toch lekker opquote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.
Bij bushokjes zie ik het probleem niet zo. Je hebt toch een mond om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan roken?
Als ik dit soort reacties zie, ben ik altijd blij dat ik niet in de randstad woon.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!."
jij gelooft nog in sprookjes als je echt gelooft dat als je 5 van die hangjongeren staan bij een bus of een tramhokje die allemaal een peuk in hun mond hebben en als je ze dan gaat vragen of ze dat effe willen uitdoen ...dat ze dat gelijk gaan doenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op stations kan je precies zien waar wèl en niet gerookt mag worden. Ga dan als niet-roker niet bij zo'n rookpaal staan.
ik woon in zeeland maar dan nog zij ze gewoon assosiaal horquote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als ik dit soort reacties zie, ben ik altijd blij dat ik niet in de randstad woon.
Waarom zouden ze dat niet doen? Als je het gewoon vraagt en verteld waarom je er niet tegen kan, zal de roker daar echt wel begrip voor hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
But seriously, folks. Hoeveel rokers zouden serieus hun sigaret uitmaken of elders gaan staan wanneer iemand bij een bushokje hen dat vraagt?.
Het klopt inderdaad dat er in veel restaurants tegnewoordig een hoekje 'rookvrij' is gemaakt. Maar dit is in de praktijk niet meer dan een paar tafeltjes waar een bordje verboden te roken op staat. Aan de tafeltjes naast de roovrije tafels mag wel gewoon gerookt worden. Zo'n rookvrij tafel stelt dus eigenlijk niks voor!!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
In restaurants is het tegenwoordig een stuk makkelijker om uit de rook te zitten en rookvrije café's zijn er ook wel.
En gewoon vragen of een roker de sigaret weer wil doven of even ergens anders kan gaan staan, is altijd een optie, toch? Ik zou het zelf iig niet in m'n hoofd halen om daar geen gehoor aan te geven.
geen enkele ...je wordt waarschijnlijk met een kwade blik aangekeken want alle lucht is van hunquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben!."
But seriously, folks. Hoeveel rokers zouden serieus hun sigaret uitmaken of elders gaan staan wanneer iemand bij een bushokje hen dat vraagt?.
maar van die kut hangjongeren niet hor (dan ben ik zelf nog maar 16 en dan hoor ik ook nog bij de jongeren) het zijn gewoon KUT luiquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen? Als je het gewoon vraagt en verteld waarom je er niet tegen kan, zal de roker daar echt wel begrip voor hebben.
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
treinstations okej maar bij bushokjes zeggen ze soms zo als jullie zeggen rot toch lekker op
Nou ja, ik dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
denk je nou echt dat ik als het regent buiten het hokje ga staan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.
Denk je nou echt dat de roker die daar eerst was dat doet?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik als het regent buiten het hokje ga staan?
waar woon jij??? in klazinaveen ofzo.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan natuurlijk ook een optie. Ligt er een beetje aan wat de situatie is. Als de roker er eerst stond, lijkt het me duidelijk dat je daar dan niet tegenaan gaat staan vervolgens van de roker verwacht of 'ie even ophoepelt. Maar als iemand naast jou komt staan en vervolgens een sigaret opsteekt, kan je toch gewoon vragen of diegene even ergens anders gaat staan? Zonder dat je gelijk een grote bek krijgt.
dan kan hij als nog zen peuk uit doenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de roker die daar eerst was dat doet?
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de wereldstad Assen, maar ook in Groningen (de 'Randstad van het Noorden') is het geen probleem als je iemand zo'n vraag stelt.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef rednajt het volgende:
[..]
waar woon jij??? in klazinaveen ofzo.....
moet je dat effe in rotterdam, amsterdam of den haag gaan doen.....krijg je nog klappen ook als je het aan de verkeerde vraagt...
maar wat als het regent?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook niet in alles door moet slaan als niet-roker! Zeggen dat er ook bij bushokjes niet gerookt mag worden vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Als ik bij een bushokje sta te wachten en er steekt er 1 een sigaret op dan ga ik wel een paar meter verder staan .. of ik ga aan de andere kant van die persoon staan, want buiten waait de rook tenslotte maar 1 kant op. En hoelang moet je nou gemiddeld op een bus wachten??
heej zo praat je niet tegen liesquote:Op zondag 14 januari 2007 13:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van.....
de wereld is niet zo tolerant als sommige hier dat willen voorspiegelen
Je hebt het over een half open bushokje?!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar wat als het regent?
en in zeeland moet je meestal lang op je bus wachten hor
dat het nou in de randstad gewoon is dat elke minut een bus komt
het heeft eigenlijke bal te maken in welke stad in principe...het ligt altijd aan de mentaliteit van de persoon aan wie je het vraagt.... en niet iedereen heeft dezelfde instelling als een ander...hier op het forum kan je makkelijk lullen ...vraag het gewoon...maar in de praktijk werkt het niet zo namelijk.....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de wereldstad Assen, maar ook in Groningen (de 'Randstad van het Noorden') is het geen probleem als je iemand zo'n vraag stelt.
Ja, of jij wacht even tot 'ie z'n peuk op heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan kan hij als nog zen peuk uit doen
Ik zeg niet dat de HELE wereld zo tolerant is .. ik vertel alleen hoe IK het zie! Tenslotte gaat het hier over je persoonlijke mening!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:58 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja bij een volle bushalte wordt jou verhaal wat complexer, maar jij snapt er denk ik geen hol van.....
de wereld is niet zo tolerant als sommige hier dat willen voorspiegelen
quote:
Dan heb ik toch andere praktijkervaring dan jij, vrees ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
het heeft eigenlijke bal te maken in welke stad in principe...het ligt altijd aan de mentaliteit van de persoon aan wie je het vraagt.... en niet iedereen heeft dezelfde instelling als een ander...hier op het forum kan je makkelijk lullen ...vraag het gewoon...maar in de praktijk werkt het niet zo namelijk.....
MAAR ALS HET REGENT!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, of jij wacht even tot 'ie z'n peuk op heeft.
Het is nogal vreemd om als niet-roker naast iemand te gaan staan die duidelijk rookt, en vervolgens te vragen of diegene de sigaret wil doven.
Ga daar dan niet staan!
dan neem je een plu mee!quote:
Die was slim genoeg om voor jou bij de bushalte te staan.quote:
Volgens mij is het al zo dat rokers al door de wet rekening houden met niet-rokers. (rookvrije werkplek enz.)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:39 schreef dekkered het volgende:
Hier bij open ik dit topic omdat rokers stinken, de rook stinkt, het is slecht voor je, het is slecht voor je omstanders, het kost veel geld en het irritant voor asma pasienten omdat die er moeilijker door gaan ademen.
dus brand maar los
En dit soort 'argumenten' tonen onomstotelijk aan dat nicotine de hersenen zwaar aantast.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef peaceman het volgende:
Daarentegen vind ik wolken parfum zwaar irritant en dat slaat ook op mijn strot.
een wolk parfum is ook slecht voor een asma pasientquote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij is het al zo dat rokers al door de wet rekening houden met niet-rokers. (rookvrije werkplek enz.)
Ik kan me wel voorstellen dat mensen het vinden stinken. Daarentegen vind ik wolken parfum zwaar irritant en dat slaat ook op mijn strot. En kom niet aan met dat dat niet schadelijk is, want dat is de vraag. Vroeger was men er ook van overtuigd dat roken onschadelijk was. Het was zelfs chique.
Vele rokers houden echt wel rekening met anderen, deze OP is dus kort door de bocht.
Dat het geld kost is mijn eigen keuze. Daarentegen levert het de gemeenschap veel geld op.
Daarbij als de regering echt zou willen dat iedereen zou stoppen zou een pakje sigaretten wel 30 euro of meer kosten.
Dat doet het helemaal niet. Er zijn gewoon wel meer zaken die de directe omgeving tot last zijn. Jullie zitten te zeiken dat rokers jullie tot last zijn, peaceman geeft gewoon een voorbeeld waar hij last van heeft. (maar hij houdt het bij een voorbeeld en gaat niet gelijk topics openen over dat overmatig parfumgebruik stinkt, op de strot slaat, ongezond is voor zowel de parfumgebruiker als de directe omgeving, etc. Wat dat betreft zijn anti-rokers wel een beetje apart volk)quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dit soort 'argumenten' tonen onomstotelijk aan dat nicotine de hersenen zwaar aantast..
ik ben niet anti-rokers want men broer rookt en in men omgeving nog veel meer mensen maar ik stoor me er gewoon soms aanquote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat doet het helemaal niet. Er zijn gewoon wel meer zaken die de directe omgeving tot last zijn. Jullie zitten te zeiken dat rokers jullie tot last zijn, peaceman geeft gewoon een voorbeeld waar hij last van heeft. (maar hij houdt het bij een voorbeeld en gaat niet gelijk topics openen over dat overmatig parfumgebruik stinkt, op de strot slaat, ongezond is voor zowel de parfumgebruiker als de directe omgeving, etc. Wat dat betreft zijn anti-rokers wel een beetje apart volk)
Het is geen argument, maar een vergelijking. Mijn hersens zijn dus niet zo zwaar aangetastquote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dit soort 'argumenten' tonen onomstotelijk aan dat nicotine de hersenen zwaar aantast..
Een vergelijking die je gebruikt als argument...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef peaceman het volgende:
Het is geen argument, maar een vergelijking. Mijn hersens zijn dus niet zo zwaar aangetast![]()
Je bent geen anti-roker, maar opent wel een anti-roken topicquote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben niet anti-rokers want men broer rookt en in men omgeving nog veel meer mensen maar ik stoor me er gewoon soms aan
Ben benieuwd waar jij dan zo last hebt van rokers?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Voor iedere 'overmatig parfum-gebruiker' kan ik honderd stink-rokers aanwijzen.
De keren dat ik dacht: "Zo, dat kon wel wat minder met de aftershave" zijn in een jaar op één hand te tellen. Terwijl je IEDERE (werk)DAG sigarettenrook moet ruiken, of grote moeite moet doen om dat niet te hoeven.
Volkomen kul-argument dus.
wat voor topic titel moest ik dan doen? :Squote:Op zondag 14 januari 2007 14:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent geen anti-roker, maar opent wel een anti-roken topic
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga lekker thuis roken. Met je kop onder de afzuigkap..
Het is nummer één stankoverlast in mijn dagelijks leven.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:16 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd waar jij dan zo last hebt van rokers?
Vreemd, ik hoor altijd van voormalig rokers dat hun smaak- en reukzin pas weer ging werken nadat ze waren gestopt met roken.quote:Overigens ruik ik (te) vaak overmatig parfum/aftershave.
Ja, vreselijk. Daarbij hoort nuance niet thuis in KLB.quote:Maar als je je er zo aan stoort, is dat wel rot voor je.
demekkerdquote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
Mensen met hun leeftijd in hun usernamequote:Op zondag 14 januari 2007 14:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Slecht topic dit... tweewekelijks anti-rook-huiltopic.
Nu weet ik dus nog niksquote:Op zondag 14 januari 2007 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Het is nummer één stankoverlast in mijn dagelijks leven..
En die lijst is samengesteld op basis van "mate van irritatie" x "frequentie".
Het te vaak stinkende doucheputje staat overigens op nummer twee.
Zo zie je maar weer dat generalisatie verkeerd is.quote:Vreemd, ik hoor altijd van voormalig rokers dat hun smaak- en reukzin pas weer ging werken nadat ze waren gestopt met roken..
En waarom dan wel nietquote:Ja, vreselijk. Daarbij hoort nuance niet thuis in KLB.
En door dit soort uitspraken worden de anti rokers dus nooit serieus genomen door rokers.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef rednajt het volgende:
alle rokers moeten het land uit...naar belgie ofzo
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mensen met hun leeftijd in hun username.
Oh, 1988. Toen was ik geloof ik Griekse woordjes aan 't leren enzo...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik was veertien toen ik dit account maakte, flapdrol. Check m'n profiel maar eens. Mja, mss kijk je niet verder dan je neus lang is....
open er een topic over..quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
een wolk parfum is ook slecht voor een asma pasient
Voor een 32-jarige blaat je wel dom zat, trouwens...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, 1988. Toen was ik geloof ik Griekse woordjes aan 't leren enzo....
dit is mijn topic zijkertquote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef vamos1 het volgende:
[..]
open er een topic over..
en het is astma..
*steekt nog een chesterfieldje op*![]()
Generaliseren is ook een vak zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef Killaht het volgende:
Rokers stinken (kleding, gruwelijk uit hun mond, vooral als ze dan niet ontbijten, dit merken ze meestal zelf niet maar iedereen deinst achteruit met zon putlucht!)
Ze weten zich geen houding te geven, dus steken ze maar een peuk op. (onzeker)
Houden geen rekening met anderen mensen om hun heen.
Als ze in een vliegtuig zitten kunnen ze opeens wel 10uur zonder sigaret.
Irritaties:
-Als je zit te eten en je zit die walmen van die kansloze kerel op te snuiven, ook in het algemeen.
-stink niet als je tegen me praat
Daar word je (meestal) mee geboren en opgevoedquote:Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef Batsnek het volgende:
[..]
En geloof, seksuele voorkeur, etc niet??![]()
het is dekkered hor GAYMERquote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
KOGELVOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KOTS OP JE TOPIQUE!!!!!!!!!!
[afbeelding]
kusjes ijsmuts![]()
ik ben geen zeikwijf want ik kan er nog flink last van hebben met men astmaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
Kuttopic, TS is een zeikwijf en slotje.
Eensch.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
KOGELVOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KOTS OP JE TOPIQUE!!!!!!!!!!
[afbeelding]
kusjes ijsmuts![]()
En de niet-roker leeft langer dus heeft langer recht op een ouderdomsuitkering.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eensch.
TS: Niet rokers stinken ook, en zijn veel duurder op lange termijn. Ik zal het even uitleggen:
Een roker sterft gemiddeld 10 jaar eerder als een niet roker. De levensverwachting voor een Nederlandse man is 75-80 jaar. Voor een roker dus 65-70 jaar. In de laatste 10 jaar dat de roker al dood is kost de niet roker dermate veel aan ziektekosten dat hij zich duurder maakt dan de niet roker.
Dit is officieel aangetoont d.m.v. onderzoeken.
Btw: Niet rokers stinken ook..![]()
Ja dohh wat heb ik aan een ouderdomsuitkering als ik toch niet leefquote:Op maandag 15 januari 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
[..]
En de niet-roker leeft langer dus heeft langer recht op een ouderdomsuitkering.
Ergens last van hebben is niet echt een maatstaf hè of een goed argument om iets te onderbouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben geen zeikwijf want ik kan er nog flink last van hebben met men astma
wel om aan te tonen dat ik geen zijkwijf benquote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ergens last van hebben is niet echt een maatstaf hè of een goed argument om iets te onderbouwen.
de niet rokers stinken omdat ze niet douchenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige niet-rokers stinken.
De meeste rokers stinken.
Zoek de verschillen..
Of omdat ze na hun werk even een uurtje zijn wezen borrelen in een café met stink-rokers.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
de niet rokers stinken omdat ze niet douchen
vandaar :quote:Op maandag 15 januari 2007 18:54 schreef Syd het volgende:
Rokers zijn stoer punt uit !!!
onder je naam ?quote:The Good Die Young
TS is nog jong joh, die begint binnenkort vanzelf een keer.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
wanneer is TS zelf gestopt ?
Ik heb last van jou, ik vind dat jij rekening moet houden met mij maar ik ben geen zeikerd, capiche?!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel om aan te tonen dat ik geen zijkwijf ben
jij bent eerder een zijkwijf die steeds vraagt van mag ik even gaan roken of mag ik hier roken
Idd, de meeste anti rokers hebben in het verleden heel wat peuken opgerookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
wanneer is TS zelf gestopt ?
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
TS schijnt last te hebben van astma, dus zal zelf wel niet gerookt hebben.
Je moeder heeft groot gelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Syd het volgende:
"Bah! Sydney wat stinken die sigaretten toch, sinds ik gestopt ben vind ik het steeds meer stinken ik denk dat je maar voortaan in de schuur gaat roken" :| godgluurende gladiool
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.
De enkele astma-roker zal de spreekwoordelijke uitzondering zijn die de regel bevestigt dat mensen met astma iha niet roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?
ik zal nooit van me leven beginnen met echt rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
TS is nog jong joh, die begint binnenkort vanzelf een keer.
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zal nooit van me leven beginnen met echt roken
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)
Stelletje profiteurs vind ik dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mee-roken.
nee oud en nieuw roker (maar ik doe het niet over men longen en dan ben je niet een echte roker)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stelletje profiteurs vind ik dat.
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van....
dit was trouwens 1 malig want aanstaand oud en nieuw doe ik dat dus niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.
een sigaret gaat makkelijker aanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.
Ja, en als je langer vuurwerk wilt afsteken moet je een tweede peuk opsteken, terwijl de aansteeklont nog gewoon gebrand had. Mijn God, wat een kutargumenten zeg. En je gaat me toch niet vertellen dat je moeite hebt met het aansteken van een aansteeklont he?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
een sigaret gaat makkelijker aan
gaat niet te lang mee dus als je het beu bent kan je die zo weg gooien (een aansteek lont is harstikke lang en moet je dus weer uit doen en als je weer verder wilt aan)
rot is op met je gebaggerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:40 schreef IJsmuts het volgende:
zo, ff het topique een beetje opleuken.
kijk dit plaatje es, das toch heeerlijk!!![]()
[afbeelding]
alleen jammer dat je er dit aan overhoud!!![]()
[afbeelding]
maargoed, stoppen is nou eenmaal lastig, het voelt zo lekker, daarom nu maar even heen heerlijke cigarette na deze post![]()
[afbeelding]
dit zijn trouwens lekkere peukies, rookte ik in pindaland altijd!!![]()
[afbeelding]
owja, en vroeger wisten ze trouwens ook al dat het slecht voor je is![]()
[afbeelding]
aansteeklont duurt langer als een sigaret en ik heb nooit zo zin om lang vuurwerk af te steken (vanwege dat het altijd koud is met oud en nieuw hier in nederland)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en als je langer vuurwerk wilt afsteken moet je een tweede peuk opsteken, terwijl de aansteeklont nog gewoon gebrand had. Mijn God, wat een kutargumenten zeg. En je gaat me toch niet vertellen dat je moeite hebt met het aansteken van een aansteeklont he?
jochie stel je toch eens niet zo aan, gelukkig ken ik je langer dan vandaag anders zou ik nu dus stik!! postenquote:
das nog erger... waarom rook je dan met oud en nieuw wel? het stinkt toch en is vies?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee oud en nieuw roker (maar ik doe het niet over men longen en dan ben je niet een echte roker)
en dat was de dag er op goed te merken dat ik last had van men astma
Was jij niet overleden aan longkanker?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:16 schreef RudyCarell het volgende:
das nog erger... waarom rook je dan met oud en nieuw wel? het stinkt toch en is vies?
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was jij niet overleden aan longkanker?.
Wat wil een TS meestal met een KLB-topic, denk je?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat de TS nou echt wil met dit topic.
Normaliter zou ik dat met je eens zijn, maar ik heb nog weinig inhoud gezien van de TS.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat wil een TS meestal met een KLB-topic, denk je?.
Je bedoelt dat je weinig inhoud WIL zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
Normaliter zou ik dat met je eens zijn, maar ik heb nog weinig inhoud gezien van de TS.
Iets wat er niet is, kun je niet zienquote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weinig inhoud WIL zien..
Goede vraag, ik denk dat het tijd word dit topic te kapen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sinds wanneer hebben anti-rook topics inhoud? En met inhoud bedoel ik dan ook bij voorkeur iets dat we niet al 10 keer voorbij hebben zien komen sinds de jaarwisseling.
Dat is zo kortzichtig... het is altijd een wij-zij spelletje.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef Kimahri het volgende:
roken stinkt, dat mensen roken moeten ze zelf weten, maar ze verwachten dat de niet-rokers altijd rekening met ze houden, altijd maar weer WIJ moeten roken, dus JULLIE wachten maar ff
Nee dank je, ik rook niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef santax het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat het tijd word dit topic te kapen.
*Zet een bak bier, zoutjes en kistje sigaren in het midden van het topic*
Tast toe heren en dames, SantaX trakteert![]()
wij kiezen er niet voor om eerder dood te gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is bovendien jammer dat veel niet-rokers gelijk ook anti-roker zijn.
Selectief quoten noemen we dat...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wij kiezen er niet voor om eerder dood te gaan.
dus graag wil ik er niks mee te maken hebben.
jezelf uitroken doe je maar in je eigen omgeving.
of je zoekt een aangewezen plek.
Damn dude, lighten up!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Nee, dat laten jullie maar wat graag aan anderen over.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
Selectief quoten noemen we dat...
Zei ik niet dat ik rekening houd met niet-rokers?
Tja als je al zo redeneert, dan maakt het toch allemaal niet uit of wel? Jij gaat al uit van het meest negatieve....quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.
Wie zegt dat ik dat verwacht?quote:Je verwacht dat niet-rokers altijd zin hebben om je aan te spreken wanneer ze vinden dat je hun lucht verpest. Men wordt geacht anderen op hun overlast gevende gedrag aan te spreken...
Want?quote:Laten we het eens omdraaien (zoals het hoort):
Als ik de enige ben in een ruimte die rookt (wil gaan roken) en er staat niet aangegeven dat het verboden is, zal ik het zeker vragen, dat heet fatsoen.quote:de volgende keren dat jij ergens anders dan thuis een sigaret opsteekt, vraag JIJ éérst aan alle aanwezigen of ze er geen bezwaar tegen hebben, akkoord?
Niet akkoord. Om de simpele rede dat er mensen zijn die er niet van houden dat ik een meisje (of jongen) zoen waar ze bij zijn. Dat ik geen roze hemd mag dragen, dat ik niet mag boeren na het eten. Allemaal dingen die zo weinig overlast veroorzaken, dat klagen erover eigenlijk zeikerig is. Heb je problemen met slechte lucht? Heej vriend, ik woon naast de DSM/Sabic, ga daar maar wat aan doen. En daarna aan de A2 die door mijn woonplaats komt (en A76) en daarna, als je al die dingen hebt opgelost en ik de laatste factor ben (en ten opzichte van die dingen die ik net noemde echt wel een kleine) pas dan... kom je bij mij zeiken.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.
Je verwacht dat niet-rokers altijd zin hebben om je aan te spreken wanneer ze vinden dat je hun lucht verpest. Men wordt geacht anderen op hun overlast gevende gedrag aan te spreken...
Laten we het eens omdraaien (zoals het hoort): de volgende keren dat jij ergens anders dan thuis een sigaret opsteekt, vraag JIJ éérst aan alle aanwezigen of ze er geen bezwaar tegen hebben, akkoord?.
Tell me something newquote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef RainofDeath het volgende:
Rokenhet stinkt, het is duur, je krijgt er een slechte conditie van en met een beetje pech krijg je longkanker.
Wij kiezen er wel voor om eerder dood te gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het ís gewoon nietszeggend... pas wanneer je het gaat benoemen krijgt het inhoud.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef peaceman het volgende:
Tja als je al zo redeneert, dan maakt het toch allemaal niet uit of wel? Jij gaat al uit van het meest negatieve....
Als jij niet aan anderen vraagt of je mag roken, dan verwacht je blijkbaar dat men naar jou komt als men er last van heeft.quote:Wie zegt dat ik dat verwacht?
Gossie, die arme rokers toch. Wel een mooie slachtofferrol op zich.quote:Want? Kijk, veel rokers willen wel degelijk rekening houden met niet-rokers. Maar de bellerende toon waarmee anti-rokers zich altijd uitlaten over roken, zorgt voor weerstand bij welwillende rokers.
M.a.w. je hebt altijd een uitvlucht verzonnen, en verschuilt je het liefst achter de groep. "Ja, juf, maar ik ben niet de enige, en er stond niet dat het niet mocht." Nee, maar er staat ook niet dat overlast geven wél mag...quote:Als ik de enige ben in een ruimte die rookt (wil gaan roken) en er staat niet aangegeven dat het verboden is, zal ik het zeker vragen, dat heet fatsoen.
Mooi voorbeeld geef je hier van iemand die altijd uitgaat van het meest negatieve in de mens. Hulde!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ís gewoon nietszeggend... pas wanneer je het gaat benoemen krijgt het inhoud.
[..]
Als jij niet aan anderen vraagt of je mag roken, dan verwacht je blijkbaar dat men naar jou komt als men er last van heeft.
[..]
Gossie, die arme rokers toch. Wel een mooie slachtofferrol op zich.
Keurige omkering van de rollen ook weer.
[..]
M.a.w. je hebt altijd een uitvlucht verzonnen, en verschuilt je het liefst achter de groep. "Ja, juf, maar ik ben niet de enige, en er stond niet dat het niet mocht." Nee, maar er staat ook niet dat overlast geven wél mag...
Ja, dat astma-patiënten bijvoorbeeld niet de horeca in kunnen. Dat ik en mijn kleren gigantisch stinken na een uurtje café. Dat we rooie tranende ogen krijgen. Dat de gore rotzooi die je uitstoot kankerverwekkend is. Allemaal erg vergelijkbaar met een roze shirtje... right.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef santax het volgende:
Niet akkoord. Om de simpele rede dat er mensen zijn die er niet van houden dat ik een meisje (of jongen) zoen waar ze bij zijn. Dat ik geen roze hemd mag dragen, dat ik niet mag boeren na het eten. Allemaal dingen die zo weinig overlast veroorzaken, dat klagen erover eigenlijk zeikerig is.
Nog zo'n BULLSHIT-argument dat vaak voorbij komt. "Ja, maar auto's en industrie zijn ook vervuilend."quote:Heb je problemen met slechte lucht? Heej vriend, ik woon naast de DSM/Sabic, ga daar maar wat aan doen. En daarna aan de A2 die door mijn woonplaats komt (en A76) en daarna, als je al die dingen hebt opgelost en ik de laatste factor ben (en ten opzichte van die dingen die ik net noemde echt wel een kleine) pas dan... kom je bij mij zeiken.
Overigens, als er hier 1 anti-roker is die vandaag wel in zijn eigen auto naar zijn werk is gegaan... Dan heb je meer schadelijke stoffen de lucht in gejaagd dan ik in een maand doe! Denk daar maar eens over na als je er echt zo een last van hebt.
Nee, alleen rokers zijn gezellig... en dikke mensen.quote:*pakt het kratje bier, de zoutjes en de sigaren uit het midden van het topic*
Jullie zijn niet gezellig![]()
Altijd...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef peaceman het volgende:
Mooi voorbeeld geef je hier van iemand die altijd uitgaat van het meest negatieve in de mens. Hulde!![]()
Idd in de sigarettenindustrie werken geen mensen en de overheid verdient ook totaal niet aan accijns erop.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Joúw stank echter is een vervelend bijprodukt van jouw smerige verslaving. Zie je de verschillen? Economische noodzakelijkheid versus smerige stinkverslaving?
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind eigenlijk dat rokers gewoon de doodstraf moeten krijgen. Wat denken ze wel...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Altijd....
Ik ga uit van het negatieve in rokers: ze veroorzaken overlast met hun ongezonde stinkverslaving.
En ik zou niet weten waarom we daar nog decennia lang 'rekening mee moeten houden'.
Met eenzelfde argument kunnen we de slavernij weer in ere herstellen, nie'waar? Mensenhandel, gaat ook een hoop geld in om. Weet je, laten we accijns gaan heffen op heroïne, briljant plan.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
Idd in de sigarettenindustrie werken geen mensen en de overheid verdient ook totaal niet aan accijns erop.
Totaal geen economische noodzakelijkheid...![]()
Het is voldoende wanneer ze stoppen met roken wanneer er niet-rokers bij zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef peaceman het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind eigenlijk dat rokers gewoon de doodstraf moeten krijgen. Wat denken ze wel...![]()
En dat zegt iemand die zei dat erin Klaagbak geen plaats is voor nuancequote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is voldoende wanneer ze stoppen met roken wanneer er niet-rokers bij zijn.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zei dat erin Klaagbaak geen plaats is voor nuance![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |