Ik heb last van jou, ik vind dat jij rekening moet houden met mij maar ik ben geen zeikerd, capiche?!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel om aan te tonen dat ik geen zijkwijf ben
jij bent eerder een zijkwijf die steeds vraagt van mag ik even gaan roken of mag ik hier roken
Idd, de meeste anti rokers hebben in het verleden heel wat peuken opgerookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
wanneer is TS zelf gestopt ?
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
TS schijnt last te hebben van astma, dus zal zelf wel niet gerookt hebben.
Je moeder heeft groot gelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Syd het volgende:
"Bah! Sydney wat stinken die sigaretten toch, sinds ik gestopt ben vind ik het steeds meer stinken ik denk dat je maar voortaan in de schuur gaat roken" :| godgluurende gladiool
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zijn anders vrij veel jongeren die ondanks astma toch roken, gewoon omdat ze dat tof vinden, en ach, zo'n inhaler vinden ze ook vast wel indrukwekkend staan.
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laten we mensen met een IQ van ca. 80 niet als representatief zien voor de gem. Nederlander.
De enkele astma-roker zal de spreekwoordelijke uitzondering zijn die de regel bevestigt dat mensen met astma iha niet roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, dus we hebben het niet meer over TS, maar over de gemiddelde Nederlander?
ik zal nooit van me leven beginnen met echt rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
TS is nog jong joh, die begint binnenkort vanzelf een keer.
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zal nooit van me leven beginnen met echt roken
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is echt roken? En wat voor soorten roken ken je nog meer?
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
weekend rokers (voor de gezelligheid) oud en nieuw rokers (voor vuurwerk)
Stelletje profiteurs vind ik dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mee-roken.
nee oud en nieuw roker (maar ik doe het niet over men longen en dan ben je niet een echte roker)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, echt roken zou je nooit doen, maar weekend roker ben je wel?
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stelletje profiteurs vind ik dat.
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je hebt er vaak de volgende dag nog 'plezier' van....
dit was trouwens 1 malig want aanstaand oud en nieuw doe ik dat dus niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk boven je, een astmapatient die zo achterlijk is om te roken.
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het gaat om 'vuurwerk-roken' (= een sigaret brandend houden om er een lontje mee aan te kunnen steken) dan vind ik dat ook niet echt roken eigenlijk... Blijkbaar toch nog teveel voor een astma-patiënt.
een sigaret gaat makkelijker aanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of je het nu echt roken vindt of niet, het is gewoon dom. En totaal zinloos, iedereen weet toch inmiddels wel van het bestaan van de aansteeklont af he? Ongetwijfeld nog goedkoper ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |