Ik heb last van jou, ik vind dat jij rekening moet houden met mij maar ik ben geen zeikerd, capiche?!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel om aan te tonen dat ik geen zijkwijf ben
jij bent eerder een zijkwijf die steeds vraagt van mag ik even gaan roken of mag ik hier roken
Idd, de meeste anti rokers hebben in het verleden heel wat peuken opgerookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
wanneer is TS zelf gestopt ?
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
TS schijnt last te hebben van astma, dus zal zelf wel niet gerookt hebben.
Je moeder heeft groot gelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Syd het volgende:
"Bah! Sydney wat stinken die sigaretten toch, sinds ik gestopt ben vind ik het steeds meer stinken ik denk dat je maar voortaan in de schuur gaat roken" :| godgluurende gladiool
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.
De enkele astma-roker zal de spreekwoordelijke uitzondering zijn die de regel bevestigt dat mensen met astma iha niet roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?
ik zal nooit van me leven beginnen met echt rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
TS is nog jong joh, die begint binnenkort vanzelf een keer.
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zal nooit van me leven beginnen met echt roken
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)
Stelletje profiteurs vind ik dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mee-roken.
nee oud en nieuw roker (maar ik doe het niet over men longen en dan ben je niet een echte roker)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stelletje profiteurs vind ik dat.
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van....
dit was trouwens 1 malig want aanstaand oud en nieuw doe ik dat dus niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.
een sigaret gaat makkelijker aanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.
Ja, en als je langer vuurwerk wilt afsteken moet je een tweede peuk opsteken, terwijl de aansteeklont nog gewoon gebrand had. Mijn God, wat een kutargumenten zeg. En je gaat me toch niet vertellen dat je moeite hebt met het aansteken van een aansteeklont he?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
een sigaret gaat makkelijker aan
gaat niet te lang mee dus als je het beu bent kan je die zo weg gooien (een aansteek lont is harstikke lang en moet je dus weer uit doen en als je weer verder wilt aan)
rot is op met je gebaggerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:40 schreef IJsmuts het volgende:
zo, ff het topique een beetje opleuken.
kijk dit plaatje es, das toch heeerlijk!!![]()
[afbeelding]
alleen jammer dat je er dit aan overhoud!!![]()
[afbeelding]
maargoed, stoppen is nou eenmaal lastig, het voelt zo lekker, daarom nu maar even heen heerlijke cigarette na deze post![]()
[afbeelding]
dit zijn trouwens lekkere peukies, rookte ik in pindaland altijd!!![]()
[afbeelding]
owja, en vroeger wisten ze trouwens ook al dat het slecht voor je is![]()
[afbeelding]
aansteeklont duurt langer als een sigaret en ik heb nooit zo zin om lang vuurwerk af te steken (vanwege dat het altijd koud is met oud en nieuw hier in nederland)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en als je langer vuurwerk wilt afsteken moet je een tweede peuk opsteken, terwijl de aansteeklont nog gewoon gebrand had. Mijn God, wat een kutargumenten zeg. En je gaat me toch niet vertellen dat je moeite hebt met het aansteken van een aansteeklont he?
jochie stel je toch eens niet zo aan, gelukkig ken ik je langer dan vandaag anders zou ik nu dus stik!! postenquote:
das nog erger... waarom rook je dan met oud en nieuw wel? het stinkt toch en is vies?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee oud en nieuw roker (maar ik doe het niet over men longen en dan ben je niet een echte roker)
en dat was de dag er op goed te merken dat ik last had van men astma
Was jij niet overleden aan longkanker?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:16 schreef RudyCarell het volgende:
das nog erger... waarom rook je dan met oud en nieuw wel? het stinkt toch en is vies?
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was jij niet overleden aan longkanker?.
Wat wil een TS meestal met een KLB-topic, denk je?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat de TS nou echt wil met dit topic.
Normaliter zou ik dat met je eens zijn, maar ik heb nog weinig inhoud gezien van de TS.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat wil een TS meestal met een KLB-topic, denk je?.
Je bedoelt dat je weinig inhoud WIL zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
Normaliter zou ik dat met je eens zijn, maar ik heb nog weinig inhoud gezien van de TS.
Iets wat er niet is, kun je niet zienquote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weinig inhoud WIL zien..
Goede vraag, ik denk dat het tijd word dit topic te kapen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sinds wanneer hebben anti-rook topics inhoud? En met inhoud bedoel ik dan ook bij voorkeur iets dat we niet al 10 keer voorbij hebben zien komen sinds de jaarwisseling.
Dat is zo kortzichtig... het is altijd een wij-zij spelletje.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef Kimahri het volgende:
roken stinkt, dat mensen roken moeten ze zelf weten, maar ze verwachten dat de niet-rokers altijd rekening met ze houden, altijd maar weer WIJ moeten roken, dus JULLIE wachten maar ff
Nee dank je, ik rook niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef santax het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat het tijd word dit topic te kapen.
*Zet een bak bier, zoutjes en kistje sigaren in het midden van het topic*
Tast toe heren en dames, SantaX trakteert![]()
wij kiezen er niet voor om eerder dood te gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is bovendien jammer dat veel niet-rokers gelijk ook anti-roker zijn.
Selectief quoten noemen we dat...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wij kiezen er niet voor om eerder dood te gaan.
dus graag wil ik er niks mee te maken hebben.
jezelf uitroken doe je maar in je eigen omgeving.
of je zoekt een aangewezen plek.
Damn dude, lighten up!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dus graag wil ik er niks mee te maken hebben.
jezelf uitroken doe je maar in je eigen omgeving.
of je zoekt een aangewezen plek.
Nee, dat laten jullie maar wat graag aan anderen over.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ach, 'rekening houden met' is zo'n hol begrip.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
Selectief quoten noemen we dat...
Zei ik niet dat ik rekening houd met niet-rokers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |