dit is mijn topic zijkertquote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef vamos1 het volgende:
[..]
open er een topic over..
en het is astma..
*steekt nog een chesterfieldje op*![]()
Generaliseren is ook een vak zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef Killaht het volgende:
Rokers stinken (kleding, gruwelijk uit hun mond, vooral als ze dan niet ontbijten, dit merken ze meestal zelf niet maar iedereen deinst achteruit met zon putlucht!)
Ze weten zich geen houding te geven, dus steken ze maar een peuk op. (onzeker)
Houden geen rekening met anderen mensen om hun heen.
Als ze in een vliegtuig zitten kunnen ze opeens wel 10uur zonder sigaret.
Irritaties:
-Als je zit te eten en je zit die walmen van die kansloze kerel op te snuiven, ook in het algemeen.
-stink niet als je tegen me praat
Daar word je (meestal) mee geboren en opgevoedquote:Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef Batsnek het volgende:
[..]
En geloof, seksuele voorkeur, etc niet??![]()
het is dekkered hor GAYMERquote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
KOGELVOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KOTS OP JE TOPIQUE!!!!!!!!!!
[afbeelding]
kusjes ijsmuts![]()
ik ben geen zeikwijf want ik kan er nog flink last van hebben met men astmaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
Kuttopic, TS is een zeikwijf en slotje.
Eensch.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
KOGELVOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KOTS OP JE TOPIQUE!!!!!!!!!!
[afbeelding]
kusjes ijsmuts![]()
En de niet-roker leeft langer dus heeft langer recht op een ouderdomsuitkering.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eensch.
TS: Niet rokers stinken ook, en zijn veel duurder op lange termijn. Ik zal het even uitleggen:
Een roker sterft gemiddeld 10 jaar eerder als een niet roker. De levensverwachting voor een Nederlandse man is 75-80 jaar. Voor een roker dus 65-70 jaar. In de laatste 10 jaar dat de roker al dood is kost de niet roker dermate veel aan ziektekosten dat hij zich duurder maakt dan de niet roker.
Dit is officieel aangetoont d.m.v. onderzoeken.
Btw: Niet rokers stinken ook..![]()
Ja dohh wat heb ik aan een ouderdomsuitkering als ik toch niet leefquote:Op maandag 15 januari 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
[..]
En de niet-roker leeft langer dus heeft langer recht op een ouderdomsuitkering.
Ergens last van hebben is niet echt een maatstaf hè of een goed argument om iets te onderbouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben geen zeikwijf want ik kan er nog flink last van hebben met men astma
wel om aan te tonen dat ik geen zijkwijf benquote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ergens last van hebben is niet echt een maatstaf hè of een goed argument om iets te onderbouwen.
de niet rokers stinken omdat ze niet douchenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige niet-rokers stinken.
De meeste rokers stinken.
Zoek de verschillen..
Of omdat ze na hun werk even een uurtje zijn wezen borrelen in een café met stink-rokers.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
de niet rokers stinken omdat ze niet douchen
vandaar :quote:Op maandag 15 januari 2007 18:54 schreef Syd het volgende:
Rokers zijn stoer punt uit !!!
onder je naam ?quote:The Good Die Young
TS is nog jong joh, die begint binnenkort vanzelf een keer.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
wanneer is TS zelf gestopt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |