abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 22:31:26 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45389653
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.
Tja als je al zo redeneert, dan maakt het toch allemaal niet uit of wel? Jij gaat al uit van het meest negatieve....
quote:
Je verwacht dat niet-rokers altijd zin hebben om je aan te spreken wanneer ze vinden dat je hun lucht verpest. Men wordt geacht anderen op hun overlast gevende gedrag aan te spreken...
Wie zegt dat ik dat verwacht?
quote:
Laten we het eens omdraaien (zoals het hoort):
Want?
Kijk, veel rokers willen wel degelijk rekening houden met niet-rokers. Maar de bellerende toon waarmee anti-rokers zich altijd uitlaten over roken, zorgt voor weerstand bij welwillende rokers.
quote:
de volgende keren dat jij ergens anders dan thuis een sigaret opsteekt, vraag JIJ éérst aan alle aanwezigen of ze er geen bezwaar tegen hebben, akkoord?
Als ik de enige ben in een ruimte die rookt (wil gaan roken) en er staat niet aangegeven dat het verboden is, zal ik het zeker vragen, dat heet fatsoen.
pi_45389738
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.

Je verwacht dat niet-rokers altijd zin hebben om je aan te spreken wanneer ze vinden dat je hun lucht verpest. Men wordt geacht anderen op hun overlast gevende gedrag aan te spreken...

Laten we het eens omdraaien (zoals het hoort): de volgende keren dat jij ergens anders dan thuis een sigaret opsteekt, vraag JIJ éérst aan alle aanwezigen of ze er geen bezwaar tegen hebben, akkoord?

.
Niet akkoord. Om de simpele rede dat er mensen zijn die er niet van houden dat ik een meisje (of jongen) zoen waar ze bij zijn. Dat ik geen roze hemd mag dragen, dat ik niet mag boeren na het eten. Allemaal dingen die zo weinig overlast veroorzaken, dat klagen erover eigenlijk zeikerig is. Heb je problemen met slechte lucht? Heej vriend, ik woon naast de DSM/Sabic, ga daar maar wat aan doen. En daarna aan de A2 die door mijn woonplaats komt (en A76) en daarna, als je al die dingen hebt opgelost en ik de laatste factor ben (en ten opzichte van die dingen die ik net noemde echt wel een kleine) pas dan... kom je bij mij zeiken.

Overigens, als er hier 1 anti-roker is die vandaag wel in zijn eigen auto naar zijn werk is gegaan... Dan heb je meer schadelijke stoffen de lucht in gejaagd dan ik in een maand doe! Denk daar maar eens over na als je er echt zo een last van hebt.

*pakt het kratje bier, de zoutjes en de sigaren uit het midden van het topic*

Jullie zijn niet gezellig
pi_45389744
Roken het stinkt, het is duur, je krijgt er een slechte conditie van en met een beetje pech krijg je longkanker.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_45389770
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef RainofDeath het volgende:
Roken het stinkt, het is duur, je krijgt er een slechte conditie van en met een beetje pech krijg je longkanker.
Tell me something new
pi_45389860
Het is een goede manier om zeer langzaam zelfmoord te plegen. En als niet-rokers daar last van hebben, dan moeten ze maar lekker uit de buurt blijven
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_45390077
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wij kiezen er niet voor om eerder dood te gaan.
dus graag wil ik er niks mee te maken hebben.
jezelf uitroken doe je maar in je eigen omgeving.
of je zoekt een aangewezen plek.
Wij kiezen er wel voor om eerder dood te gaan.
De lucht is van iedereen.
Huilen doe je maar in je eigen omgeving.
of je zoekt een aangewezen plek.

Anti-Rokers
Huilende Anti-Rokers
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_45390573
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef peaceman het volgende:

Tja als je al zo redeneert, dan maakt het toch allemaal niet uit of wel? Jij gaat al uit van het meest negatieve....
Het ís gewoon nietszeggend... pas wanneer je het gaat benoemen krijgt het inhoud.
quote:
Wie zegt dat ik dat verwacht?
Als jij niet aan anderen vraagt of je mag roken, dan verwacht je blijkbaar dat men naar jou komt als men er last van heeft.
quote:
Want? Kijk, veel rokers willen wel degelijk rekening houden met niet-rokers. Maar de bellerende toon waarmee anti-rokers zich altijd uitlaten over roken, zorgt voor weerstand bij welwillende rokers.
Gossie, die arme rokers toch. Wel een mooie slachtofferrol op zich.
Keurige omkering van de rollen ook weer.
quote:
Als ik de enige ben in een ruimte die rookt (wil gaan roken) en er staat niet aangegeven dat het verboden is, zal ik het zeker vragen, dat heet fatsoen.
M.a.w. je hebt altijd een uitvlucht verzonnen, en verschuilt je het liefst achter de groep. "Ja, juf, maar ik ben niet de enige, en er stond niet dat het niet mocht." Nee, maar er staat ook niet dat overlast geven wél mag...
  maandag 15 januari 2007 @ 22:58:22 #208
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45390646
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het ís gewoon nietszeggend... pas wanneer je het gaat benoemen krijgt het inhoud.
[..]

Als jij niet aan anderen vraagt of je mag roken, dan verwacht je blijkbaar dat men naar jou komt als men er last van heeft.
[..]

Gossie, die arme rokers toch. Wel een mooie slachtofferrol op zich.
Keurige omkering van de rollen ook weer.
[..]

M.a.w. je hebt altijd een uitvlucht verzonnen, en verschuilt je het liefst achter de groep. "Ja, juf, maar ik ben niet de enige, en er stond niet dat het niet mocht." Nee, maar er staat ook niet dat overlast geven wél mag...
Mooi voorbeeld geef je hier van iemand die altijd uitgaat van het meest negatieve in de mens. Hulde!
pi_45390824
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef santax het volgende:

Niet akkoord. Om de simpele rede dat er mensen zijn die er niet van houden dat ik een meisje (of jongen) zoen waar ze bij zijn. Dat ik geen roze hemd mag dragen, dat ik niet mag boeren na het eten. Allemaal dingen die zo weinig overlast veroorzaken, dat klagen erover eigenlijk zeikerig is.
Ja, dat astma-patiënten bijvoorbeeld niet de horeca in kunnen. Dat ik en mijn kleren gigantisch stinken na een uurtje café. Dat we rooie tranende ogen krijgen. Dat de gore rotzooi die je uitstoot kankerverwekkend is. Allemaal erg vergelijkbaar met een roze shirtje... right.
quote:
Heb je problemen met slechte lucht? Heej vriend, ik woon naast de DSM/Sabic, ga daar maar wat aan doen. En daarna aan de A2 die door mijn woonplaats komt (en A76) en daarna, als je al die dingen hebt opgelost en ik de laatste factor ben (en ten opzichte van die dingen die ik net noemde echt wel een kleine) pas dan... kom je bij mij zeiken.

Overigens, als er hier 1 anti-roker is die vandaag wel in zijn eigen auto naar zijn werk is gegaan... Dan heb je meer schadelijke stoffen de lucht in gejaagd dan ik in een maand doe! Denk daar maar eens over na als je er echt zo een last van hebt.
Nog zo'n BULLSHIT-argument dat vaak voorbij komt. "Ja, maar auto's en industrie zijn ook vervuilend."

Juist, en daar wordt van alles aan gedaan om die overlast steeds meer te beperken, filters, katalysator, etc etc. Daarnaast is deze overlast een vervelend bijprodukt van economisch noodzakelijke activiteiten, en is er maar zelden een goed alternatief. Zolang de capaciteit van het OV nog niet verhonderdvoudigd is en motoren niet op waterstof werken, is het jammer maar helaas.

Joúw stank echter is een vervelend bijprodukt van jouw smerige verslaving. Zie je de verschillen? Economische noodzakelijkheid versus smerige stinkverslaving?
quote:
*pakt het kratje bier, de zoutjes en de sigaren uit het midden van het topic*
Jullie zijn niet gezellig
Nee, alleen rokers zijn gezellig... en dikke mensen. .
pi_45390896
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef peaceman het volgende:

Mooi voorbeeld geef je hier van iemand die altijd uitgaat van het meest negatieve in de mens. Hulde!
Altijd... .
Ik ga uit van het negatieve in rokers: ze veroorzaken overlast met hun ongezonde stinkverslaving.
En ik zou niet weten waarom we daar nog decennia lang 'rekening mee moeten houden'.
  maandag 15 januari 2007 @ 23:05:04 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45390920
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef DennisMoore het volgende:

Joúw stank echter is een vervelend bijprodukt van jouw smerige verslaving. Zie je de verschillen? Economische noodzakelijkheid versus smerige stinkverslaving?
Idd in de sigarettenindustrie werken geen mensen en de overheid verdient ook totaal niet aan accijns erop.
Totaal geen economische noodzakelijkheid...
  maandag 15 januari 2007 @ 23:06:05 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45390961
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Altijd... .
Ik ga uit van het negatieve in rokers: ze veroorzaken overlast met hun ongezonde stinkverslaving.
En ik zou niet weten waarom we daar nog decennia lang 'rekening mee moeten houden'.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind eigenlijk dat rokers gewoon de doodstraf moeten krijgen. Wat denken ze wel...
pi_45390997
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:

Idd in de sigarettenindustrie werken geen mensen en de overheid verdient ook totaal niet aan accijns erop.
Totaal geen economische noodzakelijkheid...
Met eenzelfde argument kunnen we de slavernij weer in ere herstellen, nie'waar? Mensenhandel, gaat ook een hoop geld in om. Weet je, laten we accijns gaan heffen op heroïne, briljant plan.
pi_45391041
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef peaceman het volgende:

Je hebt helemaal gelijk. Ik vind eigenlijk dat rokers gewoon de doodstraf moeten krijgen. Wat denken ze wel...
Het is voldoende wanneer ze stoppen met roken wanneer er niet-rokers bij zijn.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:54:20 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45398225
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is voldoende wanneer ze stoppen met roken wanneer er niet-rokers bij zijn.
En dat zegt iemand die zei dat erin Klaagbak geen plaats is voor nuance
pi_45401814
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef peaceman het volgende:

[..]

En dat zegt iemand die zei dat erin Klaagbaak geen plaats is voor nuance
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')